Hoi allemaal, ik wil graag een tip met jullie delen, want alles wat deze periode makkelijker maakt is welkom! Ik smacht naar gouden tips nl Onze dochter Fiona is geboren met 35 weken, ben ingeleid wegen hellp en zwangerschapsdiabetes. Ze kreunde ontzettend veel, vooral bij thuiskomst toen ze wat meer energie en voeding kreeg, overstrekte en had veel krampjes na de voedingen. Nu kreeg ik de gouden tip om pro biotica te gaan geven(Orthiflor) door de bv heen en ja hoor ze slaapt rustiger, is meer tevreden, kreunt minder. Kortom het werkt als een trein! Een extra ondersteuning voor de darmpjes, zodat de voeding beter verteerd kan worden. Door de vroeggeboorte is de darmflora nog niet helemaal ontwikkeld en de pro biotica zorgt ervoor dat dit proces versnelt wordt. Liefs en succes!
Ja klopt! Je hebt ook Dolphius, werkt ook goed bij babys. Je kunt straks als ze ooit antibiotica moet krijgen, ook tegelijk probiotica geven. Dan krijgt de kleine geen diarree van antibiotica en worden de darmen wederom beschermd. Fijn dat het goed werkt bij jullie!
Probiotica is eigenlijk overal goed voor. Het sleept onze jongens door eczeemperiodes. Super dat het bij jullie ook zo goed helpt!!