Diplan

Discussie in 'De lounge' gestart door janette, 7 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Hoi

Wie is er bekent met het Diplan dieet?
    heb een deel gevolgd maar toen besloot Teun in me buik te gaan groeien :)
    en wil het nu weer doen, maar ben wel nieuwsgierig naar jullie ervaringen

groet

2. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Nog nooit van gehoord!

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik had er ook nog nooit van gehoord maar ik heb even op hun site gekeken. Het ziet er duur uit ;)

Een kennis van mij is met een soortgelijk plan al 40 kilo kwijt en hoeft geen medicijnen voor suikerziekte meer te nemen.

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Edit; hij is 20 kilo kwijt en wil in totaal 40 kilo afvallen. Dit in een tijdsbestek van een paar maanden.

5. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    Manuela79 het kost € 265.= voor 8 wkn incl sporten...
    dus dan krijg je een dieet op jou gemaakt en met dingen wat jij lust en een vervanglijst mocht er een keer iets niet verkrijgbaar zijn...

ze zeggen dat je met 8 wkn tussen de 8 en 10 kilo kwijt ben, de 10 kilo is lavast een start en dan het liefst nog 10....maar dat zien we wel ff hoe makkelijk het gaat...ook hier thuis want het is 2x p.w sporten en ik zwem ook nog.....en dat naast het werken en huishouden...ach we zien wel...we gaan alvast voor d e8 wkn :)

6. Suuzje

Suuzje Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.024
    0
    36
    Ik heb het ruim 2 jaar geleden gedaan. Ben er 7 kilo mee afgevallen, maar moet er wel bij zeggen dat het sporten meer met uitzondering gebeurde, en dat er eigenlijk het hele weekend gezondigd werd.
    Vond het wel goed vol te houden, omdat er altijd wel iets is wat je lust. Alleen jammer van die kleine hoeveelheden biefstuk die je mocht hebben........ :)

7. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    suuzje, als er bij jou al 7 kilo afging met weinig sporten en zonderen in het weekend...dan moet het met mijn instelling nu wel lukken :)

8. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Hebben wij ook gedaan. Ik was 8 kilo kwijt en mijn partner 12. Maar wij sporten er wel 4x per week bij.

9. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Mijn dochter van 9 heeft het vorig jaar gedaan. In februari is ze begonnen ( 07 ) en in april ( 07 ) was ze klaar. In 10 weken tijd was ze ruim 7 kilo kwijt. Het was voor haar echt afzien. Ze sporte daarbij 3 keer in de week en ging er ook echt voor.
    Nu een jaar later is ze "maar"1 kilo aangekomen en houd zich keurig aan de eetregels. Doordeweeks geen snoep en koek chips ed maar fruit. Geen limo maar water en in het weekend doet ze normaal mee.

Bij diplan gaat het om wat je eet en hoe je dit doet. Je hebt 6 eet momenten op een dag. Ontbijt fruit Lunch fruit Avondmaaltijd en fruit

10. mommy to be

mommy to be Bekend lid

4 dec 2006
    549
    0
    0
    hoi hoi
    ik heb ook het diplan gevolgd en was toen in 10 weken iets van 15 kilo afgevallen. maar wat mij erg tegenstond waren de belachelijke hoeveelheden die ik elke dag moest eten.
    Sóchtends begon ik al met 6 boterhammen en s 'middags weer 6 en dan nog s'avonds 200 gram aardappels 200 gram groenten en 200 gram vlees. en dan al die liters yoghurt :rolleyes: ik geloof wel 6 liter per week.

nee voor mij geen diplan meer.
    ik heb afgelopen jaar sonja bakker gedaan en ben daarnaast elke dag met de fiets naar het werk gegaan(16 km per dag) en ben in nog geen half jaar tijd dik 25 kilo afgevallen en kon weer normale hoeveelheden eten.
    maar evengoed veel succes, het helpt wel.
    kuzz

11. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    @Moomy to be...leuk om te horen dat het heeft geholpen
    ik ga er ook heen voor de stok achter de deur...heb sonja al geprobeerd maar daar hou ik de hele dag honger van.. en voelde me heel vaak duizelig... :(

ik wil het ook als straks alles eraf is langzaam weer ombouwen naar het "normale"

en 16 km dat is lekker fietsen ik woon op 4 km van me werk....dus ja dat is een stukje korter....

maar bedankt voor je goede ervaring

Deel Deze Pagina