Mijn moedre wilde nieuwe snelbinders Nou, die heb ik gekocht, en die bind ik dan maar om een mooie bos bloemen heen. Weet het anders ook niet. Ik zelf krijg, als het goed is, niks. Volgend jaar pas mn eerste moederdag.
Digitale sleutelhanger had ik ook gezien bij de Blokker, is ook een leuk idee! Ik denk ook maar weer bloemen......is altijd wel leuk. Ik wil het ook niet te gek maken qua geld.
Mijn moeder krijgt een bon om make-up mee te kopen (vond kleuren zoeken moeilijk) en ze krijgt van Kneipp lekkers voor in bad. Schoonmoeder moet mijn mannetje zelf maar regelen...
HIer krijgen alletwee de moeders gewoon een klein bloemetje, ik vind het allemaal zo geld klopperij alles is 10x duurder dan normaal ik vind dat je een kado'tje ook gewoon zomaar eens kan kopen en niet speciaal voor moederdag...
Wij doen niet aan moederdag voor de moeders. Mijn moeder was gisteren jarig en mijn schoonmoeder is de 17e jarig. Ze worden dus al genoeg verwend deze maand!
Mijn moeder vindt moederdag niks aan. Ze wil dan ook nooit een cadeautje hebben Ik ben benieuwd of er deze moederdag aan mij gedacht wordt. Vorig jaar ben ik ook vergeten. En dat op mijn eerste moederdag nog wel...
Wij geven met alle kinderen een digitale camera aan mijn moeder. Dat wilde ze graag, zodat ze dadelijk lekker foto's kan maken van d'r eerste kleinkind. Schoonmoeder weet ik niet wat we daar aan geven, ik ga d'r zo'n beetje vanuit dat mijn vriend dat regelt. Kortom: waarschijnlijk bloemen!
ik heb het dit jaar makkelijk, me moeder en schoonmoeder zijn op vakantie...niet samen hoor al zullen ze dat wel willen dus ik kan de hele dag genieten van mama zijn...zou mij benieuwen of papa nog wat met hem gaat kopen....en of ze wat op het kdv hebben gemaakt...al is hij daar door de vakantie en hemelvaart al 2 wkn niet geweest ( gaat 1x p.w)
Mijn moeder vind het al heel leuk als we gewoon langskomen. Cadeau heeft ze nooit nodig gevonden, al vond ze het natuurlijk wel heel leuk als we iets meenamen voor haar. Deed dan wel altijd een kleinigheidje, iets voor onder de douche ofzo. Schoonmoeder vroeg voorheen altijd iets wat ze graag wilde hebben, vond dat altijd zo raar! Dan wilde ze bijvoorbeeld een groot cadeau hebben wat ze dan van alle kinderen samen wilde hebben..vind ik eigenlijk niet eens zo netjes om dat zo te vragen, het is geen verjaardag! Soms kostte ons dat 20 euro..nou, dat vind ik echt te gek voor een moederdagcadeautje hoor....Heb dat ook maar 1 keer zo gedaan, heb daarna gewoon tegen mn man gezegd dat we voor beiden moeders (inmiddels dus oma's!) gewoon een kleinigheidje kopen. Schoonmoeder heeft ons de 18e uitgenodigd voor haar moederdag te vieren omdat ze dit weekend weg is..heb daar helemaal geen zin in maarja.... Naar mijn eigen moeder gaan we dan wel gewoon deze zondag, is gewoon gezellig! Hoop dat het mooi weer is want mn ouders hebben hele grote tuin, heerlijk! En of ik iets voor moederdag krijg? Oh, heb ik trouwens al gehad van mn mannetje: een hele mooi rozenboompje, in de voortuin (achtertuin hebben we al andere mooie bloemen staan), staat echt mooi! Liefs Syl
Ik heb voor mijn moeder en schoonmoeder een mooie foto van ons zoontje op canvas doek laten drukken. Als het goed is komen ze morgen binnen....hopelijk zijn ze goed gelukt! En de moeders zullen het helemaal geweldig vinden!
Ik heb nog geen idee... Waarschijnlijk iets van een bloemetje ofzo ze vinden het namelijk allebei al leuk als we gewoon langskomen. Tsja en stiekum hoop ik op een heel ander mooi cadeautje...... een positieve test maar ja dat zou te mooi zijn om waar zijn hihi
Wij hebben een foto laten maken. ( ik, me zusje ,me broertje en men dochtertje) Daar kopen we een mooie lijst omheen. Dit wou ze graag, dus ze zal er erg blij mee zijn. Voor men schoonmoeder word het een bloementje denk ik.