Diplomering man: wel of geen bloemen / kado?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mango26, 27 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Bloemen en / of kado tijdens diplomering?

1. Bloemen & kado tijdens diplomering geven

2. Alleen bloemen, kado thuis

3. Alleen kado, geen bloemen

4. Anders

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Aanstaande woensdag heeft mijn man zijn diplomering, na 3 jaar keihard knokken is het zover... :)
    Nu weet ik niet zo goed wat gebruikelijk is, zal ik bloemen meenemen naar de diplomering of zou je dat bij een man niet doen?
    En het kado (wat ik nog moet kopen, ben een beetje inspiratieloos), zouden jullie dat meenemen of thuis pas geven?

Heb even een polletje bijgevoegd... ;)

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Ik zou het gewoon vragen aan mijn man.. haha .
    Wat hij wil en anders zou ik thuis een cadeautje geven en bij de diploma uitreiking een dikke knuffel.

Bloemen zeggen mijn man helemaal niets, dus die geeft ie direct weer aan mij .. haha

3. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Het is een diplomering die voor 95% bestaat uit vrouwen, als ik het aan manlief vraag zegt hij wrs nee, geen bloemen, maar vind het ook niet leuk als hij daar als enige zonder bloemen staat straks... ;)

Maar om nou met een megabos aan te komen lopen terwijl het helemaal niet gebruikelijk is, ook weer zo wat...
    Kan wel merken dat mijn studententijd lang geleden is, weet het niet eens meer van mezelf... haha!

4. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Dit is wel een goede vraag. Ik heb over 2 maanden diplomering van vriendlief als het goed is. Dus dan zit ik met hetzelfde probleem.

Ik volg dit topic even..

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

dan zou je 1 lange donkerrode roos kunnen doen. wel een bloem , geen "vrouwelijke"bos.

6. Myhiro

Myhiro Actief lid

13 okt 2012
    492
    0
    0
    hm moeilijke, mijn eerste gedacht is 'nee geen bloemen aan een man'. Maar de kado zou ik wel thuis geven dus denk ik dat bloemen tijdens de diplomering misschien wel nog leuk zijn.

7. Myhiro

Myhiro Actief lid

13 okt 2012
    492
    0
    0
    ja, dat vind ik nou een goeie! 1 mooie roos, altijd mooi én het is minder vrouwelijk dan een hele bos.

8. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Ik vind bloemen geen gek idee. Die horen toch een beetje bij een diplomering. Ik zou alleen niet met een bos rode rozen aankomen. Wellicht kun je even naar de bloemenwinkel voor een subtiel bosje? Informeer daar even wat ze kunnen doen.

Een leuk cadeau kan misschien een bier- of wijnpakket zijn, tenminste, als jullie van een glaasje houden. Een diploma behalen moet toch gevierd worden!

Edit: Rode roos vind ik niks. Had ik bij onze verloving voor mijn man gedaan, had het restaurant het niet goed begrepen en kwamen ze de bloem naar mij brengen... Rozen vind ik toch meer voor een vrouw.

9. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Zou gewoon bloemen geven, lijkt me inderdaad ook niet leuk als hij de enige is die niks krijgt. En het kado thuis geven.

10. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Bloemen tijdens diplomering, kado thuis :).

11. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    +1

Wat ik zou doen is een mooie bos laten maken bij de bloemist en daar vertellen wat de gelegenheid en voor wie het is dan kunnen ze zelf iets moois voor je samenstellen in jouw buget.

Het kado ik weet niet wat voor werk hij gaat doen of doet maar iets wat daaraan gerelateerd is.

12. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Ik zou alleen een cadeau doen:)

13. Blays

Blays Niet meer actief

Ik zou een mooie roos mee nemen bij de diplomering, en hem thuis een mooi cadeau geven!

14. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    +1

En mijn eerste gedachte is juist waarom zou je een man geen bloemen kunnen geven?
    Niet moeilijk, heel simpel :)

15. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Mooie bloemen geven tijdens de diplomering en het cadeau thuis.

Groetjes Senna

16. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Bedankt meiden!
    Doe idd een bloemetje, kleine bos of een enkele roos voor tijdens de diplomering en het kado thuis...
    Had gewoon even bevestiging nodig! :)

17. Bloembie

Bloembie Bekend lid

12 sep 2011
    621
    0
    16
    Hier man geen bloemen gegeven, was ook echt een studie met voornamelijk mannen dus niemand kreeg bloemen. 's Avonds heb ik hem mee uit eten genomen om het vieren.

18. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Bloemen voor een man klink inderdaad raar. Ben je crea? Misschien kun je van die miniflesjes drank bloemen maken, als hij van die dingentjes houdt. Dan heb je een orgineel bosje en staat hij niet met lege handen. (Klein flesje aan een bamboestokje en die versieren als bkoem)

19. glimworm

glimworm Niet meer actief

wat een onzin dat een man geen mooie bos bloemen kado zou mogen krijgen, wordt ie daar homo van? :(

*zegt een oud bloemiste*

20. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Zeg ik dat ergens dan?
    Ik vroeg me alleen af of het gebruikelijk was... ;)

@Marieke3, dat is ook nog wel een gaaf idee, ben wel crea, alleen weet ik niet of ik er nog genoeg tijd voor kan vinden, maar vind het wel erg leuk!!!

Deel Deze Pagina