Aanstaande woensdag heeft mijn man zijn diplomering, na 3 jaar keihard knokken is het zover... Nu weet ik niet zo goed wat gebruikelijk is, zal ik bloemen meenemen naar de diplomering of zou je dat bij een man niet doen? En het kado (wat ik nog moet kopen, ben een beetje inspiratieloos), zouden jullie dat meenemen of thuis pas geven? Heb even een polletje bijgevoegd...
Ik zou het gewoon vragen aan mijn man.. haha . Wat hij wil en anders zou ik thuis een cadeautje geven en bij de diploma uitreiking een dikke knuffel. Bloemen zeggen mijn man helemaal niets, dus die geeft ie direct weer aan mij .. haha
Het is een diplomering die voor 95% bestaat uit vrouwen, als ik het aan manlief vraag zegt hij wrs nee, geen bloemen, maar vind het ook niet leuk als hij daar als enige zonder bloemen staat straks... Maar om nou met een megabos aan te komen lopen terwijl het helemaal niet gebruikelijk is, ook weer zo wat... Kan wel merken dat mijn studententijd lang geleden is, weet het niet eens meer van mezelf... haha!
Dit is wel een goede vraag. Ik heb over 2 maanden diplomering van vriendlief als het goed is. Dus dan zit ik met hetzelfde probleem. Ik volg dit topic even..
hm moeilijke, mijn eerste gedacht is 'nee geen bloemen aan een man'. Maar de kado zou ik wel thuis geven dus denk ik dat bloemen tijdens de diplomering misschien wel nog leuk zijn.
ja, dat vind ik nou een goeie! 1 mooie roos, altijd mooi én het is minder vrouwelijk dan een hele bos.
Ik vind bloemen geen gek idee. Die horen toch een beetje bij een diplomering. Ik zou alleen niet met een bos rode rozen aankomen. Wellicht kun je even naar de bloemenwinkel voor een subtiel bosje? Informeer daar even wat ze kunnen doen. Een leuk cadeau kan misschien een bier- of wijnpakket zijn, tenminste, als jullie van een glaasje houden. Een diploma behalen moet toch gevierd worden! Edit: Rode roos vind ik niks. Had ik bij onze verloving voor mijn man gedaan, had het restaurant het niet goed begrepen en kwamen ze de bloem naar mij brengen... Rozen vind ik toch meer voor een vrouw.
Zou gewoon bloemen geven, lijkt me inderdaad ook niet leuk als hij de enige is die niks krijgt. En het kado thuis geven.
+1 Wat ik zou doen is een mooie bos laten maken bij de bloemist en daar vertellen wat de gelegenheid en voor wie het is dan kunnen ze zelf iets moois voor je samenstellen in jouw buget. Het kado ik weet niet wat voor werk hij gaat doen of doet maar iets wat daaraan gerelateerd is.
+1 En mijn eerste gedachte is juist waarom zou je een man geen bloemen kunnen geven? Niet moeilijk, heel simpel
Bedankt meiden! Doe idd een bloemetje, kleine bos of een enkele roos voor tijdens de diplomering en het kado thuis... Had gewoon even bevestiging nodig!
Hier man geen bloemen gegeven, was ook echt een studie met voornamelijk mannen dus niemand kreeg bloemen. 's Avonds heb ik hem mee uit eten genomen om het vieren.
Bloemen voor een man klink inderdaad raar. Ben je crea? Misschien kun je van die miniflesjes drank bloemen maken, als hij van die dingentjes houdt. Dan heb je een orgineel bosje en staat hij niet met lege handen. (Klein flesje aan een bamboestokje en die versieren als bkoem)
wat een onzin dat een man geen mooie bos bloemen kado zou mogen krijgen, wordt ie daar homo van? *zegt een oud bloemiste*
Zeg ik dat ergens dan? Ik vroeg me alleen af of het gebruikelijk was... @Marieke3, dat is ook nog wel een gaaf idee, ben wel crea, alleen weet ik niet of ik er nog genoeg tijd voor kan vinden, maar vind het wel erg leuk!!!