Dippie Doe in Best

Discussie in 'De lounge' gestart door Bloem1981, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem1981

Bloem1981 Bekend lid

4 aug 2009
    800
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik wilde hier misschien a.s. zaterdag naar toe gaan met de kids, 2,5 jaar en 4,5 jaar. Alleen de binnenspeeltuin is open zag ik.

Is het leuk om een dagje vol te maken? We moeten er ongeveer een uurtje voor rijden, is dat de moeite waard?

Ik ben benieuwd!

2. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    FF abbo, wij gaan er ook binnenkort heen.

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Wij zijn er begin januari geweest en de kindjes vonden het erg leuk. Er staan een aantal attracties en er is een binnenspeeltuin. Ik denk dat we er 'n uurtje of 4 geweest zijn.

4. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    Wij zijn er pas geweest en toen was het buiten ook open. Het is dat onze dochter van bijna 3 op een gegeven moment doodmoe was, maar anders hadden we zo de hele dag kunnen blijven. We zijn ook vooral binnen geweest. Ik zou er wel een uurtje voor rijden in ieder geval.

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

als het alleen binnen open is zou ik er niet een hele dag willen zitten. als het buiten open is dan wel. wij zijn er afgelopen jaar geweest. een dikke middag denk ik. was leuk

6. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik wil er ook naar toe maar pas in de lente/zomer als het echt goed weer is. Moeten hier ook dik een uur rijden er voor en voor paar uurtjes binnen vind ik het zonde. Maar het lijkt mij wel heel leuk daar :)

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Alleen binnen is niet leuk voor je jongste en voor je oudste misschien ook niet. Het zijn vooral kermis dingen en die grote doolhoven met netten enzo waar ze alleen doorheen moeten. Ouders mogen beslist niet mee erin en dan is 4,5 misschien okk nog wat jong, want je kunt je kinderen slecht volgen als ze er doorheen gaan, dus je ziet ze slecht.

Daarnaast is het duur omdat de ouders ook vol entree betalen. Ik zou het absoluut niet doen maar wachten tot het buitenstuk ook open is. Beter nog is naar de hooiberg in bladel te gaan. Stuk kleiner, maar wel geschikter voor kinderen van die leeftijd.

Deel Deze Pagina