ontregelde cyclus, bloeding tussendoor was ongesteldheid misschien?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door helena115, 5 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    #1 helena115, 5 okt 2009
    Laatst bewerkt: 5 okt 2009
    hoi,

Dit is de 2e maand dat ik temp. Vorige maand 'gewone' cyclus gehad, 2 dagen posovu test ging temp omhoog.(zie kaartje link FF 5 aug)

Deze maand tegelijk mijn pos ovutest heel vruchtbaar slijm, de dagen ervoor de gewoonlijke ovulatiepijn die ik altijd heb. Op CD20 , heb altijd tussen CD 18-22 positieve test)
    Mooie dip 2 dagen erna, dacht dat is mijn eisprong, ovulatiepijn was over, en nu zit ik na paar dagen stijgende temp weer op mijn lage begincyclus temp?????36.7 (zie kaartje link FF kaartje 8 sept)

Het enige rare deze maand is dat ik CD 15-18 bloedverlies had, meer dan spotting, was helder rood bloed, niet veel, maar beduidend meer dan 'spotting' Had hier ook over gepost. maar met vrijen leek het wel ongesteldheid. Heb 2x eerder ovu bloeding gehad, maar dan minder.
    Verder was ik van CD 16-20 niet heel lekker, daarom is mijn temp wat hoger die dagen.

Zou die bloeding een kleine ongesteldheid geweest kunnen zijn?
    Als dat zo is, hoe kan het dan dat ik een positieve ovu test heb gehad (CB digitaal) op CD 20?
    Kan het anders zijn dat mij nei is "uitgesteld door mijn lijf"
    Ga maar weer wat ovulatietesten gebruiken.

Ik hoop dat jullie mij wat verheldering kunnen geven, wordt hier verschrikkelijk onzeker van...

bedankt alvast, liefs

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi Helena,

Ik denk dat het niet lekker zijn je temp heeft beinvloed maar niet je spotting/bloedverlies.
    Waar dit vandaag is gekomen is voor mij ook onduidelijk en gissen.
    Ik zou het nog een cyclus afwachten en kijkne of je weer tussentijds bloedverlis krijgt is dit zo ga dan even naar je huisarts.
    Ik begrijp heel goed dat je hier onzeker van word, helaas krijgen we geen gebruiks aanwijzing van onze lichaam mee.
    Het enige wat je kan doen is afwachten en anders voor verder onderzoek gaan!

Imke

3. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    #3 helena115, 5 okt 2009
    Laatst bewerkt: 5 okt 2009
    hoi Immie,

dank voor je reactie.

Het is niet zozeer eht bloedverlies waar ik van ben geschriokken.

HEt is meer (zie mijn tempkaartje) dat ik niet begrijp of ik mijn eisprong wel of niet heb gehad nu.
    Heb positieve ovulatietest gehad, dagen ervoor de gewoonlijke krampen. twee dagen later ging mijn temp omhoog om na 4 dagen te zakken naar 36.7. nu al twee dagen.

mijn brandende vraag is; Betekend dit dat ik nog geen eisprong heb gehad?

alvast bedankt!

Deel Deze Pagina