Dippiedoe in Best. Wie is er geweest?

Discussion in 'De lounge' started by ProudMum, Jul 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Dippiedoe Best

Is dit wat voor een kindje van 19 maanden?

Is het handig te bereiken?

2. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Durf niet helemaal te zeggen wat er buiten voor kindjes van 19 te doen is want dat gedeelte moet ik deze zomer nog gaan bekijken. Maar binnen is het iig in een aantal delen op gedeelt en is er ook een gedeelte voor die kleintjes met zachte kussens en n ballebakkie enzo. Maar of ze daar lang bezig is hangt helemaal af van je kindje denk ik.
    Ik zou persoonlijk er nog niet heen gaan als ik alleen een kindje van 19 maanden had denk ik zo... (heb nog 2 tieners nml)

Zit nu even fotos te bekijken van daar. Jeetje wat is dat een leuk park geworden. En dan te bedenken dat het ooit allemaal begon in een oude kerk in Eindhoven... *jeugd sentiment kicks in....*

Zie ook een leuke speeltuin buiten... Strand hoort er ook voort bij...wauw! Word nog n leuke verjaardag van oma voor de kinders hier :p
    En dat is voor n uk van 2 uiteraard ook leuk!

3. Ischa31

Ischa31 VIP lid

Sep 5, 2007
    6,944
    83
    48
    thuis
    Je bedoelt het kinderspeelpaleis? Volgens mij noemde ze het vroeger zo toch?

Truusdemier
    Ik kan je helaas niet helpen ben er nog nooit geweest.

4. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Ja kinderspeel paleis :)

Oja berijkbaarheid is goed en zit n redelijke parkeerplaats bij. Was ik vergeten te vertellen.

5. ProudMum

Dankjewel Wilma voor je reactie!

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Inderdaad Wilma! Binnen zal je kindje zich wel amuseren, maar buiten is er voor zo kleintjes nog niet zoveel te beleven...

Ben er een keertje met m'n werk geweest, maar die kinderen waren tussen 4 en 12 jaar. De grootsten gingen allemaal buiten dingen doen, de kleuters bleven liever rustig binnen spelen.

7. ProudMum

Dan slaan we die maar over!

Dankjewel!

8. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,074
    2,220
    113
    Brabant
    haha, ja, kinderspeelpaleis, ook voor mij jeugdsentiment:) vele kinderfeestjes daar versleten..:):)

Share This Page