ovu test en zwangerschap

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by unexpectedmom, Aug 12, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

Jul 30, 2012
    2,037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van een aantal meiden hier heb ik gelezen dat ze positief getest hadden met een ovu test rond hun NOD en dat ze zwanger bleken. Om een misverstand uit de weg te ruimen: ik heb dat uitgeprobeerd op 12DPO en mijn ovu test was heel negatief. Mijn zwangerschapstest de volgende dag was positief...

Zo zie je maar: Als je negatief test met de ovutest rond de NOD wil dat niet zeggen dat je ook niet zwanger bent!
    Waarom dat bij sommigen wel zo werkt, weet ik niet. Maar het is dus niet bij iedereen zo! Maak jezelf niet gek!

2. kleintje1985

kleintje1985 Actief lid

Nov 9, 2011
    448
    0
    0
    NULL
    Lunteren
    Daar was ik ook al achter, de ene reageert er wel op, en de ander niet. En ze zijn ook niet voor evt zwangerschap gemaakt.

3. unexpectedmom

Jul 30, 2012
    2,037
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja inderdaad, ze zijn er niet voor gemaakt. Maar ja als er dames zijn bij wie het wel werkt gaat dat natuurlijk doorwerken. Het leek me voor de rust van de medeforummers handig om even een tegengeluid te geven.

4. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Bij mij hetzelfde hoor zw test positief, ovu niet...

5. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

Nov 25, 2010
    3,479
    2
    36
    Fijn dat je dat even post! Goed om te weten want ik vroeg me ook al af of dat echt altijd zo zou moeten zijn..

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

6. Bueno

Bueno Actief lid

Apr 25, 2012
    331
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed dat je dit post!!!

Ik vraag me alleen 1 ding af: zou t per persoon verschillen, of zou t per testmerk verschillen?

Hoe dan ook, ik vind ook dat je niet moet laten leiden door een ovutest rond je NOD, gewoon een fatsoenlijke zwangerschapstest kopen ;)

7. biancs

biancs Fanatiek lid

Dec 12, 2011
    1,197
    0
    0
    Waren de testen helemaal blanco? Of was er wel "iets" op te zien? Overigens word ik blij van de berichten dat de ovutesten ook NIET kunnen werken. Meer motivatie voor mij om met mijn tengels hiervan af te blijven de komende week :D. Lees de laatste tijd juist dat aardig wat dames hier ook posi mee testen.

8. unexpectedmom

Jul 30, 2012
    2,037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het met een digitale geprobeerd en die gaf een O . Toen ik het staafje eruit haalde was het tweede streepje dus ook heel licht. Bij een :) op je digitale test ziet het tweede streepje er wel donker uit. Dus het was echt een negatieve ovu test. Bij ovu testen staat sowieso vaak wel een licht tweede streepje. Maar goed het punt dat ik wilde maken is: De uitslag van je ovu test rond je NOD zegt niets over of je zwanger bent! Hij kan positief of negatief zijn als je zwanger bent. ;)
    Gewoon een KV 2v5 die zijn het beste en die doen rond je NOD. :D

9. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Mja waarom jezelf eerst helemaal gek maken met een ovutest :(;)

Share This Page