Wie wil er mij helpen..??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Natje87, 10 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natje87

Natje87 Lid

7 aug 2010
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb totaal geen ervaring met ovulatietesten.. kom net van de action en dacht gooi er toch maar 1tje tegen aan .. 31maart ongesteld geweest maar heel lichtjes 3tampons by elkaar maar in 3 dagen.. normaal veel erger en langer .. cyclus altijd 29 dagen.. al 1.5 jaar bezig voor een 2e .. 1e kindje is van andere vader ..mijn vriend laat morgen zijn zaad nakijken in ziekenhuis.. maar nu wou ik dus vragen wat zegt deze ovu test?

Bijgevoegde bestanden:

2. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Dit is wel positief!
    Maar heb je voor de zekerheid ook een zwangerschapstest gedaan, omdat je menstruatie zo vreemd was?

3. Natje87

Natje87 Lid

7 aug 2010
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa heb ik gedaan vorige week maar niks .. ook geen kwaaltjes ofzo dus ..maar nu moet ik dus gaan klussen ?? Maar dat mag niet ivm manlief zn onderzoek morgen. Gister wel geklust is dat dan ook goed hahaha om gek van te worden..

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.999
    15.618
    113
    Nabij Utrecht
    Je ei springt morgen of overmorgen dus ik zou het na zijn onderzoek nog ff gezellig maken samen :D

5. Natje87

Natje87 Lid

7 aug 2010
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ik doe ook eens een testje hoor zit gelijk in de zenuwen.. maar nu ga ik verder met testen of wat moet ik.doen? Elke dag 1tje op dezelfde tijd?

6. Natje87

Natje87 Lid

7 aug 2010
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik nu terug denk aan gisteren had ik ook echt eiwitachtig slijm .. toen dacht ik al hey! vandaar dat ik spontaan wou klussen. Nou maar weer afwachten dan tot de 28e april ☺

7. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik zou het ook na zijn onderzoek even heel gezellig maken ;)
    Je kunt nog even doortesten, maar denk dat je ei morgen/overmorgen springt.

8. Natje87

Natje87 Lid

7 aug 2010
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar nadat manlief zn kwak al heeft gedaan . Is zn zaad toch niet zo krachtig meer???

9. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    "Z'n kwak"..... :D

Nee oké, maar je kunt altijd proberen toch

10. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

31 maart ongesteld is bij een cyclus van 29 dagen dat je nu rond je eisprong zit. En gezien je ovulatietest is dat ook zo. Binnen nu en 24 tot 48 uur zal je eisprong zijn.
    Mijn advies is dus ook om aan de slag te gaan :p.

Mocht je ongesteldheid geen ongesteldheid geweest zijn, maar innestelboed, dan had je vorige week al wel een duidelijke tweede streep moeten zien op een zwangerschapstest.

11. Natje87

Natje87 Lid

7 aug 2010
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    K had ook een zwangerschapstest gedaan vanmiddag nog ff . Maar niks . Nu zit ik met dat onderzoek in mn maag . Dat zn zaad dan niet meer werkt ..echt vervelend .. heb k een duidelijke eisprong hebben we dit !! . Maar nog een vraagje kan het nou ook zijn dat ik gewoon geen eisprong heb maar wel een positieve test .? Aangezien we net beginnen met onderzoeken kan het ook aan mij liggen natuurlijk?? 😥

12. Noa2013

Noa2013 Actief lid

8 jul 2014
    279
    6
    18
    Vrouw
    Hey meid in je man z'n 2e kwakje zitten ook echt nog genoeg zaadcellen om je eitje te bevruchten hoor! Daar zou t echt niet aan liggen als je deze maand niet zwanger zou worden.
    Met een positieve ovulatietest op dit punt in je cyclus is de kans zeer groot dat je eitje binnen 24 tot 48 uur springt. Het kan echter ook zo zijn dat je ei pas later komt. In dat geval zou er een nieuwe lh piek ontstaan die zichtbaar is op je ovulatietest. Als je elke dag door zou testen of je temperatuur bij zou houden zou je kunnen zien of dit zo is.
    Veel succes deze maand!

13. Natje87

Natje87 Lid

7 aug 2010
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zonet weer 1tje gedaan maar het streepje was een stuk lichter.. dus was het vals alarm.. en heeft klussen nu nog zin dan ☺

14. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Wil de pret niet bederven maar ovulatietesten kun je beter niet met ochtend urine doen en het kan zijn dat jij een korte piek hebt en dus inderdaad gister je knaller had en dat je ei onderweg is.

15. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ze moeten toch ook juist lichter worden?
    En idd geen ovutesten met ochtendurine doen.

16. Natje87

Natje87 Lid

7 aug 2010
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Okee dank jullie wel doe ik vanmiddag nog 1tje om half 2 net als gister dankjullie voor de reacties

Deel Deze Pagina