Nieuw hier, en graag jullie hulp over ovutesten!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door missdaizy, 1 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missdaizy

missdaizy Actief lid

23 mei 2012
    126
    2
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,
    Misschien is de vraag al een paar keer gesteld, :( niet kunnen vinden.
    Wij gaan voor onze 1e kindje,nu voor het eerst 'natuurlijk' ongesteld geworden met een cyclus van 36 dagen. Dat zou dus betekenen dat ik rond de 9e a.s mijn ei zou hebben. Wat is wijsheid? Ik heb al ovulatie testen gekocht.. om er zeker van te zijn dat we op tijd zijn met klussen :p maar wanneer is het nou verstandig om met de testjes te beginnen? (aangezien mijn cyclus waarschijnlijk nog overhoop ligt?)
    Hoop dat jullie mij als, 'leek' hier kunnen helpen, het is allemaal nog zo nieuw voor me! ;) bedankt!

2. jossie81

jossie81 Bekend lid

14 mrt 2012
    676
    0
    0
    gezinsbegeleidster
    rotterdam
    Hallo! Ik heb via sensi test een hoop ovulatie testjes gekocht en daar staat op wanneer je ongeveer moet beginnen met testen, afhankelijk van je cyclus. Ik heb een cyclus van 28 dagen en vanaf 11 dagen cyclus ben ik begonnen met testen. Ik had er 24 besteld dus dat is meer dan genoeg :) Maar rond 3 dagen voor je verwachte ei dus beginnen. Temperaturen geeft ook een goed beeld van je cyclus. Dat doe ik nu niet meer maar weet wel dat mijn ei vrij regelmatig komt. Succes!

3. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    in de bijsluiter van de ovutests staat meestal wat zij aanraden bij een bepaalde cyclus, bijv. bij cyclus van 28dgn op dag 11 beginnen

omdat je nog geen idee hebt of je al een beetje een regelmatige cyclus hebt zou ik lekker op tijd beginnen, bijv rond dag 7, dan weet je zeker dat je hem niet mist. succes!

4. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ik begin altijd op dag 10 van de cyclus ivm mijn onregelmatigheid. En ik heb lekker veel tests ingeslagen. Succes!

5. missdaizy

missdaizy Actief lid

23 mei 2012
    126
    2
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt dames, volgens de bijsluiter moet ik a.s donderdag beginnen met testen. Ik begin morgen gewoon vast! Bedankt voor de tips!

Deel Deze Pagina