Ik heb nu al een aantal keren getest, en iedere keer krijg ik een heel licht roze of blauw streepje,, ben ik nou wel of niet zwanger?
dankje voor je snelle reaktie, maar ik weet toevallig dat ze altijd zeggen je moet een dik streepje hebben mocht het zijn dat je zwanger bent. daarom twijfel ik zo
een streepje is een streepje,en als die echt duidelijk is,niet dat je die moet in het licht houden ofzo mag je wel aannemen dat je zwanger bent heb je geen foto?
Ik denk dat jij gewoon hartstikke zwanger bent hoor Een streep is een streep! Vooral als ze op meerdere testen zichtbaar zijn. Grt Vanilia
foto staat erop, Hopelijk is het een beetje duidelijk te zien ( het streepje) graag hoor ik jullie reakties
gill1980, ik denk dat ik een streepje zie maar wel heel licht! Anders even een ander merk gebruiken (Kruidvat of TP 2 voor 5 euro).
Is dat een test van Etos? Dat vind ik echt rot testen, gaven bij mij een heeeeeeeeel licht streepje terwijl die vn het kruidvat, DA en apothekersmerk allemaal dikke vette strepen gaven. Even een ander merkje doen En je hoeft absoluut niet een dikke streep te zien als je zwanger bent hoor, streep is streep, ook al issie licht PS;zou wel ff met ochtendurine testen, laat je het nog weten?
Lijkt idd op etos, die geven zulke lichte streepjes. Snel even een kruidvattestje gaan doen! Trouwens een streep is een streep hoor, ik testte bij mijn zoontje eerst ook met heel lichte streepjes.
zelfde slechte ervaring met etos. Hup naar de kruitvat jij! Ik heb goede hoop, want zie wel degelijk een streepje!
dankjewel voor jullie reakties! Ik ga straks even naar de kruidvat en ik laat het jullie zo snel mogelijk weten. Ik probeer er 1 vanmiddag te doen en morgenochtend ook 1. Liefs
Ik zie het ook en deel de mening van de dames hierboven ook dat Etos testen gewoon te dubbelzinnig op te merken zijn als je nog pril zwanger bent. Ff die van kruidvat of hema en het is ok. Heb je een mooiere test om te bewaren voor later!
is dat niet zo'n CN digitaal, want die mag je niet aan de sreepjes aflezen.... anders gewoon kruidvat de goedkoopste halen, is in mijn optiek de beste!
nee het was geen digitale hoor! volgensmij eentje van trekpleister of etos ( ik weet het eigelijk niet meer)