Hallo weten jullie of een zwangerschapstest kan reageren op een blaasontsteking? Ik ben aan de pil maar heb rare zwangerschapsverschijnselen en wilde toch een zwangerschap uit sluiten want ik moet volgende week op intake voor een nieuwe icsi behandeling. Nou heb ik ook symptomen van een blaasontsteking of urineweginfectie. Kan een test daar op reageren er is namelijk een vaag 2e streepje te zien op de test.
Google het even, het staat nl wel in sommige bijsluiters van zw testen (of stond) er is een topic over van een tijdje terug. Dit omdat hcg een eiwit is en door een blaasontsteking kun je eiwitten in je urine krijgen.
Ok dank jullie wel ging er ook niet vanuit zwanger te zijn maar deed test meer voor de zekerheid. Ga morgen even langs de huisarts voor blaasontsteking test. Thanks dames..
Dank je wel lief van je. Streepje staat er in het echt wel vaag maar is niet goed op de foto te krijgen. Ik denk dat dit streepje echt komt door een blaasontsteking maar ik hoop augustus of september hier een echt zwangerschap streepje te kunnen showen. Het is eerder gelukt dus heb goede hoop
Ik heb dit voor mijn mk gevraagd aan mijn huisarts en inmiddels ook aan mijn gyn en dit is volgens beide onmogelijk. Overigens zie ik echt geen streepje op je test