Vaag 2e streepje door blaasontsteking?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Sennie, 28 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    #1 Sennie, 28 jun 2016
    Laatst bewerkt: 28 jun 2016
    Hallo weten jullie of een zwangerschapstest kan reageren op een blaasontsteking? Ik ben aan de pil maar heb rare zwangerschapsverschijnselen en wilde toch een zwangerschap uit sluiten want ik moet volgende week op intake voor een nieuwe icsi behandeling. Nou heb ik ook symptomen van een blaasontsteking of urineweginfectie. Kan een test daar op reageren er is namelijk een vaag 2e streepje te zien op de test.

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.916
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Volgens mij kan dat niet.

Ik zie trouwens geen streep.

3. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Google het even, het staat nl wel in sommige bijsluiters van zw testen (of stond) er is een topic over van een tijdje terug. Dit omdat hcg een eiwit is en door een blaasontsteking kun je eiwitten in je urine krijgen.

4. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Ok dank jullie wel ging er ook niet vanuit zwanger te zijn maar deed test meer voor de zekerheid. Ga morgen even langs de huisarts voor blaasontsteking test. Thanks dames.. :D

5. babyjoris

babyjoris Lid

17 jan 2014
    76
    0
    6
    Loppem
    Gezien je icsi ondergaat had ik graag willen zeggen dat ik een streep zag. S6 morgen

6. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Dank je wel lief van je. Streepje staat er in het echt wel vaag maar is niet goed op de foto te krijgen. Ik denk dat dit streepje echt komt door een blaasontsteking maar ik hoop augustus of september hier een echt zwangerschap streepje te kunnen showen. Het is eerder gelukt dus heb goede hoop :D

7. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Ik heb dit voor mijn mk gevraagd aan mijn huisarts en inmiddels ook aan mijn gyn en dit is volgens beide onmogelijk.

Overigens zie ik echt geen streepje op je test ;)

8. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Oke dubbeltje, dan zal t idd niet, heb er wel eens wat over gelezen.. Vandaar!

9. babyjoris

babyjoris Lid

17 jan 2014
    76
    0
    6
    Loppem
    Ik ga duimen voor je dat je gauw zwanger mag zijn of dat je over paar dagen een duidelijke test hebt

Deel Deze Pagina