Dames, me schonzusje is een week of 6/7 zwanger van hun eerste kindje. 2wkn gelesen had zij een test van kv gedaan. 2duidelijke donkerpaarse strepen. Nu had zij vanmorgen nog een testje gedaan( just incase) maar volgens haar is deze maar licht rose? Zij is nu bang dat het niet goed zal gaan. Heeft iemand dit meegemaakt terwijl het goed f slecht afliep?
Durf niet te zeggen of het mis is , zou kunnen maar kan ik niet oordelen want zonder testen te zien wil dat niet. Heb je testen ?
inderdaad net wat mijn voorgangster zegt. er zijn een hele hoop dingen die mee kunnen spelen - de test heeft meer hcg nodig - de urine is minder geconsentreert door veel drinken - haar hcg is zo hoog dat de test het eigelijk niet aan kan - of het is inderdaad mis ( maar om dit zeker te weten moet je 2 de zelfde testen doen en de oude test bewaard hebben om zeker te weten of hij lichter is ) bij mijn duide de vorige keer een lichtere test op een miskraam en had toen alles uitgezocht
Ik zie haar morgen dus zal een foto maken. Het zijn dezelfde testen en met ochtemd urine gedaan.ze is al vrijlang bezig en is bang dat het.mis gaat. Bedankt voor jullie reactie. Ik zorg morgen voor een foto! Xx
hmmm lastig omdat het verschillende testen zijn..maar bij mij werden ze lichter en dat liep slecht af...
even voor het tegen geluid Ze zit vrij ver in de zwangershap voor het testen.. Ik las 9geloof op freya) dat de kv testen na de 6/7 weken een lichtere streep gaan geven omdat de test de hoeveelheid hcg niet meer aankunnen. Overigens is een lichtere streep bij mij ook nog niet goed gegaan.. Hoe voelt het voor haar?
Ja ze kan het moeilijk bevatten dat ze na 2jaar toch eindelijk zwangr is. Ze v tr aaag weleens ja hoe zat dat byjou enzo maar dan zeg ik ok iedere zwamger schap is anders maar snap wel dat ze onzeker is. Bednkt!
weet je.. ik bedoel meer.. het is bij mij vaak misgegaan. En maar bij 1 van die zangerschappen had ik het gevoel dat het goed zat.. Bij die andere keren hield ik er al rekening mee dat het mis ging.. ik voelde dat gewoon heel diep van binnen (gilde daar wel keihard overheen) Maar wat een ellende.. Ik hoop van ganser harte dat het bij haar gewoon goed zit en de test de hoeveelheid hcg niet meer handelen kan. Kan ze niet bij haar gyn terecht voor een echo? Geef haar maar een knuffel namens mij
Ohh op die manier. Ik weet niet wat haar gevoel zegt. Ja volgens mij mag ze vrijdag voor en echo hoop ook voor dr x