Dipstick sensitest aub.raad ivm.bestellen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lilalien, 17 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Hoi ,

ik wil graag een paar testen bestellen voor deze ronde maar ik wil dan ook zeker weten of de sensitest dipsticks geen valse of indrooglijntjes heeft.

Mvg!

2. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Hoi,

Toen ik zwanger probeerde te raken heb ik ook die dipsticks aangeschaft. Bij mij werkte het niet. Weet niet of ik het op de verkeerde momenten testte maar ik had nooit een streepje. Ze bleven allemaal leeg.

Maar misschien hebben anderen betere ervaringen ermee?

3. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    bij mij werken ze wel, ik heb er goede ervaringen mee, ik begin met testen zodra ik vruchtbaarslijm op merk.

succe met zwanger worden

4. kimpietjeuh

20 jun 2009
    92
    0
    0
    huishoudmedewerker bij bejaarde
    Vilvoorde (België)
    Ik gebruik ze ook al een hele tijd en begin altijd rond dag 10 en zie ze dan alle dagen positiever worden...dus hier ook goede ervaringen.

5. Lilalien

sorry ben onduidelijk geweest bedoel dus de zwangerschapstests van sensitest dipsticks ,ovulatietesten ben ik content van!

6. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Ik heb de zwangerschapstesten (dipsticks) van sensitest gebruikt en bij mij gaven ze heel vaak vals positief aan..
    Dus die rommel komt hier niet meer in huis. ;)

7. Lilalien

Ok ,ik ga ze bestellen bij Testjezelf.nu ,die langwerpige zijn dezelfde als ze in de GB/Carrefour verkopen en die geven geen vals resultaat (weet ik nog van de vorige keren).
    Stukken goedkoper ,ik ga die bestellen van 2 voor 3,49€.

Bedankt!

8. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Bij mij ook altijd vals positieve resultaten met sensitest!
    Dus ik zou je adviseren om de kv 2 voor 5 euro te doen!

9. silkie

silkie Actief lid

31 mrt 2009
    470
    0
    0
    bij mij werkten ze prima hoor, maagdelijk wit toen ik niet zwanger was en deze ronde een streepje (bevestigd met de digitale clear blue)

10. Fortunato

Fortunato Lid

14 okt 2008
    75
    0
    0
    Bij mij hebben ze ook prima gewerkt! Vond ze makkeljk en goedkoop, want je gebruikt er nogal wat per ronde..

Deel Deze Pagina