Goedkope zwangerschaptesten 10x voor 1,50 pond, evengoed als de dure uit de winkel??!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mompelientje, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Ik heb goedkope zwangerschaptesten via internet besteld/gekocht. Ze zeggen early pregnancy test. 10 stuks voor 1,50 pond. Ik heb er meteen 30 besteld.

Het is nu donderdag, ik heb gisteren en vandaag geprobeerd. Maandag 10 oktober is de dag van ongesteldheid, dus nog niet! :)

Het resultaat was negatief maar is het natuurlijk negatief? Of is het omdat het goedkoop is? Ze zeggen, dat de betrouwbaarste dag is om te testen, de dag dat je ongesteld moet worden. Ik heb de drang om nog een keer te proberen maar na een test uitproberen word ik sip van.

2. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0
    Waar heb je besteld *bloos*

3. pientje1

pientje1 Niet meer actief

De testen van kruidvat zijn ook goedkoop (niet zo goedkoop, maar toch...) en ze blijken goed te werken. Maar ik zou inderdaad wachten tot je nod om nog eens te testen, want niemand hier kan zeggen of de testen betrouwbaar zijn... En als je het zeker wil weten, toch maar een kruidvat test kopen ;).

4. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
  5. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549