Ben ik nu zwanger of niet? test gedan met ochtendurine. Binnen 7 min zag ik toch echt twee streepjes. voel me ook anders dan normaal heb ook stemmingswisselingen, misselijkheid, raar gevoel in mijn onderbuik. Vandaag kruidvat test gedaan was negatief. dus tja nu weet ik het ook niet meer
dat is juist het probleem. dat weet ik niet ben namelijk in julie gestopt met de pil. en een keer ongesteld geworden, nergens last van gehad tot nu dan
Is dat een predictor test? Ik wil je niet ontmoedigen ,maar predictor staat bekent om vals posi te testen...,ik hoop dat het bij jouw wel goed zit...test over 2 dagen weer maar dan met een ander testje.... Succes
Ik zie ook een 2de streep, maar aangezien je niet weet wanneer je nod is zou ik je adviseren om over 2 dagen weer te testen. Ik heb KV test gebruikt en had binnen 1 minuut een 2de streep.
ik zou ook zeggen zwanger, probeer over 2 dagen dezelfde test als op de foto dan zou het streepje donkerder moeten zijn de3 eene test heeft meer hcg nodig als de ander
Ik zie ook een heel licht tweede streepje. Maar zoals de andere dames hier zeggen, probeer over een paar dagen een KV test.
Hoi ik hoop echt dat het zo is. ik voel me ook echt anders hihi echt raar en gewoon raar gevoel in me onderbuik. ben ook zo misselijk geweest, vandaag gaat het eigelijks wel weer met misselijkheid. ben het niet heledag vooral in avond en in ochtend.
http://www.zwangerschapspagina.nl/ben-zwanger/178844-ben-niet-zwanger-wordt-gek.html#post6118609 dubbel posten mag niet...
Ik zou testen met een andere test.....de test die je gebruikt hebt is zo te zien van Predictor??? Predictor testen geven regelmatig vals positief. Ander testje proberen dus