meiden ik wil niet vervelend doen, maar ik heb ook deze testen gebruikt. De ovutestjes zijn wel oke, maar de zw. testen niet. Ik heb echt dagenlang negatief getest met die dingen, terwijl de kv 2v5 allang posi aangaf... pas na 2 weken werden die testen positief, terwijl ze claimen erg gevoelig te zijn... Goedkoop dus, maar lang niet zo goed....
vreemd want volgens mij zijn het toch echt dezelfde testen zelfde merk alleen geen plastic omhulsel. begrijpt iemand hoe dat kan? zou dat toch wel graag willen weten want ik gebruik ze zelf ook
bij diegene waar het linkje van is op MP of bedoel je waar ik ze vandaan ga halen als ik zelf de testjes ga verkopen?
ben je misschien in de war met een ander testje die er op lijkt zoals deze: http://fotos.marktplaats.com/kopen/c/c1/0b9leXe8L8R+GFXMEc+COQ==.jpg
Hallo, Ook goede ervaring met de testjes via marktplaats. Ook Wondfo. Zwangerschapstest gaf bij mij een paar dagen voordat ik overtijd was al positief aan... Zeker aan te raden dus, vooral omdat ze zo lekker goedkoop zijn.
Ik wil ze dus ook graag bestellen ze zijn echt goedkoop:O Maar hoe?? Heb je gewoon een mailtje gestuurd of??
Ok dat is snel!!! Nou dan hoop ik ze snel te hebben haha! bedankt voor de goeie tip! ze zijn echt erg goedkoop!
Ik heb ook een mailtje gestuurd. 10 zwangerschapstesten gesteld. En het zeker goedkoop !! Scheelt een heleboel centjes in de portomonnee