Ik koop daar ook alleen de ovu testen. De zwangerschapstesten zijn zo niet gevoelig(proefje gedaan nadag ik pregnyl had gehad). Dan betaal ik liever iets meer. Maar de ovulatietesten zijn geweldig! Kun je er nog eens 1 verspillen .
dat is erg vreemd want juist de zwangerschapstesten zijn erg gevoellig en de ovutesten juist niet zijn toch echt die uit die van 2 voor 5
Gek toch, zoals iedereen zo anders vindt..... Zo vindt de 1 ook sensitest niets, terwijl een ander ermee wegloopt. Ik vind hun ovutesten juist goed gevoelig. Ze had eerst andere, die waren niet gevoelig. Maar sinds ze deze heeft, met de blauwe verpakking koop ik ze daar. Scheelt bergen geld.
Lieve dames, als ik op de link klik van marktplaats dan krijg ik de boodschap dat het zoekertje verwijderd is? Klopt dit? Kan je nog ergens de ovulatietestjes kopen? Ik zou vanaf nu even elke dag een ovulatietestje willen doen en gebruik momenteel de sensitestjes maar die zijn toch nog een pak duurder dan de deze geloof ik. Omdat het al zo duur is zou ik na sensitest dus willen overschakelen zodat ik zonder schuldgevoel kan verder testen.