Dipstick (test) van wondfo dezelfde als 2 voor 5 euro van kruidvat?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door konijntje666, 28 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Ik koop daar ook alleen de ovu testen. De zwangerschapstesten zijn zo niet gevoelig(proefje gedaan nadag ik pregnyl had gehad). Dan betaal ik liever iets meer. Maar de ovulatietesten zijn geweldig!

Kun je er nog eens 1 verspillen :).

2. konijntje666

konijntje666 Actief lid

15 jan 2008
    266
    0
    0
    dat is erg vreemd want juist de zwangerschapstesten zijn erg gevoellig en de ovutesten juist niet:(
    zijn toch echt die uit die van 2 voor 5

3. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    #43 Soraya, 24 feb 2010
    Laatst bewerkt: 24 feb 2010
    Gek toch, zoals iedereen zo anders vindt.....

Zo vindt de 1 ook sensitest niets, terwijl een ander ermee wegloopt. Ik vind hun ovutesten juist goed gevoelig. Ze had eerst andere, die waren niet gevoelig. Maar sinds ze deze heeft, met de blauwe verpakking koop ik ze daar. Scheelt bergen geld.

4. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Lieve dames, als ik op de link klik van marktplaats dan krijg ik de boodschap dat het zoekertje verwijderd is? Klopt dit? Kan je nog ergens de ovulatietestjes kopen?

Ik zou vanaf nu even elke dag een ovulatietestje willen doen en gebruik momenteel de sensitestjes maar die zijn toch nog een pak duurder dan de deze geloof ik. Omdat het al zo duur is zou ik na sensitest dus willen overschakelen zodat ik zonder schuldgevoel kan verder testen. :)

5. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Ik pb je het mailadres.

Deel Deze Pagina