Ik teste ook als eerste met 123 en twijfelde toen heel erg of ik wat zag, dus toen diezelfde ochtend een action test gedaan en die was veel duidelijker, ik wilde toch nog meer zekerheid dus toen heb ik in de avond cb met weken indicator gedaan en die zei ook zwanger, ik vind het er bij jou dus ook vrij positief uitzien! Succes!!!
De dipstick was toch beschadigd waarschijnlijk, want vanmiddag heb ik wel een streepje gekregen en nog donkerder dan gisteren! Het lijkt er wel op dat ik 's middags positievere testen heb dan in de ochtend, maar volgens mij heb ik dat wel vaker gelezen. Inmiddels begin ik ook zere borsten te krijgen dus ik weet wel zeker dat ik zwanger ben!
Idd die action testen zien er wel goed uit en lopen idd donkerder op!!! Ik had met action test n keer positief getest maar helaas vmk....maar echt n duidelijk streep en geen indrooglijntje!!! Morgen ga ik ook weer testen met de actiontest, zit morgen ook 4 dagen voor m'n NOD dus zou je eventueel al wat kunnen zien toch?! Maar ga nergens vanuit hoor... Hopelijk kan jij ons ook weer n donkere test laten zien
Ik heb nog nooit in mijn leven zere borsten gehad, behalve toen ik 11 was en ze net begonnen te groeien Ik voel me echt zwanger... Vanmorgen de laatste dipstick gedaan en die was weer donkerder. Morgen even niet testen, voor vrijdag heb ik k2v5 gekocht. Dan zit ik op 14dpo dus je zou denken dat ik tegen die tijd ongesteld zou worden als het niet goed gaat. Zeker weten doe ik het niet ivm onregelmatige cyclus... Hier de foto van de dipsticks tot nu toe. Ze zijn nog licht, maar worden steeds donkerder.
Hoe donker was jouw streep toen Rabia? Ergens in mijn achterhoofd hou ik rekening met de mogelijkheid dat het nog fout kan gaan, maar de testjes lopen zo mooi op en de strepen zijn al zo duidelijk.
Als ik het zo zie ben je zwanger hoor! Maar ik had ook altijd zere borsten en ben nu paar keer zwanger geweest en je lichaam kan je soms flink voor de gek houden. Uiteindelijk was ik altijd zwanger als ik juist geen last had van m'n borsten. Bedoel er alleen mee te zeggen dat je je niet teveel moet vastklampen aan zere borsten. Maar wel aan je testjes hoor, want ik vind ze positief
Ik ben wel te spreken over de action testen. Altijd mee getest en toen ik niet zwanger was, is deze ook altijd omo wit geweest. Toen ik wel zwanger bleek te zijn had ik netjes een licht streepje. Deze liep geleidelijk op en werd donkerder met de dagen.
Ik heb zojuist de verloskundige gebeld en zij zei dat ik nu zwanger ben. Het is vroeg en er kan nog iets fout gaan, maar op dit moment ben ik zwanger. Heb me gelijk aangemeld, mocht er iets zijn dan kennen ze me in ieder geval Ik ben nu wel lichtelijk in een jubelstemming haha!