Pfff nu weet ik het helemaal niet meer. Eisprong, zwanger??

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Dee-tje, Dec 1, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

Oct 17, 2011
    1,435
    320
    83
    Female
    Hallo dames

Een paar dagen geleden had ik hier een topic geplaatst met daarin steeds donkere ovulatietestjes maar geen knallers, waardoor ik niet wist wanneer ik nou mijn ei gehad moest hebben, of nog moest krijgen gezien ik erg onregelmatig ben de laatste tijd.
    Nu sinds gister heb ik in de ochtend en avond een posi ovulatietest gehad. Alleen voelde ik me ook wat misselijk en ik twijfelde of het wel een eisprong zou zijn, en dat ik mijn ei gewoon wel al gehad heb.
    Ik voel namelijk dingetjes die ik ook voelde bij mijn eerste zwschap (denk ik ;))
    Heb dus vanmorgen getest, en de test weg gelegd onder het mom van het zal toch wel niets zijn. En vergat de test eventjes, ben mij gaan aankleden. Kom ik 15 min ongeveer later terug denk ik sh*t! Testje vergeten en dus 10 min na afleestijd... Maar.. Wel een licht positieve streep :(:$ en dat terwijl ik normaal als ik testte en hem nog een keer aflas na afleestijd, zelfs uren, ik gewoon nog een omowitte had wanneer het dus niet raak was.
    Wat denken jullie?
    Ik probeer niet te erg te hopen, maar word hier wel erg zenuwachtig van.

Attached Files:

2. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

Oct 17, 2011
    1,435
    320
    83
    Female
    Ik hoop dat het beetje te zien is op de foto, was lastig met het licht om een goede foto te krijgen.
    Inmiddels lijkt de test nog weer donkerder te zijn geworden dan op deze foto. :$ Ik weet dat het na afleestijd is, maar toch vind ik het spannend omdat ik dit nooit eerder had.

3. Peetj

Peetj Bekend lid

May 28, 2013
    753
    0
    0
    Ik vind m best duidelijk, maar het is en blijft na afleestijd.
    Ik zou er nog een doen

4. Loreley

Loreley Actief lid

Nov 5, 2013
    423
    2
    18
    Ik zie ook een heel licht streepje! Ben erg benieuwd of je nu zwanger bent of niet. Morgen nog een keer testen voor de zekerheid!

5. liefde88

liefde88 Bekend lid

Jun 21, 2011
    984
    14
    18
    Nederland
    Ik denk zwanger!

6. TanteToetie

Mar 24, 2013
    47
    0
    0
    Administrateur / assistent accountant
    Eindhoven
    Beste dee-tje,
    Dit is een zwangerschaps test toch en geen ovulatietest?
    Mijn zwangerschapstest was ook zo licht..
    De dag er naa deed ik er nog een, die was al duidelijker...

3 dagen daarna deed ik weer een test (ik kon t echt niet geloven;)) en bij die test waren de 2 roze streepjes, even roze :D

Ik denk dus zwanger!!

Gefeliciteerd (denk ik)

7. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Ik zie de streep wel ja, spannend! Digitale doen misschien, geloof dat die minder snel op eisprong reageren

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,933
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Kan 2 zdingen zijn.... of hij reageert op hcg en dus je ovutesten ook.
    Of hij reagerrt op je eisprong.. verklaart ook je posi ovu's.

Even afwachten of hij duidelijker gaat worden de komende dagen.

9. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

Oct 17, 2011
    1,435
    320
    83
    Female
    Ik heb net even snel nog wat kv testjes gehaald en een digitale Clear blue. Vind het erg spannend :$
    Net weer een ovulatietest gedaan en deze knalt ook weer!
    Dus gister twee positieve ovulatietesten en vandaag weer een positieve. En vanmorgen lichtposi zwangerschapstest! Ik ga morgenochtend weer een zwangerschapstestje doen en dan hopen dat hij donkerder is.

@RoGiJuli; Kan een zwangerschapstest dan ook reageren op een eisprong? Ik wist wel dat een ovulatietest kon reageren op hcg, en dan positief blijft als je zwanger lijkt te zijn. Maar andersom dus ook? Brrr hier word ik nog nerveuzer van :(

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,933
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Ja een zw test kan ook reageren op het lh hormoon (eisprong). Vooral de kv en de cb digi reageren omdat deze heel gevoelig zijn.
    Ik zou eerst met kv testen... pas als die oploopt een cb digi gaan doen.

11. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Ik denk gewoon zwanger! Btw mn ha zei dat zwangerschapstesten niet reageren op lh, maar ovutesten wel op hgc! ;)
    Spannend meid! Morgen nog een testje wagen :)

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,933
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Maar ik heb hier vaak het integendeel gezien!! Zwtesten reageren echt wel op lh!!
    Er zijn zelfs topics over.

13. Pearll

Pearll Fanatiek lid

Nov 1, 2012
    1,302
    1
    0
    noord-holland
    Ik denk ook wat te zien! Spannend zeg! Ik hoop t zo!

14. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Nou lekker handig dan :p

15. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je bent onregelmatig.
    Je had nog geen posi ovutest gehad.
    Je hebt nu plots wel een posi ovutest.
    Je hebt getest met een Kruidvat 2 voor 5 euro.Er zijn hier veel vrouwen geweest bij wie die test juist reageert op de eisprong!
    Ook kun je misselijk zijn rondom je eisprong.

Ik denk dat dit dus je eisprong is geweest. Heb je wel geklust?

Uiteraard hoop ik dat ik het mis heb!

16. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

Oct 17, 2011
    1,435
    320
    83
    Female
    #16 Dee-tje, Dec 1, 2013
    Last edited: Dec 1, 2013
    @Be Happy; Ja ik ben er ook 'bang' voor. Ik heb ook het gevoel dat de kv test misschien toch op mijn eisprong gereageerd heeft :( Ik heb namelijk enorme felle steken in mijn linkerlies sinds eind van de middag.
    Ik denk dat dit misschien toch wel eipijn is.
    We hebben wel geklust ja, afgelopen week bijna steeds om de dag. Gister begin van de middag geklust en begin deze avond vandaag weer :) Dus als hij nu ergens springt is het hopelijk goed benut.

Ik heb natuurlijk nog steeds ergens een sprankeltje hoop dat ik wel zwanger ben, maar die verlies ik steeds meer omdat ik nu dus lees dat de kv test wel degelijk kan reageren op lh.. Wat ik overigens echt STOM en zwaar k*t vind (sorry hoor!) want daardoor wordt je dus blij gemaakt met een dode mus :$
    Ik wist dit ook nooit dus dacht vanmorgen echt JA, ben zwanger! Pff naja ik hou jullie op de hoogte als ik verder getest heb!:)

17. TanteToetie

Mar 24, 2013
    47
    0
    0
    Eindhoven
    En? Al iets wijzer? ;)

18. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

Oct 17, 2011
    1,435
    320
    83
    Female
    Ja zeker! Helaas is het dus waar dat een zwangerschapstest op lh kan reageren :x
    Dus tsja, daar wordt je dan mooi even vals blij mee gemaakt ;)
    Het was dus wel mijn ei want had nog een knaller in handen eergister, en gister was de ovulatietest weer lichter. zwangerschapstest was gisteren negatief, heel licht lijntje ruim na de afleestijd, en vanmorgen helemaal nega.
    Straks doe ik nog eventjes de laatste ovulatietest om te kijken of hij nu nog meer is afgenomen.
    En dan maar hopen dat het even goed raak is over 1.5 week :)

We zullen zien..

19. TanteToetie

Mar 24, 2013
    47
    0
    0
    Eindhoven
    Jammer voor nu, succes over 2 weken ;)

Share This Page