Omdat ik moet bellen naar de gyn zodra ik ongesteld word, maar ik geen regelmatige cyclus heb en er dit keer geen pijl op kan trekken (normaal voel ik wanneer ik rond mijn ovulatie zit), doe ik nu af en toe een test, voor de zekerheid. Van de week was de test helemaal wit, maar nu deed ik een nieuwe en ben ik niet overtuigd. Soms lijkt het of mijn ogen het doen, maar ik lijk iets vaags te zien. Vervelend bij kunstlicht, maar wat zien jullie?
Ik zie wel iets, maar door dat gele is t moeilijk te zeggen. Zoals gezegd zou ik er even wat druppels water doorheen laten lopen.
Ook na water bleef het staan. Vanmorgen opnieuw getest en streepje is duidelijker... Even voelen wat ik hier van vind... Het is niet bepaald de bedoeling en we zitten aardig aan de top van ons kunnen met onze vier op een rij. Overmorgen nog eens testen!
Heb je een foto van je nieuwe test? Op hoeveel dpo zit je nu? Gezien je laatste opmerking ga ik er vanuit dat het niet gepland is. Gebruikte jullie wel voorbehoedsmiddelen dan?
Ik ben in afwachting van de gynefjx, nadat mijn koperspiraaltje (opnieuw!) is uitgezakt te tijden van mijn ovulatie. Ik denk nu 8 à 9 dpo te zijn.
Omdat ik een spiraaltje had, maar deze dus op een cruciaal moment is uitgezakt is de kans wel aanwezig ja
Gyneacoloog wilde dus ook menstruatie afwachten voor plaatsing, omdat zwangerschap nog niet uitgesloten kon worden