Wat zien jullie??

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Vlijtigliesje, Dec 28, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vlijtigliesje

Vlijtigliesje Actief lid

Sep 12, 2009
    236
    2
    0
    NULL
    NULL
    Dames, zien jullie wat...? Ik heb al 5 dagen ongesteldheidskrampjes en ben nu zeker 2 dagen overtijd (wat echt nooit gebeurt, mijn cyclus wordt juist steeds korter lijkt wel). Ik durf niet te hopen...

2. twis88

twis88 Bekend lid

Nov 4, 2011
    592
    12
    18
    ik zie echt een streep! gefeliciteerd!

3. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

Feb 1, 2011
    770
    0
    0
    Ik zie wel een streep, maar lijkt meer grijs als roze! Hoop voor jullie dat het toch een zwangerschap is

4. tulip

tulip Niet meer actief

Ik zie heel goed een streep maar kan niet goed zien of die grijs of roze is.

5. Alita

Alita Niet meer actief

idd je ziet natuurlijk duidelijk een streep......maar hij is zo grijs..

Maar toch denk ik echt wel dat je zwanger bent!!!

6. NinaD

NinaD Niet meer actief

Hoi,

Allereerst hoop ik voor je dat de volgende test een hele dikke roze streep zal zijn :)
    Ik had ook vragen over dit soort testuitslagen, zodoende even gebeld met CB en KV. Zij zeggen dat een grijze streep op een ZW-test een twijfelaar is. Het geeft dus geen uitslag --> niet neg. maar ook niet pos. Beide adviseurs vertelden dat je de volgende dag meteen een nieuwe test kunt doen.
    Bij CB is de dunne penlijn zo'n twijvel-lijn.

Mocht die streep bij jou al een licht roze kleur hebben dan weet je het!!! :p

Ik duim voor je!

7. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    1,031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    Duidelijk 2 strepen
    Dikke proficiat

8. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hier sluit ik me bij aan.
    Ik hoop voor je dat ie roze is/ word en jij hartstikke zwanger bent.

9. bunchy

bunchy VIP lid

Aug 21, 2009
    6,682
    515
    113
    Zwanger!!! Gefeliciteerd!

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Ik zou even opnieuw testen dan weet je het zeker..
    Ik denk wel dat ie positief is!

11. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    Ik zeg positief en dat ie wat grijs is op de foto komt volgens mij door de weerkaatsing van het licht.

12. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

ik denk ook echt positief. spannend! Ga je morgen weer testen?

13. Ospiri

Ospiri Actief lid

Apr 5, 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaja positief hoor!!!:D

14. Snowy09

Snowy09 Actief lid

Aug 13, 2011
    466
    0
    0
    Onder Rotterdam
    Dat is een streep! Gefeliciteerd!

15. Vlijtigliesje

Vlijtigliesje Actief lid

Sep 12, 2009
    236
    2
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties! Het streepje lijkt in het echt wel roze volgens mij, maar het is idd niet echt duidelijk.

Dit zou echt zo bijzonder zijn... In augustus mijn eerste IVF gehad die helaas mislukt is. Zodra deze maand mij nieuwe cyclus begint, zou ik voor de 2de poging gaan. Zou het dan echt via de natuurlijk weg gelukt zijn?

Waar ik me alleen zorgen over maak, zijn de ongesteldheidskrampjes. Die zijn behoorlijk aanwezig, het voelt zo erg alsof ik al hartstikke ongesteld ben. Naar de wc gaan is niet leuk nu, tis elke keer weer spannend wat ik aantref ;) Iemand ervaring hiermee?

16. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

Mar 21, 2010
    1,614
    0
    0
    ik zie een streep maar een grijze

17. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    die menstruatie krampjes hoe gek het ook klinkt is niet erg hoor en zelfs heel normaal in het begin van de zwangerschap. Er gebeurd van alles in je baarmoeder ;). Ik heb het bij alle 3 de zwangerschappen gehad en wiste elke keer zeker " nu ben ik echt ongestelt" maar nee hoor. Het is dus volkomen normaal. Ik zeg dat de test positief id en hoop dat hij dat nog minimaal 8 maanden blijft :)

18. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    Ik heb die ongesteldheidskrampjes tot een week of tien gehad, toen vond ik het eng dat ze weg waren.. Ik hoop dat het idd gelukt is meid!

19. tulip

tulip Niet meer actief

vlijtigliesje, weet je wat het lastige is?? Veel menstruatieklachten lijken op zwangerschapssymptomen, het is dus zo moeilijk te zeggen. Nu moet ik zeggen dat ik nu voor de 2e keer getest heb omdat ik klachten had. Bij mn dochter en nu weer precies dezelfde. Moeheid en niet een beetje, maar echt dat je geen woord meer uit kan brengen en misselijkheid. Maar ja, niet bij iedereen gaat dat zo.

Ik zou over 2 dagen nog een testje doen, dan moet die al donkerder en duidelijker zijn.

20. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg

Share This Page