Dames, zien jullie wat...? Ik heb al 5 dagen ongesteldheidskrampjes en ben nu zeker 2 dagen overtijd (wat echt nooit gebeurt, mijn cyclus wordt juist steeds korter lijkt wel). Ik durf niet te hopen...
Ik zie wel een streep, maar lijkt meer grijs als roze! Hoop voor jullie dat het toch een zwangerschap is
idd je ziet natuurlijk duidelijk een streep......maar hij is zo grijs.. Maar toch denk ik echt wel dat je zwanger bent!!!
Hoi, Allereerst hoop ik voor je dat de volgende test een hele dikke roze streep zal zijn Ik had ook vragen over dit soort testuitslagen, zodoende even gebeld met CB en KV. Zij zeggen dat een grijze streep op een ZW-test een twijfelaar is. Het geeft dus geen uitslag --> niet neg. maar ook niet pos. Beide adviseurs vertelden dat je de volgende dag meteen een nieuwe test kunt doen. Bij CB is de dunne penlijn zo'n twijvel-lijn. Mocht die streep bij jou al een licht roze kleur hebben dan weet je het!!! Ik duim voor je!
Ik zeg positief en dat ie wat grijs is op de foto komt volgens mij door de weerkaatsing van het licht.
Bedankt voor jullie reacties! Het streepje lijkt in het echt wel roze volgens mij, maar het is idd niet echt duidelijk. Dit zou echt zo bijzonder zijn... In augustus mijn eerste IVF gehad die helaas mislukt is. Zodra deze maand mij nieuwe cyclus begint, zou ik voor de 2de poging gaan. Zou het dan echt via de natuurlijk weg gelukt zijn? Waar ik me alleen zorgen over maak, zijn de ongesteldheidskrampjes. Die zijn behoorlijk aanwezig, het voelt zo erg alsof ik al hartstikke ongesteld ben. Naar de wc gaan is niet leuk nu, tis elke keer weer spannend wat ik aantref Iemand ervaring hiermee?
die menstruatie krampjes hoe gek het ook klinkt is niet erg hoor en zelfs heel normaal in het begin van de zwangerschap. Er gebeurd van alles in je baarmoeder . Ik heb het bij alle 3 de zwangerschappen gehad en wiste elke keer zeker " nu ben ik echt ongestelt" maar nee hoor. Het is dus volkomen normaal. Ik zeg dat de test positief id en hoop dat hij dat nog minimaal 8 maanden blijft
Ik heb die ongesteldheidskrampjes tot een week of tien gehad, toen vond ik het eng dat ze weg waren.. Ik hoop dat het idd gelukt is meid!
vlijtigliesje, weet je wat het lastige is?? Veel menstruatieklachten lijken op zwangerschapssymptomen, het is dus zo moeilijk te zeggen. Nu moet ik zeggen dat ik nu voor de 2e keer getest heb omdat ik klachten had. Bij mn dochter en nu weer precies dezelfde. Moeheid en niet een beetje, maar echt dat je geen woord meer uit kan brengen en misselijkheid. Maar ja, niet bij iedereen gaat dat zo. Ik zou over 2 dagen nog een testje doen, dan moet die al donkerder en duidelijker zijn.
Zwanger of niet? Dit zijn de eerste symptomen - Zwanger & bevallen - Gezondheid - dokterdokter.nl. Hier staan de eerste symthomen. Er staat ergens dat de banden van de baarmoeder al beginnen met oprekken na de innesteling dat zou de krampen kunnen verklaren