Even benieuwd, de dipsticks van 2 Be sure, zijn deze betrouwbaar? Ik zie de gewone en extra gevoelige, graag jullie ervaringen?
Bedoel je ovu of zwangerschapstesten? Heb ze allebei. Met de ovutesten perfect mn ei gevonden en de zwangerschapstesten bleven omowit. Dus ik vind ze fijn.
Ja ik ook, maar heb dit keer 10.000 pregnyl moeten zetten dus is echt om te testen wanneer het eruit is en qua prijs zijn ze goed te doen dus....
Hier precies hetzelfde geven gewoon lichte streepjes ook al ben je niet zwanger ! Voor mij niet meer in ieder geval ...
Wow echt dames ik heb er al 20 gedaan de extra gevoelig en allemaal omowit.. heb ze nu weer in huis hoop niet dat ik nu ook valse streepjes krijg! Zal het laten weten, ga deze week weer testen.
Ik gebruik ze ook en heb geen valse streepjes gehad binnen afleestijd. Heb nu ook licht positieve testen en voor de zekerheid m'n vriend een laten doen, die bleef gewoon wit ha ha. Ook al maakte hij er wel een gedoetje van dat dit zijn eerste zwangerschaps test ooit was, en dat dat heel bijzonder was! 😂
Ja inderdaad een heel groot verschil. Moet wel zeggen dat ik in het echt op de dipstick wel een streepje zie hoor, maar in vergelijking met de kV minimaal.