Hoi dames, Misschien een rare vraag, maar mag je van de ovu-testen dipsticks en midstreams (van hetzelfde merk) door elkaar gebruiken, vind die dipsticks thuis wel handig maar niet op m'n werk, dan zijn de midstreams wel weer makkelijker, maar deze wil ik niet iedere dag gebruiken, wordt een beetje dure hobby Maar wie weet heb ik ze niet meer nodig.....zit nu op dag 32 van m'n cyclus, op dag 23 pas m'n ei gevonden en nu........ Nog niets, stiekem al zw test gedaan maar helaas negatief, maar ook nog geen :x duivels te bekennen, al heb ik wel flinke buikkrampen, nou ja we zien wel! Wel gek trouwens had keren hiervoor hele nette cyclus van 26-28 dagen. Nu 4 rondes bezig waarvan 2 met ovu testen. Ik wijk geloof ik een beetje van mijn vraag af haha......reactie's zijn welkom!!! X dushi
Ik heb nooit verschillende testen gebruikt maar volgens mij moet dat toch wel kunnen....een positest moet op elk merk test een duidelijke lijn geven die net zo donker of donkerder is dus dan maakt het soort test niet uit lijkt me..( probeer logisch te denken..geen idee of het kloppend is)
Logisch gedacht zou ik dit inderdaad ook denken, ga het gewoon een keer een ronde proberen, tenminste als het nodig is, nogsteeds geen :x:x:x te bekennen, maar ja kan nog wel, voel me verder niet anders maar wel uitschieter in mijn eerst zo regelmatige cyclus. Jij gefeliciteerd, ik zie aan je banner dat je zwanger bent, LEUK!!!!
Dank je... Voorheen had ik ook korte cyclussen maar in de maand dat het raak was kreeg ik mijn ei ook 3 dagen later dan voorheen.. Dus ik hoop dat de ovutesten bij jou ook niet meer nodig zijn.. Wanneer is je NOD dan? Ik werd voorheen precies 14 dagen na mijn ei ongesteld dus zou als je op dag 37 nog niet ongie bent nog eens een test doen want denk dat je misschien wel te vroeg getest hebt... Ik duim voor je en laat het even weten dan hou ik je in de gaten
Ik gebruik ze ook door elkaar heen, op precies dezelfde reden. Zie mezelf al lopen met een bakje op mijn werk . Bij mij geen probleem, ze werken hetzelfde natuurlijk. Hoop dat we ze niet meer nodig hebben voldende maand!
Hoi Joy 2111 en Max78, Helaas gisteren eind van de dag ongi geworden...ook niet leuk, had er wel een beetje rekening mee gehouden maar blijft toch elke keer weer jammer, op naar de volgende ronde dus maar.....met dipsticks en midstreams hahahaha! Max78 hoop dat het bij jou inderdaad volgende maand ook niet meer nodig is, duimen hoor!!!! Groetjes Dushi