heb ovulatietesten gehaald van sensitest, vorige keer werd het streepje wel donkerder, maar werd niet zo donker als de teststreep.. de dagen erna werd hij eerst lichter en daarna was hij weer wit. licht het aan de dipsticks dat het tweede streepje nooit zo donker word als de teststreep??
Hoi! Het verschilt per vrouw heb ik gemerkt. Bij mij werden ze dezelfde kleur als de controlestreep, maar bij anderen wordt hij veel duidelijker en echt knal zeg maar... Op welke dag van je cyclus zit je?
Nu op dag 12 en krijg nu een heel licht streepje, maar vorige ronde werd hij wel donker maar bleef hij lichter dan als de controlestreep en hij werd niet donkerder, want heb daarna nog getest maar toen werd hij alsmaar lichter...
ja ik heb laatst nog gelezen dat er iemand was die met sensitest dipsticks geen ''echte'' posi test kreeg, maar voor haar was het wel duidelijk wanneer die voor haar posi was (ik weet even niet meer wie)... Dus het kan wel Succes!
Ik heb 2 maanden de dipsticks van sensitest gebruikt en ik vond ze erg duidelijk. Ik heb elke maand een knal positieve test de dag voor de eisprong en daarna wordt het streepje dan lichter. Misschien ben je nog te vroeg en komt je piek pas morgen of overmorgen. Het 'probleem' is vaak dat meiden denken dat de strepen gelijk moeten worden of nog duidelijker maar dit is niet bij iedereen zo. Dat heeft ook te maken met de hoeveelheid LH hormoon dat je lijf aanmaakt. je hebt bv ook meiden die de hele maand licht testen. pas tegen de tijd van de eisprong wordt het streepje dan donkerder. en het hoeft ook niet altijd zo te zijn dat beide strepen even donker zijn. Ik heb de testen zelf bewaard (alleen van periode dat ik testte) zodat je goed kon zien wanneer de streep op zijn donkerst was.
Nu is het inderdaad nog wat te vroeg voor een positieve test.. gelukkig voel ik mijn eisprong redelijk, maar zat met die vraag omdat ik op dit forum toch veel donkere testjes zie! maar dan weet ik dat ik me niet druk hoef te maken
Ik was er erg tevreden mee... Zag t iedere dag een beetje donkerder worden en dan op de dag van eisprong rond 12u hartstikke positief... Over de zwtesten ook de extra gevoelige van sensitest heb k geen goed woord over.. De extra gevoelige (va 6dgn voor nod)teste met ochtend urine nega terwijl ik daarna met kv positief in handen had
gisteren had ik een donkerdere test, dus dacht hij zal wel donkerder worden, maar vanaf vandaag weer lichter aan het worden.. dus zal gisteren dat wel mijn eisprong hebben gehad! we hebben gisteren en eergisteren en die dag daarvoor geklust, dus ik hoop dat ik goed zit haha!