Hebben meerdere mensen dat gehad bij die test? Ik ben morgen 5wk zwanger, vandaag cb gedaan en die gaf 1-2 aan. Dus 3-4 weken. Ik weet zeker hoe ver ik ben want heb ovutesten gebruikt en 11 dagen later had ik een pos. test. Ik maak me nu nogal zorgen. Gisteren had ik namelijk een ovutest gedaan en die was echt heeel positief, t-streep was donkerder dan c-streep. Vandaag weer 1 gedaan na die twijfelachtige cb test. T-streep was nu net zo donker als c-streep, dus minder donker dan gisteren.
Die CB-indicator vind ik persoonlijk een nogal belachelijk ding: mooie marketingstrategie, maar slaat nergens op: hij is namelijk gebaseerd op gemiddelde waarden HCG bij het aantal weken zwangerschap, en aangezien die waarden nogal sterk varieren van vrouw tot vrouwe, slaat die indicator dus nergens op. Ja, als je een zeer gemiddelde vrouw bent wel, maar als je HCG-waarden sterk afwijken, dan dus niet. Ik zou me er niet te druk om maken, ook niet om die minder donkere streep; je urine kan net even wat minder geconcentreerd zijn geweest, enz enz. Uiteraard is het mogelijk dat je korter zwanger bent: als de innesteling lang heeft geduurd, (kan tot 2 weken zijn), ben je dus toch korter zwanger dan je dacht.
Ik ben het helemaal met je eens, bovenstaande reactie had ik zelf kunnen schrijven als het een ander was geweest. Maar blijft toch aan me knagen en het is altijd fijn als je leest dat andere het ook hebben meegemaakt en dat het daar ook goed ging. Ik probeer het nu los te laten, time will tell, maar dat is toch echt verdomd moeilijk.
ik heb het niet met de indicator gehad, maar wel met de 'gewone' test dat ie lichter was rond de 5-6 weken... toch loopt (nou ja kruipt) hier een prachtig mannetje rond van 10 maanden! komt vast goed!
Ik wou dat ik een positief berichtje kon schrijven, maar voor mij betekende het geen goed nieuws.... Maar in mijn geval had ik eerst een 2-3 en een week later weer 1-2. Dus het kan nog alle kanten op, ik duim voor je meid!
Precies hetzelfde meegemaakt, dus voor mij betekende t helaas niets positiefs. Maar gelukkig is iedereen en elke zwangerschap anders, dus geef de hoop niet op!
Hey meid, Echt ik weet het, het is heel verleidelijk om door te testen maar niet doen!! Ik heb ook door getest en met 6 weken werd mijn streep lichter! Ik schrok `me rot! Ik had me echo met 7 weken en een paar dagen al staan maar die week duurde heel lag en dacht haast had het niet goed zou gaan. Nou niks aan de hand dus! Kleine spruit klopte met de data en hartje klopte! Ik heb ook geen test meer aangeraakt, die dingen kunnen je goed onzeker maken! Succes meid! Liefs Manoe
Bedankt voor jullie reacties dames! Ik heb vandaag weer een cb gedaan, staat nog steeds op 1-2 weken. Ook een zwangerschapstest gedaan en die was net zo donker (of licht) als ma, woe en do. Dus er lijkt geen beweging in te zitten. Ik ga morgen een afspraak maken bij de huisarts, hoop dat ik morgen en eind van de week bloed kan prikken om te vergelijken, meer als bevestiging, want voor mijn gevoel zit het echt niet goed.
Jeetje meid wat een onzekerheid! Ik zal voor je duimen en hopen dat je hcg gewoon blijft doorstijgen en dat alles goed zit. Succes deze weken. Liefs
Het zou nog steeds goed kunnen gaan! Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt en dat je gewoon mag komen bloedprikken deze week! Sterkte en succes!
Sorry meis, lichter wordende testen betekende bij mij geen goed nieuws. Hopelijk is dat voor jou anders!
Ow ik zie dat je ovutesten hebt gedaan, ik weet niet hoe betrouwbaar dat is, lijkt dat je daarmee nog niet zoveel zinnigs kan zeggen. Ik hoop op goed nieuws!
Bij mij bleef de test op 2-3 weken haken... geen positieve afloop. Maar heb ook zat verhalen gelezen waarbij het wel goed ging. De indicator is gewoon geen fijne test en té duur! Sterke meis, hopelijk zit het goed! Liefs, K
Wat jammer! Sterkte ermee maar! Dat heeft overigens niets te maken met die indicator he? Dat zijn gewoon onzindingen!
Klopt! Maar ik had ook gewone testen die maar niet donkerder wilden worden, dus i.c.m. die indicator voelde het al onzeker aan. Gisteren is het begonnen en zit er nu een beetje middein. Dank je wel!
Sterkte dan nog maar eens! En niet weer die indicator gebruiken als je weer zwanger wilt worden straks!
Jeetje meid wat rot voor je...gaat het een beetje met je? Sterkte in deze lastige periode en ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn van een plak beeb!! Liefs