Dames willen jullie eens kijken naar men babyboomshop zwangerschapstest op men profiel? Vooral de 3e ervan denken wij iets te zien....Heb hem gedaan met ochtendurine alvorens we naar Maastricht gingen. Is een zwangerschapstest van bij babyboomshop.nl en heb echt geen idee of die dingen indrooglijntjes hebben want het was mooi binnen de tijd. Alvast bedankt Nadine & co
Ik zie hem wel. Ook heb ik de ervaring dat de babyboom zw-testen wel degelijk lichte streepjes geft terwijl je niet zwanger bent. In mijn album staat een echte posi test
oei ,dat wist ik dus niet , merickes voor de antwoorden en heb hem nogeens duidelijker aangeduid op een foto Nadine & co
hoeveel dagen ben je voor nod? ik zou ff een test van de kruidvat halen.. mijn ervaring is dat die supergevoelig zijn ik zie wel een licht streepje maar ik ken die testen niet... als het een sensitest dipstick zou zijn zou ik zeker weten dat die geen indrooglijntjes hebben.. ben benieuwd! succes ermee gr Jose
Hey N. ik zie ook zeker wel wat... mja, ik heb ook slechte verhalen over de bb-testen gehoord... Morgen zou hij duidelijker moeten zijn als je zwanger bent. Vanavond niets meer drinken en morgen met ochtendurine testen... Ik hoop dat het raak is!
Nu heb ik goede hoop voor je Nadinneke! In het echt zijn de streepjes vaak ook nog iets beter te zien als op de foto. Ik zie toch wel een lichtroze streepje even dik als de controlestreep
Ik zou zeggen positief. De testen in je album zie ik wel een vaag streepje maar ken de testen zelf niet. En nu de test van de link...daar zie ik ook duidelijk een streep. Ik zou over 2 a 3 dagen nog eens testen dan zou die duidelijker moeten zijn. Liefs wolly
ooooooohhh! Nadinneke! volgens mij......is die toch.....positief! Nou weet je nog wat je tegen mij zei? Als mijn streepje geen indroogstreepjes waren dan waren die van jou ook geen. Ik denk dat jij wel zwanger ben! Maar doe over 3 dagen weer een test. Ik hoop het zo voor je! Groetjes slaapzak
Thxie ,we zien wel probeer met beide voetjes opde grond te blijven ,heb namelijk te erg schrik dat het weer mis zou lopen want ervoor gedaan hebben ,nee dat hebben we echt niet.
Thxie Vandaag was ie al wat duidelijker en sneller te zien dan gisteren ,op naar beter de komende dagen!