Goedemorgen, Weet iemand of een indroogslijntje roze kan zijn? Er verscheen bij mij een roze streepje op een matcare midstream, heel licht weliswaar, maar deze verscheen na 5 min, maar binnen 10 min.. Liefs
Ik zou hem wel eens willen zien Is ie net zo dik als de controlestreep? Indrooglijntjes verschijnen NA de tijd dat je hem niet meer mag aflezen
@uk80 Ik probeer er elke keer een foto van te maken, maar het wordt 1 witte vlek, ik doe iets verkeerd denk ik!, ik heb er wel al vele van zulke in het fotoalbum van dit forum zien staan, die wel posi bleken. De lijn is even dik als de controle streep alleen veeel lichter, ik zie hem als ik hem in het licht hou en ook als ik hem in het donker hou.. dus moeilijk te zeggen denk ik, ik weet wel dat ie roze is en niet wit of grijsachtig..
foto maken zonder flitser Dan heb je ook geen witte vlek. Maar als ik je zo hoor, dan wil ik je voorzichtig feliciteren Heb ook een licht testje in mijn album staan, is ie zoiets? OF lichter?
ik ga het vanavond nog eens proberen, had het al zonder flits geprobeerd maar lukte ook niet, beter een nieuw toestelletje kopen denk ik Hij is lichter als ik jou album, maar wel roze, ik zal eens koekeloeren of ik een soortgelijke kan vinden ergens...
http://www.zwangerschapspagina.nl/album ... c_id=49586 Ik hoop dat je bovenstaande kunt openen, maar hij ziet er zo uit als de onderste van deze foto! Liefs Jojo
Oh dat is wel heel spannend ja! Ik vind dat er niet uitzien als een indroogstreepje Ik ga voor je duimen! Wanneer ga je weer testen?
zeker spannend! Ik wil eigenlijk pas zaterdag weer testen, maar denk dat het vrijdag wordt! misschien duurt het bij mij wat langer voordat het echt vet posi is... zou kunnen toch? liefs Jojo
Nou dat valt wel mee dan toch? als je nu al wat ziet zal je op je NOD wel wat zien. Dus dan duurt het niet langer hoor. Mijn streepje is van 2 dagen NA nod. Als het zo is dan zal je streepje vrijdag wel wat dikker/ meer roze moeten zijn.
Hey jojo, Dus jou test lijkt op die onderste van je voorbeeld foto? Zo zag die van mij ook uit toen ik mijn streepje zag. Ik moet ze uit elkaar halen om in te scannen. Ik weet het zo ook niet omdat ik 2x een streepje heb gehad en 2x niet. Maar Nadinneke heeft ook de zelfde vage streepjes als mij gehad en die heeft vandaag van kruidvat getest en die was echt duidelijker. kijk maar eens bij haar. Groetjes slaapzak.
hey slaapzak, waar kan ik die fotos vinden van nadinneke? die van mij lijkt wel heel erg op die van jou, ik had hem ook uit elkaar gehaald vanmorgen! Weet je, je wordt er zo onzeker van he?> en maakt jezelf misschien wel blij met niks, dus ik ga echt wachten tot vrijdag met nog een keer testen, want hier wordt ik echt para van! maar jij bent wel zwanger hoor zou ik zeggen!
Nadinneke's onderwerp staat onder jou onderwerp in de lijst onderwerpen haha wat een zin. Ik zwanger haha zou kunnen. Ik heb me 2 nieuwe testen besteld. Ik ben in iedere geval wel ziek de griep. Ik moet toch een paar dagen wachte op de testen dus denk ook te wachten tot de weekend. Maar ik ga ervan uit dat niet zo is. Groetjes slaapzak
hahaha ja zeker mooie zin! Ik heb die foto's gezien, die van mij is nog iets duidelijker maar wel minder dik, maar ook een andere test natuurlijk..
Nou oke dan...hhhmm haha Dan test gewoon over 2 dagen weer. Maar probeer een foto erop te zetten. Kan ook met de scanner doe ik ook omdat ik geen foto toestel heb. Ik hoop het voor je zou leuk zijn he. groetjes slaapzak.