Goeie morgen! Gisteren testte ik positief met kv 2 voor 5. Zie foto: View attachment 93251 Vanochtend was de test wit en (das een 15 min. geleden) nu staat er een licht 2e lijntje. Snap er echt niks van. Kan het dat je een dag wel posi test en dan de volgende dag weer nega en dan toch zwanger bent? Liefs, Duveldraakje
jij hebt deze via die hyves site toch? en niet via de kv? Ik heb ergens begrepen dat de testen die zij verkoopt de afgekeurde kv testen zijn en dus vals posi kunne testen , is maar een gerucht hoor, dus weet t niet zeker maar ik zou als ik jou was niet uitgaan van 1 licht posi test, al ziet ie er wel posi uit! Afwachten meis...
Nee ik heb ze van het KV. Had vorige maand die van hyves, maar dat is uiteindelijk na een positieve CB test fout gegaan. Vandaar dat ik nu dus ook een beetje huiverig ben. Heb nog 2 testen van KV liggen en 1 van CB met indicator. Het is idd afwachten! Dank je wel! Liefs, DD
Welke kleur heeft het lijntje? Was deze er direct? Is die van vanochtend echt veel minder duidelijk dan die van gisteren rond dezelfde tijd? Kan zijn dat deze duidelijker is opgedroogd?
Het is wel vaag.. Dat je eerst positief test, en de dag daarna niet... Maar als je nog heel vroeg bent, zou het ook zo kunnen zijn dat je gisterenavond te veel hebt gedronken, toch? Of heb je per ongeluk een drupje te weinig gebruikt?
Die van gisteren stond er echt binnen 5 minuten en was ook duidelijker dan die van vandaag. Die van vandaag stond er volgens mij na iets van 10 of 15 minuten en is echt heel licht. Misschien heb ik ook wel iets fout gedaan vanochtend met mn suffe hoofd. Kweetnie. Gisteren heb ik vroeger getest dan vandaag. Liefs, DD
Als ik zo je foto zie, is ie gewoon goed positief hoor. Morgen nog een keer testen zou ik zeggen. Maar voorzichtig gefeliciteerd!
Ik heb vanochtend ook deze van kv gebruikt en binnen 2-3 minuten had ik 2 hele duidelijke roze strepen.. ik zou niet weten wat ik hiervan zou moeten zeggen. misschien morgen nog een keer testen?
Ik zou er morgen ook nog eentje doen... Ik zou het ook echt niet weten, maar ik hoop dat ie morgen knalt!
Heel erg bedankt voor de lieve woorden. Ik ga zeker morgen nog een keer testen, hoop echt dat het nu wel goed zit. Liefs, DD
Nou ik heb weer getest. Zie foto. De bovenste is van woensdag en de onderste van vandaag. Ben nog steeds huiverig hoor! View attachment 93527 Liefs, DD
Als ik moet uitgaan van de test, ben je volgens mij in verwachting.. ik zie duidelijk een 2e roze streep! Maar garanderen durf ik het niet.. kijken wat de anderen zeggen