Dipsticks

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door marievs, 27 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julesw

Julesw Nieuw lid

27 okt 2020
    1
    0
    1
    Vrouw
    Hi Dames,

Ik ben nieuw hier en ben echt op zoek naar wat ervaring met de sensitest ovulatie testen!
    Ik zie online alle resultaten van de vrouwen maar kan zelf niks uploaden en om advies vragen.

Het is de eerste keer dat ik gebruik maak van ovulatie testen ( dochter van 5 jr. was destijds een ' verrassing' ). Sinds vorige maand, 14 oktober, is mijn spiraal eruit, en ik werd gelijk 16 oktober in de namiddag ongesteld. Ik had de ovulatie testen van sensi al in huis gehaald en begon ook vrij vroeg na mijn menstruatie met testen zoals jullie op de foto kunnen zien ( laatste 'dag' 19 oktober, maar dat was eigenlijk alleen een paar druppels in de ochtend dus of ik dat moet meerekenen? ).

Ik heb dus geen idee hoe mijn cyclus is doordat ik jaren een spiraal heb gehad, dat wilde we eigenlijk ook even afwachten en kijken hoe deze testen zouden gaan. Alleen ik heb dus echt even hulp nodig bij het aflezen van de resultaten tot nu..

eergisteren ( zondag ) het duidelijkste resultaat. En het neemt eigenlijk weer af. Betekent dit dat dit eventueel mijn piek is geweest? Bij sommige resultaten online zie ik dat andere vrouwen ook geen knaller als resultaat hebben en dat als het afneemt de dagen erna dat dus wel kan duiden op de piek(?). So confused..

Zondag hebben we twee keer ' ons best gedaan' en sinds vandaag echt kramp.
    Ik vraag me af ; hoe lezen jullie het resultaat van de zondag af?
    bij sommige test resultaten van vrouwen op sensitest zelf zie ik dat niet iedereen een overduidelijke knaller heeft,

Ik verwacht eigenlijk niet dat mijn cyclus maar 21 dagen zou zijn ( wat dus neerkomt, vertellen de apps mij haha, dat mijn ovulatie inderdaad zondag al geweest zou kunnen zijn )?

Help! Ik word ook echt een beetje gek van alle overload aan resultaten en informatie online,

Kan iemand me een beetje helpen hiermee?

Bijgevoegde bestanden:

2. mamavantwee37

mamavantwee37 Fanatiek lid

10 aug 2020
    2.733
    2.045
    113
    Sensi testen kunnen echt knallen (even donker of donkerder dan de controlelijn). Hier zit je piek nog niet tussen. Ik zou gewoon even door testen, want zoals ik deze zie, is ie ook niet in de buurt van een bijna knaller. Het fluctueert nogal in je cyclus en drinken, eerste urine gebruiken en andere factoren, hebben ook invloed. Ik weet niet hoeveel invloed een spiraal op je cyclus kan hebben.

Met een cyclus van 28 dagen zou ik verwachten dat je piek eind oktober/begin november zit. Maar, ik weet dus niet hoeveel invloed het verwijderen van een spiraal op je cyclus hebt. Als je voldoende testen in huis hebt, zou ik gewoon lekker door testen totdat je die knaller te pakken hebt.

3. mamavantwee37

mamavantwee37 Fanatiek lid

10 aug 2020
    2.733
    2.045
    113
    En dan komt er weer een moment dat je wilde dat die kwaaltjes weer afnamen :roflmao:
    Die begin periode is altijd heel spannend, maar voor nu zien je testen er goed uit. En niet vergelijken tussen merken. Dat werkt niet en maakt je vaak onzeker.

Gefeliciteerd met je zwangerschap :D

4. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    Dank je wel. Is zeker zo. En lees ook niet veel goede ervaringen met dipsticks. En dan ook nog verschillende test momenten op een dag.
    Ik had mn post van 5 jaar geleden gelezen van mn jongste. Precies hetzelfde verhaal :D. Alleen was het toen met kv 2v5 en testpoint die lichter uitsloeg :roflmao:.

Hopelijk heb jij ook snel een mooie test.

mamavantwee37 vindt dit leuk.
  5. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.816
    8.475
    113
    Vrouw
    Je piek zit hier zeker nog niet tussen. Doordat je spiraal er net uit is kan het ook best zijn dat het even duurt voordat je je piek zal vinden, maar het kan ook best snel zijn. Het enige wat je kunt doen is door testen.

Deel Deze Pagina