Direct beginnen met flesvoeding - welke?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dubbelgeluk, 23 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Dit wist ik niet. Alleen nog maar afgegaan op advies kinderarts. Moet me er nog verder in verdiepen.
    Wat ga jij nu geven dan? Ik wil zelf eerst borstvoeding proberen.

2. Zoranya

Zoranya Bekend lid

31 jan 2017
    783
    488
    63
    Ik weet het nog niet, heb nog even om er over na te denken gelukkig. Borstvoeding sowieso niet, is niets voor mij, ondanks dat ik rationeel gezien weet dat het voor de baby het beste is. Ik ben zelf aan het denken om Hipp te gaan geven, of toch gewoon nutrilon/hero/huismerk.

3. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Ik ga er ook nog even in duiken. Mocht de borstvoeding niet slagen, wat geven we dan? Hero is ons slecht bevallen, dus dat merk valt sowieso af.
    Zal dit artikel ook eens aan de kinderarts laten lezen.

4. Zoranya

Zoranya Bekend lid

31 jan 2017
    783
    488
    63
    Hmmm, wat was met Hero aan de hand bij jullie? Wel balen zeg dat jullie kindje met 3 jaar nog steeds last van de allergie heeft. Bij ons was het gelukkig met 15 maanden volledig over. Voordeel is dat als de baby er ook last van heeft dat we nog sneller kunnen acteren hierop, omdat we het al meegemaakt hebben. Nu zaten we met 7 weken al aan de pepti en met 8 aan de neocate.

5. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Ohh snel al! Wij troffen helaas de verkeerde kinderarts in het begin.
    Bij de Hero had ons zoontje veel meer krampen en veel meer spugen dan op nutrilon.
    Met de neocate was het spugen gelijk over.

6. Zoranya

Zoranya Bekend lid

31 jan 2017
    783
    488
    63
    Ja, was ook alleen maar omdat ikzelf snel actie heb ondernomen. Kinderarts scheepte ons eerst af met nexium voor verborgen reflex, maar twijfelde daar meteen aan. Toen na 1 week nog geen verbetering was heb ik zelf een blik Pepti gehaald en had na 1 dag een ander kind. Helaas wel terugval na 4 dagen, dus toen ka gebeld en verhaal verteld en toen heeft ze wel heel adequaat gereageerd met neocate voor te schrijven.

mimi1988 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina