Direct beginnen met ICSI...zullen we elkaar steunen?! Deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sinja, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Jaja, heerlijk bijgekomen van de bruiloft en idd het gewone leven is weer begonnen. Niet veel anders als voor de bruiloft alleen nu is het mijn MAN en een andere achternaam waar ik zo aan moet wennen..... gebruik nog steeds mijn eigen naam. ALs ik aan de telefoon ben moet ik gewoon heel bewust nadenken... dat ik andere naam gebruik. :D:D:D

Nog 11 dagen en dan moet ik beginnen met spuiten

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

jaaaa ik vind het ook super spannend weer allemaal.. voelt ook echt aan alsof we voor de 1e keer gaan beginnen haha.. (is ook eigenlijk wel onze 1e echt kans) nog even en dan al de 1e echo.. ben echt zo mega benieuwd.. :D

3. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Gaby, we hebben bijna tegelijk de echo. Ik om 8.15 en jij om 8.40.;)

4. gaby1986

oeh... gezellie!!! saampjes met de beentjes wijd.. hihi ( sorry ben een beetje hyper haha)

5. gaby1986

teveel ijsjes gegeten hahaha :D:D

6. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Er zullen alleen de nodige kilometers tussen ons zitten.;)

7. gaby1986

ja ach... maakt niet uit toch :D nog gezellie.. :D

8. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Precies! Erna samen een drankje doen?:p

9. zowi

zowi Actief lid

5 jul 2010
    202
    0
    0
    horeca
    omgeving groningen
    hallo allemaal

onze gyn heeft ook voorgesteld direct met isci te beginnen aangezien het zaad van mijn man erg slecht is heb me inmiddels al wat ingelezen over wat ons eigenlijk allemaal te wachten staat inmiddels zitten we te wachten op een brief van het ziekenhuis in meppel voor een intake gesprek allemaal wel erg spannend

sowi

10. gaby1986

timon: jaaa gezellig. doen we! :D

zowi: welkom hier en succes met alles!

11. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

Gaby, geweldig dat jullie eindelijk kunnen beginnen! Spannend!
    En Ingrid gaat ook weer beginnen, en een cryo voor Timon! Spannende tijden dus! Heel veel succes meiden.

Loesie, ik voel me een beetje onnozel bij het VW, iedereen is al zo ver of al bevallen... En ik ben nog steeds zo onzeker...

12. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Zowi... helaas welkom hier! Heel veel succes met alles.

Saffie... niet onzeker zijn. Proberen lekker te genieten van je zwangerschap! Je bent over de 12 weken heen... (ze zeggen dat dat meestal de kritieke weken zijn)... en vandaag je vierde echo! SPANNEND!!!

alle andere meiden, dikke DIGIKNUF

13. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0

Hey Saffie....hij was aan Loesie gericht, maar ik wilde even zeggen (en dat gaat Loesie w.s. ook doen), dat de vw júist bedoeld was voor de eerste onzekere 12/13 weken. Inmiddels is iedereen daar een beetje blijven hangen :). Gewoon lekker gaan meeschrijven daar. Er zijn wel meerdere die nog wat minder ver zijn en nog niet bevallen... Enne....anders heeft iedereen die daar verder is/ bevallen is en nog meeschrijft hetzelfde meegemaakt/doorstaan als jou, dus je kunt er altijd je 'ei' kwijt/ vragen stelen/ van je afschrijven.

14. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Meiden ik ga meedoen aan de Cetro trial studie
    dat betekent dat ik, als ik op 20 juli ongesteld word, ik op cyclus dag 13/14 de punctie heb, en op cyclusdag 16 mijn TP

Jeetje, snel he!

15. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Saffie, Majo haalt me de woorden uit de mond!
    Toen ik net zwanger was en daar zei dat ik nog niet durfde omdat ik zo onzeker was, zei ook iedereen tegen mij dat het daar juist voor was.
    En ze hebben me echt goed geholpen en gesteund en al m'n vragen beantwoord!

En we moeten zorgen dat het vw blijft lopen he!? Zou zo zonde zijn als het uitsterft, denk dat het voor heel veel meiden hoop geeft dat er zo'n lijstje bestaat! Dus kom lekker mee kletsen!

Hoe was je echo trouwens?!

Gaby, wat super dat je kan beginnen, eindelijk, het werd ook tijd!

Ingrid, jullie beginnen zie ik! Zet hem op meid, ik hoop dat dit jullie poging wordt!

En Maria ook, super...dat worden veel zwangeren achter elkaar!!!

Liefsssssssssss

16. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Zowi, welkom. Jullie zijn blijkbaar best vlot aan de beurt. Nu die brief nog...

Dames, wat is vw?

Saffie al over de 12 weken... Meid, geniet ervan!

Maria, wat lekker snel kan je starten!!!!!:$ Zo goed!!!!!

Ingrid, ook jij gaat beginnen. Dit gaan mooie maanden worden in deze topic.:D

Hier een beetje bijgekomen. Ik was echt gewoon net een vaatdoek.:$

17. zowi

zowi Actief lid

5 jul 2010
    202
    0
    0
    horeca
    omgeving groningen
    hoi timon we lopen al een aantal maanden in een klein streekziekenhuis in delfzijl en onze gyn kan niks meer voor ons doen hij zou zorgen dat onze map daar terecht kwa en beloofde ons dat we binnen zes weken onze eerste gesprek daar zouden hebben (hij schijnt nauw samen te werken met hun ) voor de rest kunnen we alleen maar afwachten op de brief. momenteel lees ik alleen maar veel op dit forum en ben ik zelf nog niet helemaal actief kwa krabbelen aangezien ik nu nog niet echt veel vragen heb of eventueel ervaringen kan uitwisselen , maar ik wens iedereen heel veel geluk en dat we allemaal snel een ons eigen kleine wonder in de armen kunnen sluiten .

groetjes sowi

18. he lieve allemaal..

kom jullie even een lekkere knuffel brengen...

hoe gaat het met iedereen..
    ik lees hier en daar wat meiden die weer voor de tp van een cryo gaan of een poging... meiden weet ook al ben ik inmiddels een stapje verder.. ik hou nog steeds van jullie en lees gewoon mee..

saffie gewoon gaan proberen te genieten.. hier is het ook gewoon nog steeds spannend al krijg ik wel steeds meer vertrouwen.. kan ook niet anders. ik had 2 bh's die wat ruimer zaten maar deze zijn nou heerlijk gevuld.. hihi.. en we waren gisteren bij marco borsato en de rest wat kwam zingen was super gaaf.. Ging alleen op het eind bijna van me stokje.. dus ben bij de ehbo beland..
    Maar wat was het gaaf we stonden vooraan in het gold vak en dan achteraan tegen de drang hekken.. kon je nog fatsoenlijk zitten..

maar wat waren er veel bn ers zeg.. linda de mol stond naast me samen met dirkje uit de vlaamse pot speelt ook in gooise vrouwen.
    bridgit maasland, leontien borsato wat een mooi mens in het echt zeg.. en wat is ze klein.. pauline huizinga en nog een paar waar ik de naam zo niet van weet..
    zoals je leest heb genoten..

19. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Yippie, heb jij gefaked om in dat vak terecht te komen?:p Wel gaaf om die mensen ook eens in het eggie te zien. Jouw concert was nu vast dubbel geslaagd.;)
    Gaan wij nog een poging ondernemen?

Hier al wat meer energie, maar zodra ik klaar was met werken kwam stiekem de hoofdpijn om de hoek zetten. Zo niets waard met dit vreselijk warme weer. :(

20. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Ben jaloers Yippie! Moet ook weer eens gaan kijken voor een concert van Marco Borsato.

Wij zijn inmiddels bezig met een ander huisje. We hadden het helemaal niet op de planning staan, maar we kwamen er toevallig bij uit en zijn verkocht. 19 juli hebben we een bezichtiging

Deel Deze Pagina