Net mijn tas medicijnen opgehaald. Raar idee dat die hele tas binnen twee maanden in mn lijf verdwenen is
Hoi meiden Nou IUI ronde 4 is hier ook weer geeidigt. Nu nog 1 IUI ronde in augustus (ter overbrugging ivm onze vakantie) en dan op naar de ICSI Gaby ik duim voor je meis Maria c sterkte met alle medicatie Wat gaan er toch een spuiten in ons lijf hè, maar het is voor een goed doel Andere meiden suc 6 met waar je bent in de cyclus
willen jullie misschien even je mening geven? http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/221388-moederfiets-gewone.html
Je kan een gewone fiets kopen en als er een kleine komt kan je een moederstuur kopen Als de kleine dan groot genoeg is (duurt vaak niet zo lang) dan kan hij/zij achterop Moederstuur - moederstuur, moederfiets, fiets, stuur suc6 met beslissen
Haha, geeeeen idee. Heb me er nog niet zo in verdiept. Kan ws tegen die tijd een moederfiets overnemen van een collega...
he meiden natuurlijk hou ik jullie op de hoogte.... maar wens jullie natuurlijk toe dat jullie me gauw komen versterken.. ik begin steeds meer te genieten.. maar ik denk dat ik na donderdag pas echt kan geloven.. liefs van yippie
ik kom even laten weten dat ik net ongesteld ben geworden.. en dat op dag 24 van de cyclus... *zucht*
neee!!! Wat ontzettend balen! Ohh ik had zo gehoopt dat je op roze mocht! Lieve lieve Gaby, knufff voor jou!!!!!!!!!
dank jullie! heb vandaag een nieuwe fiets uitgezocht. een mama fiets sparta amazone dynamic special edition ben er echt heel erg blij mee... ik kan hem niet vinden op internet omdat die nergens meer verkrijgbaar is.. dus jullie zullen tot vrijdag avond moeten wachten voor ee foto..
heb toch een plaatje gevonden van de fiets.. en bij de prijs zaten inclusief stoeltjes erbij enzo.. dus die zetten we gewoon nog even weg Sparta Amazone moederfiets LTD White metallic/Purplered 2010 kopen? Veel moederfietsen op voorraad
Mooi fietsje hoor heb je het stuurstoeltje er al bij? want ik weet zeker dat het binnenkort gaat lukken meis Het gaat allemaal goedkomen xxx
Gaby, wat naar dat je ongesteld geworden bent. En een mooie fiets heb je uitgezocht. Maar ben je niet bang dat je het lot tart door nu al een mama fiets te kopen? Hopelijk lukt het snel bij jullie.
kleintje ik heb extra een sparta omdat als je de stoeltjes eraf haalt het net een gewone fiets lijkt.. en mama fietsen fietsen gewoon ook fijn.. mariek: ja de rpijs was incusief stoeltjes enzo dus die hebben we erbij.. maar die laat ik er af halen en die bergen we gewoon op..