Direct beginnen met ICSI...zullen we elkaar steunen?! Deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sinja, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Mariek--> Wat *&^^%$(). Wel al die spuiten en dan allemaal vergeefs. Wat onwijs ROT!!

Gaby--> Ohnee! Wij hadden dat vorig jaar! Vreselijk is dat. Mn tas was weg, fototoestel, gedver. Rotmensen.

@ All--> Vandaag was mijn laatste pildag. Nu dus stopweek. Na hoeveel dagen worden de hormoonspuitende meisjes in de stopweek ongesteld? Evengoed 2/3 langer?

xxx

2. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Vanmorgen de 4e echo gehad. De bms was van 6 naar 7 mm gegroeid en mijn follikel van 13 mm naar 15 mm gegaan. Al met al een goed vooruitzicht. De fa had de verwachting dat ik morgen nogmaals langs kon komen en waarschijnlijk 's avonds de pregnyl spuiten. Maar eerst weer eens bloed prikken.
    's Middags kreeg mijn man telefoon: De LH waarde blijft te laag, bms te dun en het follikel groeit te langzaam. Na FA-overleg is besloten dat deze poging ook wordt afgebroken. We mogen een afspraak maken om voorgelicht te worden over een cryo tp in een gestimuleerde cyclus. Die afspraak staat al... op 10 september!:$ Hoelang hierna zijn wij dan eens aan de beurt????:(
    Vast voor te stellen dat we teleurgesteld zijn. Zeker na wat vanmorgen was gezegd. Ik ga toch proberen een fa telefonisch te spreken om mij deze uitslag eens uit te leggen. Ik ben even de kluts kwijt. *snif*

3. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

timon: he wat raar.. en ze zeiden dat het eerst goed was, en dan weer ineens niet? beetje vaag zeg. ik zou ook zeker even verhaal gaan halen bij de fa...! wel echt k*t dat de poging nu afgebroken moet worden zeg... ben benieuwd wat de fa nog te melden heeft. dikke knuffel!

4. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Dank je.

Voordat ze met het stimuleren willen starten moet die afspraak plaats vinden en dat kan niet voor 10 september. Pfffff....:( Ik wil dus een fa aan de telefoon krijgen die mij deze situatie gaat uitleggen, want hun besluit klopt niet met hetgeen mij vanmorgen is gezegd en ik zit pas op cd13. En ik zal elke week blijven bellen of er iemand is uitgevallen. Heeft me de vorige keer ook wat opgeleverd.

5. gaby1986

timon: nee het klopt idd niet, goed dat je erachteraan gaat hoor.. laat je t ff weten als je de fa gesproken hebt.. ben namelijk wel erg benieuwd wat die je gaat uitleggen.

6. carma

carma Niet meer actief

Timon wat raar zeg
    In mijn ogen loopt het goed toch
    7mm bms en eitje 15mm op dag 13 is goed hoor
    Bij de kliniek waar ik loop kijken ze nooit naar de lh waardes, ik weet ook niet wat het is.
    De groei klopt een beetje met wat ik gedacht had
    sterkte meis xxx

7. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik snap er dus ook niets van. *zucht* Hopelijk krijg ik morgen een fa aan de lijn die mij dit toch eens kan uitleggen.

8. carma

carma Niet meer actief

Maar goed nu mag je vandaag dus niet komen voor een meting en gaat deze ronde verloren????
    Belachelijk
    Ik zou eisen dat ik die man/ vrouw aan de lijn kreeg
    Stel dat het wel gewoon kan

Maar ik lees bij jou dat je icsi doet
    Is 1 folikel dan niet te weinig?

9. gaby1986

mariek: volgens mij doet timon icsi in eigen cyclus toch?
    dus dan is 1 of 2 eitjes heel normaal.

10. carma

carma Niet meer actief

Oké dank je voor de info gaby
    Ik lees hier nog niet zo lang mee, dat wist ik niet
    Weer iets geleerd.

Maar icsi met 1 of 2 eitjes telt dat ook gewoon als een poging?
    Dan zou ik persoonlijk gaan voor een gestimuleerde icsi om zoveel mogelijk eitjes te krijgen.
    OOO er is nog zoveel dat ik niet weer van ivf/ icsi

We hebben maandag een gesprek over wanneer en hoe en met wat
    We gaan wel vragen of van te voren de zaadjes van mijn man nog een keer nagekeken kunnen worden
    Ik ga niet die hele icsi molen in als er niks is
    Volgens de arts was er wel wat maar niet bewegelijk

11. gaby1986

met een icsi in eigen cyclus krijg je er meer vergoed geloof een stuk of 6 pogingen..

12. carma

carma Niet meer actief

Oké dat is wel fijn anders heb je misschien minder kansen
    en dat zou zonde zijn

13. gaby1986

ja idd.. maar ik weet niet zeker of dat je alss je zeg maar al je icsi pogingen in eigen cyclus op zijn of je dan ook nog icsi pogingen vergoed krijg die gestymuleerd zijn..

14. carma

carma Niet meer actief

Oké ja dat hoort ze dan vanzelf wel
    Ik vind het wel raar dat ze deze afbreken
    Wat is dat toch met die LH meting? Ik loop bij de geertgenkliniek en daar doen ze daar niet aan
    Als je daar een bms van min 7 en een eitje van 18 hebt dan is het iui of in dit geval icsi.

Timon bellen hoor

Gaby, ja ik kan vragen hoe het met je is maar ja je kan niet schrijven
    Als je zin hebt laat me even weten in een pb waar jij staat op dit moment en hoe jij nu verder gaat na de mislukte iui-D

15. gaby1986

mariek je hebt pb..

ik ben trouwens ook bij geertgen geweest..

16. gaby1986

mariek: nee ik vond geertgen niks, wij liepen eerst in het radboud ziekenhuis en daar hebben we 2x icsi gedaan. maar dit werkt voor ons gewoon niet, en op advies van het ziekenhuis zijn we overgestapt op donor.. bij geertgen doen ze dit wel maar daar wouden ze ons niet helpen omdat ze vonden dat we eerst onze laatste icsi poging op moesten maken ook al had het geen nut. ze zei letterlijk je kunt niet aan iets beginnen als je het vorige nog niet afgemaakt hebt.. maar ja ik ga niet een hele maand spuiten en een punctie ondergaan voor niks..

en ook moet je dan een heel psygologisch onderzoek enzo en 1 jaar op de wachtlijst... en nu in dusseldorf is dit allemaal niet.

17. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Dames... ben ik weer. Net mijn 3de FM gehad... er zitten er nu 9 van 14mm en een aantal (6) van 13mm en natuurlijk heeeeeel veel kleinere...

Timon... bellen, zou zonde zijn als ze deze ronde laten schieten! Succes...

Andere meiden, dikke digiknuf. :D

18. carma

carma Niet meer actief

ZOOOOO dat is veel zeg
    zitten ze dan links en rechts?
    Spannend hoor, ben benieuwd of ze allemaal doorgroeien tot min 18mm
    Vraagjes: Hoeveel eitjes mag je hebben?
    En hoeveel gonal F of puregon spuit jij?
    Heb jij de lange of de korte behandeling?

19. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Ik loop in het UMCN en volgens mij heb ik daar de standaard behandeling. Ben 18 juli begonnen met Deca 31 juli Puregon en 7 aug eerste FM...

Ja ze zitten zowel links als rechts... heb er in totaal 50 of zo. Ben bekend met PCO!!! Geen idee hoeveel eitjes je mag hebben. Hopen idd dat ze allemaal doorgroeien. Moet nu aanstaande vrijdag weer terug komen voor 4de FM...

Ik spuit nu op dit moment 150 Puregon. Ben met 125 begonnen. Bij de eerste ICSI had ik 100 --> 125 --> 150 --> 175 IE puregon. Verwacht zelf na vrijdag nog wel een verhoging. Bij eerste ICSI ook 9fm's gehad.

Nu niet zo'n zin in, maar zit ook al op nummer 4 qua fm's. Ach we wachten maar af.

20. carma

carma Niet meer actief

Oké
    Nee ik ben 1 van de weinige dikke dames zonder pco hihihihi
    Ik heb er steeds netjes 1 a 2 met de iui en spuit 37,5 en 75 eh Gonal F
    Ik heb ook al eens stikum wat opgehoogt in de hoop dat er 2 of 3 eitjes kwamen maar nee dus

Meis heel veel suc6 met alle fm en ik hoop echt dat het deze keer raak is
    En dat alle eitjes groot mogen worden
    Ik blijf je volgen hier

Deel Deze Pagina