Meiden, ik loop enorm achter, Dus hierbij al mijn reacties op jullie (oude) berichtjes Loesie, wat super klinkt je DD-verhaal! De arts klinkt heel doortastend! Je gaat nu dus het korte protocol doen? Dat je op dag 3 met puregon begint? Heb je dat al eerder gedaan? En dat ondersteunen van de LF klinkt inderdaad ook wel logisch. Nou meid, hopelijk dit keer met een superPOSITIEF resultaat! Fijn dat je schoonmoeder met je mee wil als je alleen moet. Want zon eind in de auto alleen lijkt me ook heel rot! (en helemaal in het buitenland) Hopelijk kun je dus al héél snel starten! Jeetje Saffie, wat ontzettend spannend. Vrijdag mag je dus testen. Ik hoop het zó voor jullie! Gaby wat rot om net nu dat van je nichtje te lezen. Lijkt me heel moeilijk Goed dat ze het dan niet houdt. Hopelijk krijgt een kindje een plekje bij mensen die wel van hem/haar zullen gaan houden. Nog 2 dagen! Ga je je vriends achternaam dragen? Wat spannend en leuk voor jullie!!! Ben héél benieuwd hoe je eruitziet! Timon wat fijn dat jullie het niet genetisch door kunnen geven aan jullie kindje en dat de arts groen licht heeft gegeven! Maria, ik was ook al máánden zenuwachtig voor de punctie. Ben ook zon ontzettende stresskip en maakte me er echt druk om. Vooral de 1e keer. Maar het viel me echt mee en was de 2e keer al ietsjes minder zenuwachtig. En dat viel ook mee! Alleen de na-pijn niet, heb wel echt veel buikpijn gehad. Maar dat vond ik verder niet eng alleen wel héél vervelend en pijnlijk. Het komt vast goed. Gewoon over je heen laten komen. De meeste meiden vinden het volgens mij achteraf meevallen. Ik kreeg wel een tabletje om iets rustiger te worden en de avond ervoor goed te slapen en dat was wel heerlijk. Anders lig je maar te piekeren. Die filmpjes van Youtube zijn trouwens van het Radboud (waar Ingrid, ik en Gaby onder behandeling zijn) en staan voor ons ook op de digipoli. Echt heel handig inderdaad, heb ze van tevoren een paar keer bekeken Sikki en Loesie, wat grappig dat jullie elkaar hebben ontmoet in DD. Kleintje: gitaarles, gaat dat nog wel met een dikke buik? Je hebt straks wel alle tijd te oefenen En als de beeb er is heb je vast geen tijd meer om je te vervelen Jewel, ook nog niet bevallen! Het schiet zo op. Vind het wel spannend, ben benieuwd! Ga je de naam op het forum openbaar maken? Dezelfde vraag geldt trouwens ook voor Kleintje? Jessy hoe gaan de wachtweken? Vind het nog steeds leuk dat we echt precies gelijk lopen. Heb ook veel last van de hormonen (ook aan mijn gezicht te zien :x) ben erg moe en mijn borsten zijn een cup gegroeid. Maar hopelijk blijven deze kwaaltjes nog een paar maanden Yippie wat fijn dat je 10 eitjes hebt! Nu duimen voor mooie bevruchtingen! Sikki morgen mag je je Yetis ophalen! Spannend! Heb je er zin in? Ingrid, hoe gaat het met je vandaag?! Had je nog een sms gestuurd maar weet niet of ik goed bereik had (op mijn werk). Hopelijk gaat alles nog steeds hartstikke goed?! En morgen een spannende dag. Ik duim voor jullie mee! Laat je het me even weten als je meer weet (hebt gelezen op de digipoli?) Hier gaat alles goed. Ben deze week weer fulltime aan het werk waardoor ik genoeg afleiding heb overdag. Natuurlijk spookt het wel de hele dag door mijn hoofd. Maar stond vanochtend om 6:00 zingend onder de douche (en dat zegt heel wat: ben namelijk een avondmens en absoluut geen ochtendmens) en voel me vrolijk en blij. Geniet heel even van het feit dat ik 2 Emmys bij me heb. Helaas ben ik me er ook van bewust dat ik ze ieder moment ook weer kwijt kan raken. Qua buikpijn voel ik me net als bij de vorige poging, een klein beetje een ongi gevoel/krampjes en toen ging het mis op dag 13. Dus dat voelt niet echt fijn dat ik me nu precies zo voel. Heel tegenstrijdige gevoelens dus constant. Ik denk dat ik toch eerder ga testen, denk op wachtdag 12 omdat ik dan vrij ben en niet verrast wil worden op mijn werk met ongi (zul je zien dat het op dag 11 op mijn werk misgaat). Vind het wel doodeng worden nu. Ben zo bang dat ook wij aangewezen zijn op de allerlaatste poging. En nu ze opeens roepen dat er misschien bij mij ook wel iets mis is, voelt dat niet fijn. We wachten het maar af. Mijn borsten zijn dus een cup gegroeid dankzij de fijne utrogestan en ben ook echt moe (van alle hormonen). Morgen is er 1 week voorbij. HOERA! (Jessy bij jouw dus ook: HOERA )
Spannend Sinja, Fijn dat je je zo happy voelt! Goed teken! Dat voelen de beebjes vast ook! En al een week voorbij bijna, heerlijk!!!! Nog maar eentje te gaan! En eerder testen, groot gelijk, dan kun je of een hele dag feestvieren (wat ik zoooooooooo hoop) of even van je af kunt huilen. (wat we niet willen!) Ik heb ook antwoord op de vraag van Jewel: ik heb haar gevraagd en als ze me smste met het buddynieuws mocht ik alvast de naam bekend maken...anders moesten we zolang wachten! haha! Fijn he!?! Ik ga naar bed meiden, morgen weer vroeg dag!
Loessie.... ik zie het nu ook staan.... typfoutje! Er zijn er 11 inderdaad geinjecteerd... morgen krijg ik te horen hoeveel er bevrucht zijn... Sinja, ja heb je sms ontvangen. Maar toen had ik hier bezoek zitten, vergeten terug te reageren. Hier gaat het wel. Nog beetje last van mijn buik, dus lekker vandaag thuis gebleven. Morgen heb ik zowiezo vrij en vrijdag ook. Dus dat komt goed uit. Sms je gelijk nadat ik mijn aanstaande heb gebeld. Natuurlijk plaats ik hier ook een berichtje!!!
Pffffffffffffffffffffffffff..... zojuist 'ff' 19!!! blz teruggelezen. Heb er maar pen en papier bijgepakt, want zag al direct dat ik dát allemaal niet zou gaan onthouden!! Klein weekje weggeweest van hier, druk gehad en afgelopen dagen flinke buikgriep. Bij deze dan dus alsnog een late reactie van hiero op alle perikelen die zich hier hebben afgespeeld. En wat is het hier nog steeds spannend zeg!! Wordt steeds spannender nu iedereen weer langzamerhand 'bezig' is. @Sikki: Jij als allereerste....héél erg véél succes morgen bij de TP van jullie cryootjes!! Dit keer móet het gewoon allemaal goed gaan!! @Sinja: Jij hebt morgen de eerste week er alweer opzitten. Nu de spanendste week in!! Je hebt al veel antwoord gehad op je utrogestanvraag van de week, maarre.....de dag van de afgelopen tp gingen wij 's avonds op vakantie en heb ik daardoor zelfs een keer vergeten in te brengen, uiteindelijk dus 8 uur later dan moest en de volgende dag dus maar 'ingehaald'. Rest v/d vakantie toen wel iedere keer heel stipt om de 8 uur en iedere keer half uur blijven liggen voor de zekerheid...was er wel van geschrokken nml. @Saffie: Spannend zeg!! Overmorgen kun je testen!! Het moet gewoon een positest worden, want het wordt hier weer de hoogste tijd voor een zwangerschap!! @Yippie: Jij vandaag dus de punctie alweer gehad. En een mooi resultaat van 10 eitjes!! Super zeg!! Spannend vrijdag....hebben jullie dan ook de tp? @Jessy: Jij een klein Simbaatje 'aan boord' dus!! Hadden jullie ook nog cryo's eigenlijk? @Loesie: Jij ondertussen in DD geweest. En zelfs binnenkort al beginnen. Super dat het zo snel kan allemaal. Ook voor jou breekt er dus weer een spannende periode aan!! Hoe staat het eigenlijk met jullie pleegzorg? Daar hadden jullie je toch voor ingeschreven laatst? @Ingrid: En jij de punctie intussen ook gehad na zelfs 9 fm's!! En 14 follikels, waarvan 11 eitjes!! Superscore zeg!! En dan morgen het telefoontje hoeveel er bevrucht zijn.....spannend!! Wanneer hebben jullie dan de de tp? Vrijdag? @Kleintje: Heerlijk weekendje weg gehad dus? Kan me voorstellen dat je nu afteld naar je laatste werkdag!! Voel je je intussen al wel helemaal op je plek daar? @Jewel: Ik doe maar geen voorspelling....heb echt geen flauw idee. Het wordt het één of het ander he... (hihi). Schiet wel mooi op nu!! De eerste bevalling v/h topic hier!! Joehoe!! @Gaby: Tjee...jullie niet zo'n goed nieuws gekregen dus. Wel goed dat jullie nu eerst info zoeken bij een ander ziekenhuis. Het is ook niet zomaar wat waar je een beslissing over moet nemen!! Alvast een héle fijne dag toegewenst a.s. vrijdag!! Ben je al zenuwachtig?? @Timon: Een late welkom hier van mij (zag dat je nog niet op de overzichtslijst stond? Je kunt 'm zo kopieren en jezelf toevoegen als je dit wilt). Fijn dat jullie w.s. ook spoedig kunnen beginnen. Hopelijk horen jullie gauw wat!! @Calani: Hoe is het met jou en jullie 2 meissies? Ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoe een buikfoto met 2 er uitziet. Aangeizen we maar een dag van elkaar schelen..... Zóóóó....een hele lijst zo weer geworden. Maar nu 'mis' ik volgens mij nog zelfs enkele??? Ik weet het ff niet meer.... Hier nu (na de buikgriep) alles weer goed. Kwam ik na de eerste maanden afvallen eindelijk weer aan, alles de laatste dagen er weer af....nou ja....zal wel niet veel kwaad kunnen. Sinds afgelopen vrijdag (precies 20 wkn) voel ik ons kindje voor het eerst af en toe (bewust). Achteraf voelde ik et iets eerder ook al wel. Dat geeft wel veel rust moet ik zeggen. Afgelopen wknd voor eerst gebabyshopt saampies en vanalles besteld. Lieve (bijna) wachtende dames allemaal héél veel succes de komende dagen/weken.....ik zal hier nu geregeld weer even om de hoek spieken. Maar één ding staat vast!! Er MOET nu gewoon weer wat meer rose/blauw in de overzichtslijst komen hoor!! Terusten allemaal en een dikke knuffel van Majo!!
Jeetje, ik kijk een paar uur niet en massa's reacties! Wat zijn jullie gezellig, haha! Voor veel meiden een spannende week joh. Van trouwen tot testen tot horen of de emmies willen delen... poe poe... EN ik heb in Maart pas mn eerste gesprek en had vanavond al met mijn lief een gesprek tussen minder werken of creche... I definately need a reality check Ik denk aan jullie deze week!
majo: waar ben je naartoe geweest? en was je net in die week ziek? kei leuk dat je de kleine hebt voelen schoppen.. weet je wat het word? haha allemaal vragen maria: als je je gesprek gehad hebt.. en je begint met alles.. en je kijkt erop terug.. is t altijd sneller gegaan dan dat je zelf in de gate gehad hebt.. alleen nu t wachten duurt gewoon lang.. maar we zitten al bijna in februari.. sinja: goed dat je veel afleiding hebt op t werk.. en t scheelt veel als je je gewoon blij en vrolijk voelt.. zou k ook zijn met 2 top emmies in de buik.. enne als je je nog bedenkt.. je bent nog steeds uitgenodigt op de bruiloft he
Nee hoor maar ik moet ook werken En gisteren om 23:44 lag ik al ruim 2 uur in bed........ dus als de rest net zo veel slaap nodig heeft als ik
*inbraak* (zie dat gaby nu even hier post en niet meer op de andere) Gaby en Joey, heel veel plezier morgen, ga ervan genieten en laat je lekker verwennen als een prinsesje want morgen is het jullie dag! oja ennee ik hoopdat je een beetje kan slapen vannacht want je zult welop zijn van de zenuwen....... liefs minniemouse *uitbraak*
We zijn niet gebeld, dus we gaan er vanuit dat er minstens 1 Yeti goed ontdooid is. Om 15.00 uur de tp, dus met een uurtje rijden we rustig die kant op!!!
Gaby..... heel veel plezier morgen. Laat alles over je heen komen en geniet! Laat je lekker verwennen.........het wordt jullie dag!!! (wil dat onze bruiloft ook zo dichtbij komt, 4 juni, dus duurt nog iets meer dan 4 maandjes).... Maar ik het zojuist op de digi-poli van UMCN gezien dat van de 11 geinjecteerde eitjes er 10 zijn bevrucht! Joehoe!!!! Krijg tussen 11 en 14 uur telefoontje van ziekenhuis over de terugplaatsing. Dus dat nog even afwachten!