Direct beginnen met ICSI...zullen we elkaar steunen?! Deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sinja, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carma

carma Niet meer actief

Gaby van mij ook een knuf.

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

3. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Zoooo spannend en zo snel testen. Is het dan al 2 weken later?

4. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Gaby, een enorm dikke knuffel!!!!

Sikki, wat leuk om jou weer voorbij te zien schuiven!:D Hoe is het met je?

5. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Hier gaat het goed.
    Alweer een 6e ICSI achter de rug en nu aan het broeden op 3 emmy's :D
    Gezien onze weinig succesvolle geschiedenis durfde de arts het wel aan.

En jij?
    Schiet niet echt op met die cryo he?
    Nu dus een gestimuleerde cyclus proberen?

6. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Sikki.... je bent aan het broeden op 3 emmy's... hoop dat er een paar blijven zitten.

Timon... ja dan zijn er alweer 15 dagen om. Voor mij duurt het wel erg lang... maar ach het is er zo

7. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    OOO Sikki, je heb 3 emmy's. Wat spannend! Wanneer mag je testen?

Ja, hier schiet het niet echt op om eindelijk ons eskimo te mogen ontvangen. Blijkbaar is mijn bms in eigen cyclus niet helemaal naar wens en gestimuleerd gaat het wel goed. Natuurlijk heb ik liever een enorm goed bedje, maar mensen dit kost me gewoon 4 maanden en de helft hebben we al gehad. :( Toch heb ik nog steeds vertrouwen in ons eskimo!

8. sjak

sjak Niet meer actief

Hallo allemaal,

Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Sjak en lees al een paar weken hier en daar mee op al deze forums.
    Vandaag zijn wij weer in het ziekenhuis geweest en hebben wij te horen gekregen dat wij geen iui krijgen maar gelijk door mogen/moeten gaan met ICSI. Dit is redelijk schrikken.
    Ik heb al heel veel gelezen op al deze pagina's en het is toch nog wel veel geheimtaal voor me, maar ook wel heel veel informatie waar ik/wij toch wel veel aan kunnen hebben.

Het is fijn om te lezen dat wij er niet alleen voor staan en dat ik ook aan vrouwen met ervaring hiermee vragen kan stellen.

Groetjes Sjak en heel veel succes allemaal

9. gaby1986

timon dikke knuffel. :(

de rest uhm.. nou ook een knuffel.. is altijd goed toch?

sjak: welkom hier (helaas eigenlijk he) lees gerust mee.. het is niet zo heel erg druk meer hier op t forum.. (soms wel)
    maar als je vragen hebt enzo kun je ze altijd hier stellen..sommige onder ons zijn al expert :)

10. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    Hoi Ingrid,

Ik zie dat wij op dezelfde dag onze punctie gehad hebben! Ik had ook zes eitjes die bevrucht waren. Alleen heb ik een 8 cellige embryo (ook een A kwaliteit) terug gekregen omdat ik met overstimulatie zat. Vond het wel grappig om te lezen dat we dezelfde dag punctie en terugplaatsing hebben gehad! Ik wens je veel succes in deze vreselijke wachtweken! Misschien kunnen we elkaar een beetje er door heen helpen???

Groetjes Hanied

11. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Hanied, hoe het jij je punctie ervaren?
    Ik moet morgen...
    bibber...
    Waar ben je onder behandeling?
    Wij in het VU...

12. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    Maria,
    Allereerst wil ik je veel sterkte toewensen. Ik zat met een overstimulatie na 25 follikels. Voor de punctie viel het mee met de pijn, maar daar na was het echt heftig! Dit is voor mij de 2e keer dat ik een hyperstimulatie heb en dat is geen pretje. Ik loop bij het geertgen (kliniek in elsendorp, brabant). Ik word daar prettig behandeld en wist dat ik voorzichtig aan moest doen. Na de puntie heb ik uiteindelijk maar 4 goede bevruchtingen gehad. 1 zit nu lekker in mijn buik en de rest is ingevroren.
    Wat betreft de punctie...Ik vond het niet prettig, maar iedereen schijnt dit anders te ervaren.
    Heel veel sterkte en beterschap en vooral veel drinken en plassen! Trek op tijd aan de bel als je je niet goed voelt.

Liefs Hanied

13. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Maria... succes morgen met de punctie... bij mij is reuze meegevallen. Komt goed meid. Dikke digi knuf

Hanied... je hebt een pbtje

14. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Lieve Hanied, ingrid en alle ander lieve meiden, HEEL erg bedankt voor jullie geluks en succeswensen en voor al jullie geduim!!

XXXXXXXXXX

15. gaby1986

maria succes morgen..

16. carma

carma Niet meer actief

Maria toi toi toi meis
    We denken aan je morgen

17. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Schatten!!!!!!
    Tot later vandaag
    Wij vertrekken nu!!!

XXXXXXXXXXXXXXX

18. gaby1986

hier net roze bij t afvegen :(:( t zal vandaag of morgen wel doorbreken... :(

19. carma

carma Niet meer actief

A nee gaby niet weer.
    Dikke knuffel voor jou meis
    Maar hou een beetje hoop het is nog maar een beetje.

Maria toi toi toi
    Ik hoop dat de pijn meevalt voor je

20. sjak

sjak Niet meer actief

Hoi hoi,

Ik heb een vraagje voor jullie. Ik lees op dit forum heel veel over hoe jullie ermee om gaan en hoe het voelt. Heel erg herkenbaar allemaal voor mij.
    Wij hebben in oktober het intake gesprek voor ICSI. Weer vijf weken wachten tot het volgende gesprek...

Maar wat mijn vraag nu is, ik neem aan (of dat zo is weet ik niet?!) dat het bij de meeste van jullie ook aan gebrek aan goede spermacellen van jullie mannen is. Hoe gaan de mannen ermee om? Mijn man vindt het vreselijk en heeft echt een dip, terwijl ik de moed er nog in wil houden. Hij voelt zich zo vreselijk schuldig naar mij toe! Ik vind dit zo erg voor hem, hij kan er toch ook niets aan doen?!

Groetjes Sjak

Deel Deze Pagina