Direct beginnen met ICSI...zullen we elkaar steunen?! Deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sinja, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Maria ben ook erg benieuwd hoeveel je er hebt

Timon voor jou weer wachten zeg! Jeetje volgens mij word het af en toe wel frustrerend

Ingrid hoe is ht broeden bij jou??? Voel je al wat haha?

Gaby. Voor jou ook elke z weer spannend

Ik duim voor jullie allemaal meiden. Allemaal naar het verlengde wachtbankje komen. Zsm
    Goed nieuws is altijd leuk

Maar heb er wel vertrouwen in hoor!

2. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Maria, Hopelijk een goede uitslag voor jullie!

Ik denk aan jullie allemaal!!!!

3. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Jessy, wat leuk om weer iets van je te vernemen. Wachten is bijna een codewoord voor geduld in de mmm.
    Jij gaat vast met een buik trouwen. Over zo'n 2 weken is het zover. Is bijna alles geregeld?

Maria en Sjak, google helpt ook wel met die termen.;)

4. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
  5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Maria, mijn man mag me ook weleens bij een massage salon afzetten. Heerlijk een uur genieten. Topvent heb jij! :D
    Fijn dat je 19 mutsjes en dasjes heb mogen uitdelen.

6. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

maria: zowwww 19 embryo's kei goed man.. maar dit gaat hem worden 8 cellig!!!!! de mijne waren nog maar net 3 cellig op dag 3.. dus die van jou is geen a kwaliteit maar AA kwaliteit :D

7. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Maria wat een leuk stukje en nu maar rustig aan doen! En 19 stuks haha
    Jij hoeft voorlopig geen punctie! Heerlijk.

Timon ja jammer genoeg moet je veel wachten ja. Ik vond dat het meest frustrerende. Elke keer als je dan iets had weer wachten op t volgende!

Ja het trouwen komt wel heel dicht bij en me buik is een groeispurt aan t maken. Maar nog veel kleine dingen regelen. Maar wel zin in ook al ben ik een beetje nerveus.
    Ach ja komt wel goed schatje haha

Ik lees hier ook nog steeds mee. Al vanaf t moment dt ik naar het vw ging. Ik volg jullie dus nog steeds allemaal! Maar vaak geen puf om te reageren. Maar ik zit voor iedereen hier te duimen. Want ik gun jullie zo ontzettend erg een wondertje.
    Ik weet nog heel goed hoe het voelde. Ik was bang dat het mij nooit zou overkomen. En nu begint het toch echt op te schieten.
    Dus meiden hopelijk allemaal gauw zwanger!!

8. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Jessy, pas je nog steeds in je jurk nu je buik een groeispurt maakt? ;)

Het wachten op wanneer de artsen weer eens tijd hebben terwijl jij door wilt kost moeite.

9. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Timon ik moet me jurk donderdag Passen dan word hij aangepast op me buik. En dan maar hopen dat me buik een week lang niet meer groeit. Haha.

10. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Vertel dat maar eens aan je ukkie; 'Schatje, je moet een week rustig aan doen, want anders moet mama weer haar jurk laten vermaken.':p

11. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Ow Jessy.... wat zal die jurk je mooi staan met een buikje....

12. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik ben wel erg benieuwd naar de jurk. Na de bruiloft showen?

13. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Ik zal ukkie even grondig toespreken donderdag haha. Ik zal wel wat foto's showen volgende week.

Ingrid hoe is het broeden?

14. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Ik weet het lekker al.... puh puh. :D Jessy heeft toendertijd ook mijn jurk al voor de bruiloft gezien. Ze ziet er prachtig uit hoor dames...

Ja het broeden, gaat volgens mij wel goed. Vorige keer werd ik ongi op dag 10, zit vandaag op dag 9 en heb nog geen tekenen dat ik ongi wordt :D:D:D Dus krijg er wel steeds meer een beter gevoel bij. Verder heb ik een trekkerig gevoel ter hoogte van de baarmoeder eierstokken. Weet niet precies hoe ik het moet beschrijven... vrijdag een bruiloft, zondag een weekend weg en dan misschien al maandag testen, andere gewoon dinsdag op de officiele testdatum... of zondag al :D:D:D Durf het niet goed, bang voor een teleurstelling, maar ja, als ik dag 10-11 voorbij bent is de kans toch aanwezig dat ik in verwachting ben van 1 of misschien wel 2...

Wat gaat de laatste wachtweek toch ontzettend langzaam.... dag 9 pas, poeh poeh.

Ga shoppen met Ingridman.... mijn abbo is afgelopen, nieuwe gsm uitzoeken :D en ff kleren shoppen voor de bruiloft

15. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Jaja Ingrid weet het al haha
    Ik moet toegeven dat ik niet zoveel geduld had hoor ik had toen al op dag 8 getest en de laatste keer was het positief. Ik had ook nergens last van. Alleen hoog in me buik bovn me baarmoeder. Dus t klinkt erg goed hoor Ingrid. En dan mag je ons misschien wel gezelschap houden op het vw

16. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Oh dat wachten... jeetje ik heb er nu al last van hahahaha
    je wilt het gewoon weten he.:p

17. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Maria. Inderdaad wachten duurd altijd te lang. Maar nog even geduld hebben hoor haha. Het komt wel goed hoor! X

18. carma

carma Niet meer actief

Jééé maria wat een buikie had jij net voor de puntie
    Het leek wel of je al zwanger was
    Wel heerlijk dat je zoveel eskimotjes hebt, jij hoeft voorlopig geen punci meer
    Heb jij ook pco? dat je zoveel eitjes hebt
    Of kan dat ook zonder zoveel zijn?

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Mariek je hebt geen pco nodig voor zoveel eitjes te krijgen bij een ivf/ icsi poging.
    Komt door de hormonen.
    Ik had er zelf 28 en heb geen pco.

20. carma

carma Niet meer actief

O dat is fijn te horen
    Wij weten 21 sept of we mogen starten met icsi
    Dan zijn we terug van vakantie en testen ze de zaadjes nog een keer of er nu weer bewegelijke in zitten en als dat goed is stop ik met de pil en dan gaan met die banaan
    Ik hoop met het snelle schema
    Hier wel overgewicht maar geen PCO

Deel Deze Pagina