he timon spannend... wij hebben dinsdag samen een spannende dag dus.. als je mij nou smst zet ik het hier wel voor je neer!! liefs yippie
Gaby... duim voor een positieve test! Timon... fijn dat alles goed is gegaan bij je moeder. Mariek... super... maandag nog een keer terug en hopen dat ze dan groot genoeg zijn voor de punctie!
Wat is jullie ervaring Is het mogelijk dat in alle folikels eitjes zitten, of is dat meestal niet zo?
mariek mijn ervaring is dat ik bij de eerste punctie 20 folikels had, 13 eitjes, 12 bruikbare, en daarvan 12 geinjecteerd, en 6 doorgedeeld. geen cryo's de 2e punctie, had ik 5 folikels, 3 eitjes 3 geinjecteerd, en 1 doorgedeeld
Heb ook niet in iedere follikel eitjes gehad.... weet niet hoeveel follikels ze hebben aangeprikt (schatting van mezelf zeker 15) en we hadden maar 8 eicellen... 6 geinjecteerd, 6 gedeeld, 2 beste kwaliteit, waarvan beide teruggeplaats en er 1 is blijven zitten
Gaby, je mag wachten!!! Fijn dat je je emmy bij je hebt. Kleintje, nu blijven plakken!!!! Yippie, ik zal het proberen niet te vergeten. Bedankt alvast. Jullie ook veel sterkte/geluk. Hoe moet je het noemen?? Mariek, ik had 5 follikels met in 4 een eicel. Van deze 4 hebben 3 gedeeld, maar 1 niet ver genoeg. Ik hield 2 8-celligen over en kreeg er eentje direct terug. De ander hopen we dinsdag eindelijk mee te mogen nemen. Ik gebruik nu de dubbele dosering progynova en 3x2 bollen per dag. Merk dat ik naast die fijne witte zooi ook veel meer transparante afscheiding. Volgens mij komt dat door de progynova. De musical Petticoat was erg leuk. Best verfrissend en de nodige humor. Het babyfeest was erg gezellig. Leuk om met iedereen bij te kletsen. De baby heeft echt een mooi koppie. *jaloers*
Timon ik ga mega voor je duimen dat hij goed ontdooit en dat je hem morgen mee naar huis mag nemen Ben in nijmegen naar petticoat geweest?? Hij lijkt mij ook geweldig, had je chantal janssen?
Even snel voordat we vertrekken. Mariek, wij hadden Chantal en ze deed het super! De musical was in de Stadsschouwburg in Nijmegen. Daar zijn ze deze week nog. Flink duimen voor morgen... SPANNEND!
Zooo daar ben ik dan eindelijk weer Nou vrijdag gaat het gebeuren, om 9.00 zaad inleveren en om 9.45 de punctie Hoeraaaa Dr w doet hem zelf Er zitten minimaal 8 folikels en ze lagen voor het rapen zei hij Ze trekken er 30 min voor uit maar de punctie zelf moest toch wel met 2 min klaar zijn. Ik heb niet voor morfine gekozen maar voor dat spul waar je een droken gevoel van krijgt Ik zei dronken, zo dat is lang geleden doe me die maar hahaha Vind het wel spannend allemaal hoor poeh poeh
Ik heb niets gelezen. Wil hier even ego zijn, want we zijn met vakantie. Gelukkig hebben ze hier een pc zodat ik jullie ons nieuws kan vertellen. Vanmorgen kregen we het telefoontje dat ons eskimo goed was ontdooid. Vanmiddag 'even' terug naar het zh gegaan om ons kleintje op te halen. We waren veel te vroeg, maar dat was omdat we geen flauw idee hadden hoe lang we erover zouden rijden vanaf Noordwijk. De vorige tp was zeer pijnlijk en ik hield rekening met nog zo'n ervaring. Tot mijn grote verrassing was het nu in een piep en een zucht gebeurd! Helemaal geen gekke dingen!!! Volgens de lab medewerkster was het een perfecte topemmy. Helemaal goed uit de vriezer gekomen. Zo blij!!!! Ik vond het erg fijn dat we een bekende fa hadden en dat iedereen lekker ontspannen was. We hebben zelfs wat grappige uitspraken uitgewisseld. Het 'klinisch sexen' kenden ze nog niet. Lief kleintje, nu een mooi plaatsje zoeken om te plakken en dan lekker gaan groeien.
Timon... ga lekker genieten van jullie vakantie en houdt je emmy lekker warm en veilig in je baarmoeder... duim heel hard dat ie het heel gezellig bij jullie vind en lekker blijft zitten!!!
Timon ik ga mega voor je duimen Geniet nog maar even lekker van je vakantie Wel lekker dat je nog even kan ontspannen doordat je wat anders aan je hoofd hebt nu xxx
Dank je wel ingrid. Ja idd het schiet wel op nu Ben op het moment erg emotioneel maar dat heeft ook te maken met de uitvaart van een kennis van 35 die ik gister heb gehad Moeder van 2 meiden en getrouwd met een lieve man Verschrikkelijk Ik hoop zo dat er vrijdag een aantal eitjes worden gevonden En we weten nu dat hollandse pot meer zaad geeft dus de hele week boetenkool hier hahahaha Dank je dat jullie aan me denken Ik denk ook aan jullie hoor en duim voor de dames die het nodig hebben xxx
Wat een rotnieuws om te horen... en nog zo jong. Wat is het soms toch oneerlijk allemaal!!! Smakelijk eten met je boerenkool! Hihihi!
timon: jeej wat goed!!! hou hem maar lekker warm!! mariek: oeh het is al bijna vrijdag.. kei spannend.