Direct beginnen met ICSI...zullen we elkaar steunen?! Deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sinja, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Sikki, spannend!!!! En gefeliciteerd! Hopelijk gaat het allemaal goed en zijn het er twee. Een is ook maar alleen he.

Ingrid, Jeetje wat een topscore!! Bij ons waren er van de 12 eicellen 7 bevrucht. Hopelijk ook een paar mooie cryo's. Wanneer hebben jullie dan de terugplaatsing?

2. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Morgen hebben wij de terugplaatsing. Moet nog even telefoontje van het ziekenhuis afwachten over de officiele mededeling van aantal bevruchte eitjes en het tijdstip..... Ja ik ben ook blij met deze score. Inderdaad hopen op een paar mooie cryo's

3. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Dames, zojuist telefoontje gekregen van het ziekenhuis. Van de 11 eicellen die ze geinjecteerd hadden hebben zich er eigenlijk ook 11 gedeeld en zijn bevrucht.... Maar een ervan die heeft zich verkeerd gedeeld, afwijkend gedeeld. Dus vandaar dat ze op digi-poli hebben gezet: 10! Die zich afwijkend heeft gedeeld wordt gewoon niet terug geplaatst! Morgen om 14.15 uur hebben we de terugplaatsing....

4. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Ingrid, even sneaky vanaf mijn werk:

SUPER!!!!!!!! Ben zo blij voor jullie! Hopelijk ook wat mooie cryo's, dat zou helemaal super zijn. Maar goed, met zo'n score heb je daar ook wat meer kans op, dan dat je maar paar bevruchtingen hebt natuurlijk ;)

Hier gaat alles goed. Heb wel ongi buikpijn en het broekloeren is nu écht begonnen... Ben zo bang dat het misgaat.... pffff spannend hoor!

5. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ingrid, Zeker super!!!!!

Sinja, Je zit nu al 11 dagen na de punctie! Dat is toch al hoop gevend. En krampjes hoeft niet perse ongi te betekenen he. Want ik had toen zo'n vage spierpijn in mijn buik/baarmoeder. Wanneer werd je de vorige keer ongesteld? Al voor je mocht testen? En wanneer mag je deze keer testen. Ik vind het zo spannend voor jullie!

dan ga ik ook weer aan het werk :p

6. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

sikki: succes straks met de terugplaatsing...

ingrid:wooow 10 bevruchtingen.. das veel... nu nog ff telefoontje afwachten. oh zie dat je al gebeld bent .. succes morgen.. :)

sinja: t kan nog altijd.. we blijven gewoon duimen voor je :)

7. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Gabyyyy morgen trouwen!!!

8. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    jaaa, wil ik ook!
    Mijn lief was juist degene die zei: Jaaa, maar we hebben geen speeltuin hier en het is goed voor een kind om met andere kinderen te spelen dus iedere dag een uurtje of twee uurtjes naar het kinderdagverblijf is juist goed.

Dus is zo: Lieverd, hoe ver is de speeltuin? Als we naar de speeltuin gáán is het spelen en heen en weer rijden net zoveel werk als naar het kinderdag verblijf brengen en weer weg.

Mijn vriend is zelfstandige. Hij is muzikant en we hebben thuis een studio. Hij is thuis, dus als ik halve dagen werk is het volgens mij prima te doen.

Maar het lijkt allemaal zo irrelevant om het er over te hebben omdat we nog niet eens op het eerste gesprek zijn geweest, maar zoals Gaby inderdaad zegt: het is zo ver voor je het weet.

Wisten/weten jullie van te voren/nu al hoe jullie het straks gaan doen en verdelen met werk enzo?

9. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Nee wij hebben er pas serieus over nagedacht toen het echt zover was! Nu was het in ons geval vrij simpel; ik ben altijd vrij op woensdag en donderdag, en manlief op vrijdag. Hebben dus een creche voor maandag en dinsdag. Een creche werkt trouwens met hele of halve dagen en is ook best duur hoor! Wij betalen per maand voor 2 volle dagen per week circa Euro 615,- Ik zou, als het eenmaal zover is, een mooie balans proberen te vinden... Wij vonden 2 dgn creche prima: niet teveel en niet te weinig!

Tip trouwens voor de (hopelijk binnenkort nieuwe) zwangeren: meteen inschrijven bij verschillende kinderdagverblijven!

Gaby, een hele fijne dag toegewenst morgen! Lekker genieten van elkaar en jullie mooie dag! :D

10. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    WOW, susan dan betalen jullie veel! Daar gaat neem ik aan de kinderopvangtoeslag nog vanaf? Want wij betalen met de toeslag er af 135 euro voor 3 dagen opvang.

Minder werken, zou ik ook wel willen. Maar vanwege het bedrijf van mijn vriend wat hij aan het opzetten is ben ik op het moment kostwinner :S

11. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Wat is dat duur zeg!
    Dan werk ik liever 2 dagen minder denk ik...
    Maarrrrr.... wie dan leeft...
    Jeetje ik heb er echt zin in... Denk er voortdurend aan

12. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

ik heb toch maar getest; negatief natuurlijk.
    ik ben er wel klaar mee voorlopig. Als jullie me zoeken; in zit in de put...
    Hopelijk voor de andere meiden meer geluk!

13. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Hele stevige knuffel!!

14. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Saffie, een dikke knuffel van mij! En het is niet raar dat je in de put zit.... Vanavond lekker knuffelen met je man.

15. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Ohnee Saffie... :( Heel veel sterkte :( Dikke knuffel..... weet niet wat ik moet zeggen...

Even een ego berichtje....
    Hier gaat het ook niet goed. Half uur nadat ik mijn vorige berichtje stuurde werd ik op mijn werk opeens niet goed. Had net mijn lunch op en opeens werd ik spierwit en helemaal niet lekker. Dus al mijn collega's hadden t door (zonder dat ik nog iets zei) en zeiden: volgens mij gaat er echt iets niet goed of wel? Heb een tijdje met mijn hoofd tussen de benen gezeten. Werd duizelig, trillerig en misselijk. Maar t ging niet echt over. Het zakte wel iets dat ik niet meer acuut het gevoel had dat ik over moest geven maar na 3 kwartier rustig zitten nog steeds vlekken voor ogen en trillerig. Toen maar het Radboud gebeld, die stelde wat vragen en gingen overleggen met de arts (gezien de hoge hormoonwaardes) en ondertussen vriend gebeld of hij me wilde ophalen op t werk. Toen belde het radboud ondertussne terug (ruim 1,5 uur nadat ik me zo ziek voelde en nog steeds niet lekker) en zei dat ik vandaag op bed moest liggen en rusten en 3 liter water moest drinken en morgen om 10:00 moet bloedprikken en om 11:00 uur een echo heb. Dan zijn de bloedwaares ook bekend.

Dacht dat ik geen koorts had, maar toen ik thuis kwam bijna 39,5 graden koorts... Nu net 2 uur geslapen en voel me nog steeds niet lekker. We wachten morgen wel af of het iets met het hele icsi gebeuren (overstimulatie?) te maken heeft of dat het een ander virusje of iets is....

Getsie, op mijn werk stortte ik op een gegeven moment in joh. Moest huilen en kon niet meer stoppen, gewoon vanwege de stress en het feit dat ik me nu voor de 3e keer (!!!!!!!!!!!) in 1 maand moet ziekmelden (eerst 1,5 week de mex? griep gehad en daarna met punctie en tp van ivf en nu wéér ziek) Maar het is niet anders en collega's waren heel lief gelukkig...

En nu dus thuis in bedje... en ik hoop maar dat ze morgen niet gaan zeggen dat de poging is mislukt of iets dergelijks (weet niet of ze iets ervan gaan zeggen/kunnen zien op de echo of aan het bloed, maar ben zo bang ervoor) :(

16. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Saffie, dikke knuffel! Sterkte meid!

17. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    jeetje meiden...
    Sterkte Sinja!

18. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Sinja, Wat vervelend..... Hopelijk ben je wit en misselijk omdat je zwanger bent... En heeft het niks met de ICSI te maken. En maak je niet druk om je werk. Dat is tweede prioriteit. Het belangrijkste ben jij en het feit dat je zwanger wilt worden. Ik zal morgen het forum in de gaten houden. Hopelijk komt het allemaal goed. En ik hoop ook dat het huilen je opluchtte. Laat je vanavond maar lekker verwennen door je vriend.

19. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

saffie: he nee toch :( dikke knuffel voor jou

sinja: jeetje dat je je zo slecht voelt zeg.. hoop niet dat t iets met de icsi poging te maken heeft... nu kan ik morgen niet lezen hoe het was in het ziekenhuis.. ik zal zaterdag meteen kijken als ik thuis ben.

20. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Sinja..............nee meid, wat vervelend. Hoop inderdaad dat die misselijkheid gewoon er mee te maken heeft dat je zwanger bent.... en niet dat het een andere oorzaak heeft..... Sterkte meid! Ben benieuwd wat ze morgen zeggen in ziekenhuis, laat je me even weten via sms!

Deel Deze Pagina