echt kippenvel hier van t gedichtje...heel mooi... maar ook zo waar en zo verdrietig.... *huil* knuf meiden...
hey sinja, nog bedankt voor t geboortekaartje heb je mijn kaartje terug ook ontvangen? hoe is t met je en met de kleine alles goed??
Diana, tranen in mijn ogen. Dank je voor het gedichtje. Gaby, trekken jullie het een beetje? Gaan jullie voor nr 5? Ingrid, hoe is het met jou en de kleine meid? Hier alweer uit de dip aan het kruipen. Vernomen dat we in het nieuwe jaar met ICSI 2 zullen starten. Eind november wel een afspraak staan. Ik denk in december te starten met de pil. Het kan maar gedaan zijn.
timon: ja we gaan voor nummer 5 maar hoe wat waar kan ik niet zeggen.. raar he dat je aan de pil moet
Timon.... Ik denk dat je Sinja bedoeld... Met mij en de kleine meid OF jongen in mijn buik gaat het goed! Of heb je in je glazen bol gekeken en gezien dat we een meisje zullen krijgen in mei 2011
Ingrid, ik had de bol niet aangesloten, maar hoop het van harte voor je. Sinja! Hoe is het met jou en je kleine meid? Jeetje Gaby, hoe vaak kun je dit doen? Wij gaan in het nieuwe jaar weer aan de spuiten.
Hee Timon, Ja, moeilijke vraag altijd is dat, sinds we in de MMM zitten. Ik zeg altijd maar: naar omstandigheden goed Haha, dit is bericht nr. 1234 van mij! Da's toch een leuk nummer!
Hahahaha, een mooi getal. Goed naar omstandigheden is ook een beetje veilig antwoord. Met welk stukje zijn jullie nu bezig?
Veilig? Oké, hier de uitgebreidere versie: Tja, de emoties, gebeurtenissen en toestanden vliegen natuurlijk van hot naar her in al die MMM-tijd. Ik zit nu in een iets minder huilerige periode dan een paar weken geleden. Het wisselt elkaar af. Het gaat nu wel oké, maar het is een heel wankel gebeuren allemaal. Laatst droomde ik dat ik gelukkig was: ik was zwanger. Ik heb me de afgelopen anderhalf jaar nog nooit zo goed, gelukkig, zorgeloos gevoeld als in die nacht tijdens die droom. Pfff, verlang naar mooiere tijden. Ik mis mijn kind(eren) zo. Na de laatste poging (juni/juli) raakte mijn cyclus een beetje in de war. Kan van de hormonen zijn geweest. Maar ik vloei altijd een weekje na de eisprong, of soms meteen na de eisprong alweer kleine beetjes. Deze zomer was het onophoudelijk gedrup, gevloei en gedoe in de onderbroek. Even pauze was de bedoeling en lekker op vakantie. Nou ja... Heb een hysteroscopie gehad vorige maand om uit te sluiten dat er in de baarmoeder wat aan de hand was. Dat was niet zo. Dat gedrup is hoogstwaarschijnlijk hormonaal. Ook omdat het met de U-bollen weg blijft. We doen nu de laatste ICSI in eigen cyclus van de 6. Daarna, als 't niet gelukt is, krijgen we nog 2 gewone ICSI's vergoed. Morgen follikelmeting. Ik las over jouw dip na jullie cryootje, en die lieve Gaby met haar wens en grote verdriet. Wou even 'n knuffel uitdelen.
Jij bent een lieverd. Je emoties worden erg op de proef gesteld in de mmm. Wat vervelend dat je lichaam nu wat anders doet dan normaal was. Ik las in je onderschrift dat je deze maand weer begint. Heel veel succes en een dikke knuffel!! Ik besef nu dat het wel even goed is dat ik geen hormonen ga gebruiken. even een rustmomentje. Sinds maandag gestopt met de bollen en progynova en nog steeds geen ongi. Beetje onrust, omdat ik het al had verwacht. Probeer me er maar niet druk om te maken, want het komt heus wel en ik begin sowieso pas met spuiten in het nieuwe jaar.
Ik word altijd pas een dag of 4 na het stoppen met de bollen ongesteld. Ik was na 5 keer eigen cyclus ook even helemaal klaar met de hormonen en de bijwerkingen: onophoudelijk pijnlijke borsten enzo. Nu even pauze dus? Even MMM-afkicken.
@Mijs: Lief dat jij een knuffel komt uitdelen aan Timon en Gaby. Krijg jij er eentje van mij! Had lang niets meer van je gelezen, maar jullie hadden dus even een pauze! 't is ook zéker niet niks allemaal! Hoop van harte dat bij jullie alle 3 (en natuurlijk ook bij alle andere mmm meisjes) heel snel ook dat grote kleine wonder mag gebeuren!! @Moeder van Gaby: Wat een ontzettend mooi en lief gedichtje zeg!! Was er helemaal ontroerd van. Hier ook dikke tranen!!
timon: ik had mijn arts gemailt hoeveel pogingen wij eigenlijk hebben, en normaal heb je 6 pogingen, maar meer legt die dan ook niet uit.. dus mijn volgende vraag aan hem word, moeten we na die 6 pogingen weer een nieuwe donor betalen... mijs: wat goed om weer eens even wat van je te horen. ik hoop dat deze laaste icsi in eigen cyclus hem gaat worden!!!! ik ga zo hard voor je duimen! hier ook een dikke knuffel van mij! mutsenbollen: ik werd gewoon al ongesteld terwijl ik ze nog gebruikte, ze hielde bij mij niks tegen.
Gaby, je arts geef letterlijk antwoord. Gewoon de volgende vraag stellen. Ik ben maandag gestopt met de mutsenbollen en nu dient de ongi zich aan. Ik had het eerder verwacht. De vorige keer was het zo'n 3 dagen na stoppen.
Hoe is het met iedereen? Het is zo stil. Vanmorgen om 5.00 gewekt door de ongi krampen. Zoooo, geen lolletje!
Het is hier ook einde oefening ben ik bang Vanmorgen een bijna witte test Je zag nog wel iets maar dat was veel minder als eergister Het is nu dus wachten op de ongi Zucht, ik ben zo verdrietig Had eidelijk weer een beetje hoop maar die is nu weer helemaal 0 Nu weer een maand niks en dan maar op naar icsi nummer 2
Ja op 10 nov is er nog maar een waarde 2 hcg van de pregnyl aanwezig Maandag een waarde van 11 dus zou het ook al duidelijk moeten zijn Zo raar, ik heb nog niet het idee dat ik ongi ga worden Nou ja maar weer afwachten