Nee ik wilde weten hoe lang het duurde voor de extra pregnyl uit mijn lijf is Dit omdat het mijn eerste icsi was en ik geen idee had van hoe en wat Het is toch weer anders als iui Dus ik heb donderdag getest en vanmorgen en hij was echt een stuk lichter Bij de geertgenkliniek doen ze volgens mij niet aan een bloedtest (helaas) Zou een hoop vrouwen een hoop stress schelen Nu heb ik gister na 20.00 nog wel een hoop gedronken (tot een uur of 22.30) en vannacht om 1.30 ben ik ook al naar de wc geweest. Ook mijn eten viel gister niet goed (maagband) dus ik heb veel over gegven Ik zal me maandag netjes aan de regels houden en vanaf 20.00 niet meer drinken en eten Hoop dat het nog nodig is, maar ik ben er bang voor
En heeeeeeeele kleine Zolang er geen bloed is is er altijd hoop Ik zit nu op de 12de dag na de tp en de 15 de na de punctie
Mariek, wat zijn dit zenuwslopend dagen voor je. Wanneer heb je de laatste pregnyl gezet? Mijn duimen draaien.
Ik heb 31 okt de laatste gezet Vanmorgen 16dgn na de punctie en 13 dgn na de tp een witte test Wat raar is is dat er nog geen ongi is te bekennen Ik mag woensdag officieel testen Dus of voor die tijd ongi, waar ik eigenlijk van uit ga Maar het kan ook een late innesteling of een langzame hcg oppbouw zijn Daar hoop ik op maar die hoop is wel klein Ik word er zo langzamerhand gestoord van
Nee weet nog niks Ik heb vandaag niet getest anders word ik gek Gister (zondag) was hij wit Vandaag maandag nog steeds niet ongi Ik word er gek van WOENSDAG is D DAY dat is de dag die ik als testdag heb opgekregen van de gyn bij Geertgen Ik kan dus nog steeds ongi worden
Hier vanmorgen iets heel raars Ik kon het toch niet laten en heb vanmorgen getest met de cb digitaal die ook de tijd aangeeft Hij gaf aan NIET ZWANGER, dus ik haal gelijk het test staafje eruit (zo van nou klaar) en mijn man en ik kijken en er staat toch echt een licht 2de streepje We hoefde niet te turen hij stond er Ik ga straks de kv maar weer halen en die proberen Ik ben nog steeds niet ongi AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH word gek hier
Ga wel op nieuw plassen, maar volgens mij is het al niet meer nodig Ik heb nu even een tampon is maar volgens mij zag ik net verkleuring na het afvegen
GAME OVER !!!!!!!!!!!! Ben zo verdrietig, ik had echt nog hoop En dan net 1 dag voor de testdatum Straks maar gelijk geertgen bellen en vragen hoe nu verder
MAriek.... dikke knuffel. Wat ontzettend balen meid!!!!! Het was jullie allemaal zo gegund om naar het verlengde wachtbankje te komen!!!!
Mariek, De testen van clearblue testen een combinatie van LH en HCG. Dus die teststaafjes geven altijd een tweede streepje en daar moet je dus niet naar kijken. Maar wel echt KUT dat deze poging niet gelukt is. Kop op!
Niet leuk, Mariek! Bah, wat een zenuwslopende dagen voor je! Sterkte met opkrabbelen. Hier vandaag een succesvolle punctiedag. Er zaten 2 follikels en er zijn ook 2 eitjes opgezogen. Wat een gelukje in eigen cyclus ineens 2 eitjes. Weer wat meer kans op een embryootje! We worden donderdag gebeld daar over. Het wachten op het was weer zenuwslopend. Het went toch echt niet om na een half uur weggestuurd te worden omdat ze nog niks hebben gevonden... Gelukkig tot nu toe wel na extra zoeken/ opwerken (weet ik veel wat ze precies doen..) uiteindelijk een handjevol geschikte zaadjes gevonden. Pfoeh, opgelucht en vermoeid weer naar huis. Met kruikje, denkentje en poes op de bank nu.