Mijs, ik lees nu pas dat jij zo ziek bent geweest. Fijn dat je bent opgeknapt. Nog even doorbijten tot het weekend. Of ga je eerder testen? Maria, balen van je ongi. Wanneer denk je met de cryo tp te kunnen starten? Yippie, wat moet jij dan een enorm dikke buik hebben. Foto!!
Gaby, hoe is het met jou? Wanneer gaat poging 5 van start? Wij hebben maandag het gesprek met de fa. Dan gaan we horen wanneer ik met de pil kan starten.
timon: hier gaat het wel.. en kan niet veel los laten over een poging 5.. want sommige onder ons hebben een mama die op t forum mee leest
JAAAAAA, gefeliciteerd meis Als je een dag voor testdag positief test kan je er toch vanuit gaan dat het echt zo is Ga maar lekker genieten (zover mogelijk nu al in al die onzekerheden)
mijs gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf.. gefelciteerd hoor.. ik teste 4 dagen te vroeg! knuff yippie.. andere meiden hoe ishet met jullie
ik wil wel foto neerzetten maar vind ik voor jullie niet leuk. zet hem in mijn foto album.. morgen gaan we voor een 3d foto.. vinden jullie het leuk als ik daar wel wat van spam hier.. eerlijk zeggen hoor.. anders doe ik dat ook niet.. dikke knuf voor jullie
Dank jullie wel Mariek, Gaby en yippie. Het was een hele dikke vette positieve test, dus ik geloof 'em! Even een knuffel voor de mmmeisjes die mijn nieuws horen en zelf ook zo graag willen!!
Jáááááá Mijs!!! Ook hier nog even een felicitatie voor jouw goede nieuws!! Zag 't net bij de verlengde wachtbank. Gaby, Timon en Mariek....nu jullie nog gauw die kant op komen!! (Mooi streven voor 2011!!) En Sikki moet dan natuurlijk ook nog meekomen ook al schrijft die hier niet meer. Die plukken we dan wel uit een ander topic mee . En dan echt dicht met dit topic hier!! Iedereen moet gewoon op rose!! Hoop zó dat jullie in 2011 ook aan mogen schuiven en dat jullie jaar wordt!!
Sikki, Ik zie dat jullie met de 7e ICSI verder gaan. Ik wens jullie heel veel succes!!!! En echt respect, zo'n sterke wil en doorzettingsvermogen. Ik ga veel kaarsjes branden de komende tijd.
Jeetje Sikki... nummer 7 alweer... EN ik laat de moed nu al zakken. Ik schaam me diep. Sterkte lieverd en laat nr. 7 zo zijn!
Sikki, Veel succes! Laat de hoop niet zakken, ik las laatst een verhaal van een vrouw die na 11 pogingen zwanger werd. Niet dat ik je dat toe wens natuurlijk....
Dank jullie wel lieve meiden. Zo lang er hoop is kan ik het ook niet opgeven. Ik wil zo graag een kindje van ons samen. En dit is de enige weg daar naartoe. Maar Maria, ook ik laat de moed wel eens zakken, dus jij hoeft je nergens voor te schamen! Kleintje, sterke wil? doorzettingsvermogen? Ik weet het niet. Adoptie, donor, samen verder, het zijn allemaal alternatieven die momenteel geen serieuze optie zijn. Dus ja, dan moet je wel door. Gelukkig zijn er lieve spuitsponsoren en is voor ons de behandeling zelf nog wel te betalen. Maaik, wat lief dat je me succes komt wensen! De hoop is er nog wel, maar het geloof er in is momenteel ver te zoeken...