Direct beginnen met ICSI...zullen we elkaar steunen?! Deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sinja, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Precies, zo is het, Sikki. Ik snap het helemaal zoals je het omschrijft. Je hebt voor je gevoel geen keuze, dus dan bewandel je de zware MMMweg. Die weg niet bewandelen is geen optie, geen oplosssing voor jullie (net wat je schrijft), dus ga je door.
    Hoop is er, anders deed je het niet. Maar je er helemaal goed bij voelen gaat gewoon niet, want het is retezwaar en je weet de uitkomst niet. Superbegrijpelijk!
    Leef met je mee!

2. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    het is een lopende band/razende trein. het enige dat je kunt doen is afstappen...

3. MissJopie

MissJopie Actief lid

24 feb 2009
    387
    0
    0
    Mijssssssssssssss; Gefelicitaart! Want het is je zó gegund!!!!!!!! Wat een geweldig bericht, geniet ervan meisje mijs!

Groetjes van MissJopiee ;)

4. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Dank je wel, missJopie! Wat leuk dat je me hier komt feliciteren!

5. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ik denk dat ik het topic nog wel even open hou..

6. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Hee lieve Gaby, poging 5 ook mislukt??
    Wat is dat voor rotzaad!?! Nee, flauwekul, wist je maar waar het aan lag, dan kon het opgelost worden......
    Bah, bah, bah!
    Heeeeeele dikke knuffel van mij voor jou! Wou dat ik meer voor je kon doen.

7. MissJopie

MissJopie Actief lid

24 feb 2009
    387
    0
    0
    Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk wil ik je feliciteren met zo'n super nieuws!!!!!!!!!! Geniet nu maar lekker van alle kwaaltjes die gaan komen ;););), je hebt er zo lang naar uitgezien.

8. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Yeaahhhhhh! Ik ben een paar dagen afwezig en dan dit! Gefeliciteerd!!!!!!!:D

9. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Sikki, jullie hebben zo'n groot gunfactor dat deze 7e poging moet lukken.

Gaby, wat zwaar k@# dat de 5e poging ook is mislukt. Hoe is het met jou?

Yippie, wat heb jij al een flinke buik! Die twee doen het goed, zeg.

Lief van je Majo. Ik hoop dat wij in februari 2 streepjes zullen zien.

Meiden, is het bij jullie ook wit geworden? Het ziet er zo mooi uit. Zo wat fotootjes maken.;)

Gisteren hadden we de verjaardag van mijn neefje. Hij wordt morgen 2 jaar. Daar waren enkele baby's en ik trok het niet. Nou, dat is voor het eerst dat me dit overkwam. Gelukkig ging het later wel.

Wat moesten we vroeg in de auto! Om 8.30 de afspraak met de fa over ICSI 2. De fa die we met de punctie hadden ontving ons. Ze heeft verteld hoe het team fa's de 1e poging vonden. Ik zal de Gonal F in 225 eenheden gaan spuiten ipv 150 zoals de 1e keer. Dit om te proberen meer follikels te kweken. Ze vroeg of wij nog vragen of opmerkingen hadden. Ik heb graag een roesje met de volgende punctie als de eierstokken weer naast elkaar liggen. Dit is genoteerd en tegen die tijd gaan we het aanhalen.
    Het traject is weer opgezet. Omdat de kans bestaat dat ik in natuurlijke cyclus het begin zal missen moet ik met de volgende menstruatie al starten met de pil. Dan zal het zeker goed gaan.
    Begin december: menstruatie = pil
    Eind december: menstruatie = pil
    6 januari: start decapeptyl
    13 januari: stop pil
    20 januari: start Gonal F 225 eenheden
    27 januari: 1e fm
    In december starten heeft geen zin, want in de 2 weken rond kerst maken ze het lab zeer grondig schoon. Ergens vind ik het niet erg. Ik had me er al een beetje bij neergelegd.

10. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

timon: ja hier ligt ook sneeuw, vind er niks aan, puk wel die vind het geweldig.
    hier gaat t redelijk, sommige dagen beter dan andere.. vorige week ging het kei goed, ook op t werk, vandaag ging het niet en ben ik naar huis gestuurd. ben benieuwd morgen.. volgende week moet k weer naar maatschappelijk werk..

dus in januari weer een icsi.. spannend.. kun je je in de maand december een beetje voorbereiden op wat komen gaat.

11. carma

carma Niet meer actief

Gaby dikke knuf voor jou meis, echt zo balen dat het weer niet gelukt is.
    xxx

Timon hier ongeveer hetzelfde, ik zit nu aan de pil en mag rond 13 dec stoppen en dan ongi rond de 17de en dan het flare up schema met min 300 eh gonal
    hier dus begin jan (week 1) de punctie en terugplaatsing
    Ik hoop op meer als 8 eitjes, de vorige ronde bleef er door slecht zaad uiteindelijk maar 1 goede over voor terugplaatsing en maar 5 cellig
    Gelukkig heeft hubby ook ingezien dat er iets moet gebeuren en hij is zwaar aan het minderen met de koffie (van 2 liter naar 2/3 kopjes pd)
    En hij is gestart met acupunctuur
    Ik ga aan mijn stress en spanning in mijn lijf werken met reiki en EFT behandelingen
    Zo hebben we in ieder geval het idee dat we er in onze situatie alles mogelijk er aan doen

Toi toi toi voor jou timon
    Hoe is het trouwens met je moeder?

Sikki jij ook weer heel veel suc6 meis

12. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Gaby, ik kan me wel voorbereiden, maar dan kan ik me ook meer gek maken. Dat doe ik dus mooi niet.;)

Mariek, jij gaat dus een maand voor mij lopen. Jij had 8 eitjes, ik 5. Ze willen nu zien of ik met meer Gonal meer eitjes zal gaan kweken. Ben benieuwd.
    Zeer prettig dat je man heeft ingezien dat hij er ook iets voor moet doen/laten. Wel een verschil van 2 liter naar 2 tot 3 kopjes. Ik hoop dat de acupunctuur bij hem wat doet.
    Doe jij al lang aan reiki en EFT? Helpt het jou? Ik word altijd lekker loom van reiki. EFT heeft wel iets gedaan (lang geleden), maar of het nu iets voor mij zal zijn? O, dat herinner me er wel aan dat ik nog een afspraakje met een vriend moet regelen. Hij doet aan aurahealing.

13. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Nee....niet doen hoor! De volgende moet gewoon raak zijn!!
    Dikke knuffel!

14. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0

Haha....wat dacht jij dan!! Zo snel kom je niet van me af ;). Hier idd een érg hoge gunfactor voor jou! Kijk ook regelmatig even in het babyrinth. Niet alleen voor Klingel, maar ook voor jou :) Succes Meid!! Zou dit 'm dan toch éindelijk gaan worden?!
    Ik hoop het zo!!

15. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ups & downs, dus Gaby. Rottig, hoor. Hoop zo dat je zon binnenkort weer gaat schijnen, want je bent zo'n lieverd.

Dank voor je felicitatie, Timon! Jij en Mariek heel veel succes de komende poging, hoop dat met de aangepaste schema's er lekker veel eitjes kunnen worden bemachtigd. Zou heel mooi zijn! Ik duim!

16. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Meiden... allemaal heel veel sterkte met jullie nieuwe pogingen! Hoop dat dit topic snel gesloten kan worden. En jullie allemaal terug te zien op het verlengde wachtbankje! Duim heel hard voor jullie!

17. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Gaby, hoe is het met jou?

Hier een beetje uit de dip, maar ik sta nog steeds niet te juichen. Wel heb ik kunnen praten en voel me daardoor beter. Blij zijn vanuit mezelf ben ik nog niet. Ik mis wat... Verder gaat het goed, hoor!;)

18. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Fijne Kerstdagen en een liefdevol en babyrijk 2011!

Liefs Ingrid, Ingridman en toekomstige Ingridbaby!

19. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Fijne feestdagen.

Hier in zo'n dal geraakt dat ik in de ziektewet zit en in januari een afspraak heb met maatschappelijk werk. ICSI 2 is uitgesteld. Eerst wil ik weer goed in mijn vel zitten.

20. carma

carma Niet meer actief

Ach lieve timon toch
    Een hele dikke knuffel voor jou en ik hoop dat je je snel weer beter voelt

Ik moet zeggen dat ik het wel een beetje herken, ik heb afgelopen maand ook niet lekker in m'n velletje gezeten
    Maar gelukkig gaat het nu weer de goede kant op en kan ik de icsi weer goed aan
    Eerst baalde ik dat we niet gelijk doorkonden naar icsi 2 maar nu snap ik wel dat die pauze maand nodig is

Ik ben eergister gestopt met de pil en wacht nu op de ongi om te starten met deca en gonal F in het flare up schema
    rond 11 jan 2011 dus weer een punctie

Deel Deze Pagina