Timon, heel veel sterkte. Het is niet niks een ICSI. Ik dacht het allemaal wel te kunnen verwerken maar na de geboorte van Maurits ben ik in een diep gat gevallen. Maar gelukkig na 8 bezoekjes aan de psycholoog is het goed gekomen. Dus heel goed dat je naar een maatschappelijk werkster gaat. Want er is niks belangrijker dan goed in je vel zitten Hoe is het hier eigenlijk met alle andere meiden???
meiden ik kom jullie even groeten.. wil allen die het nu moeilijk hebben zeggen meiden dit is zeer herkenbaar.. en timon voor jou goed dat je hulp zoekt. het heeft ons erg geholpen maatschappelijk werk.. (sorry dat k zo stil ben naar je) dit wens ik jou ook toe.. eerst rust in je koppie en dan starten met de 2e icsi.. meid weet ik bid voor je.. gaby ook voor jou meid heel veel suc6 en kracht in de weg die je moet gaan.. maria c ik zie dat het voor jou nog een spannende paar dagen is .. hoe voel jeje.. anderen ook voor jullie een goed nieuw jaar.. Meiden ik wens jullie een liefdevol en krachtig 2011 en dat jullie wens een wonder en waarheid mag worden.. dikke knuffel yippie
Lieve Yippie, wachtwekenstress tussen hoop en vreesssssss.... Ik ga even in je fotoalbum gluren in de hoop dat er een buikfoto staat wat ik ben wel benieuwd... Liefss
Timon dikke knuffel voor jou! Goed dat je hulp hebt gezocht... eerst goed aan jezelf denken! Maria C... spannend!
Jéééé ingrid ben jij alweer 20 wkn zwanger!!! Wat gaat de tijd toch snel hè Alweer op de helft Bedankt, ik hoop ook dat dit de laatste ongi is tot okt/ nov 2011 We kunnen alleen hopen
lieve lieve meiden.... Ik wens jullie allen een heel fijn kerstfeest. heel veel sterkte succes en geluk in het nieuwe jaar!! groetjes Diana (mama Gaby)
hey, Vanmorgen had ik veel woorden in mijn hoofd, en deze heb ik opgeschreven. mijn gedachte: Wij sluiten het oude jaar af, met een glimlach en een traan. Toch is het een soort van straf, dat we nog steeds behandelingen ''moeten'' ondergaan. Het begin van een nieuw jaar, vol goede dingen, en toch ook verdriet. Bijna een 1-jarige huwelijkspaar, en onze pijn die niemand ziet. Zal 2011 ons jaar zijn? Zal onze wens in vervulling gaan? Onze wens zo groot, maar toch zo klein, we geven niet op, en blijven niet stilstaan. Te veel liefde om te geven, aan iets wat nog niet eens bestaat. Een wens voor een gezinsleven, tot nu toe zonder resultaat. Alle steun, door het hele jaar heen, famillie, vrienden en collega's, bedankt iedereen! We hopen voor het nieuwe jaar, dat jullie ons weer kunnen steunen. Het word weer erg zwaar, maar weet, jullie kunnen ook tegen ons aanleunen. liefs Gaby
ps ook supermooi gedicht... Heb zelf heel veel gehad aan onderstaand gedichtje... Als je denkt dat een kindje nooit zal komen Worden dat vaak mooie dromen Maar van tijd tot tijd Worden dromen werkelijkheid!
Jeetje gaby ik hoop echt dat je gauw wat beter nieuws krijgt. Zou toch fijn zijn als je wondertje komt. Ook voor de andere meiden de hoop niet opgeven!! Het moet goed komen.
Gaby meis, een hele dikke knuffel voor jou Ik hoop dat je ook in 2011 de kracht weer kan vinden om door te gaan xxx Voor alle meiden Een heel gezond, liefdevol en vruchtbaar 2011 gewenst xxx Hoera, om 17.00 naar het toilet geweest en jaaa ongi geworden Precies op schema Ik heb er dus ook de 1ste deca in geprikt om 17.30 Morgen dus starten met deca en gonal F en even bellen met geertgen voor een afspraak morgenmiddag of donderdag Woensdag is dr w er niet en die heb ik wel graag. Maar goed het mag op cyclus dag 2, 3 of 4. We zijn dus weer in de race, nog een dag of 15/ 16 en dan weer een punctie Hoop zo dat de acupunctuur en het minderen van koffie de kwaliteit van het zaad heeft verbeterd. Hubby drinkt nu 1 a 2 koppen ipv 2 liter koffie per dag en hij drinkt ipv koffie thee Ik ben echt trots op hem Ga van de week even vragen of hij voor de punctie een keer mag laten testen
Hoi allemaal, Las jullie forum en dacht sluit aan wij gaan ook gelijk beginnen met icsi want ivf zal voor ons niet werken nu moet ik bloed laten prikken en wachten op een oproep dus ben heel benieuwd alleen nu is het vage ben al 4 dagen overtijd maar ben nog aan het wachten op mijn ongesteldheid zodat ik bloed kan laten prikken het rare is dat ik geen test wil doen zoals jullie weten ben ik al zo vaak teleur gesteld en aangezien ze hebben gezegt dat de kans zo klein is dat we zo zwanger worden dat direct aan icsi moeten beginnen geloof ik het ook niet. wat zouden jullie doen? Wij moeten dus het hele traject in we staan op de wachtlijst voor de behandeling te gaan starten...
Hey lieve meiden!! Kom ff gauw 'binnenwandelen' hier!! Gaby, dikke knuffel voor jou. En wat een mooi gedichtje heb je geschreven! Mariek, van start met icsi 2. Heel veel succes meid! MariaC, spannende dagen voor jou zeg!! Heb je al getest vandaag? Timon, ook een dikke knuffel voor jou! Het is ook zéker niet niks allemaal! Hopelijk voel je je gauw beter en kunnen jullie verder 'werken' aan jullie droom! Ik wens jullie verder alvast een héél goed 2011 toe met iedereen hier op een grote dikke roze wolk!! Liefs Majo