Nee Saffie, waarom nou toch?! Meis, verstop jij je maar lekker in die put. Ik kan het helemaal begrijpen. Een hele dikke knuffel voor jou!!!! Ik denk aan je! Sinja, wat gebeurt er toch allemaal met jou! Doe jij wel eventjes heel rustig aan? Werk is niet belangrijk. Jij wel! Ik denk aan je! Ingrid, voor jou gelukkig wel goed nieuws! Wat veel bevruchtingen! Daar moet iets moois uit voortkomen. Hier zijn Yeti&Yeti aan boord. Eentje was goed en de ander was matig. Ik durf er niet te veel hoop voor te hebben, maar we zullen zien. Waarschijnlijk loop ik vanaf morgen alweer te stressen
Saffie, wat ontzettend ^&$&^%@ Sikki, gefeliciteerd met je 2 yeti's! Hopelijk blijven deze plakken! Sinja, miss loop ik wat vooruit op de zaken maar...miss is het juist een goed teken dit? Overstimulatie doordat je zelf ineens ook veel HCG aanmaakt (icm de Pregnyl-injectie) omdat beide emmy's zich hebben ingenesteld?? Dit zou wel ns positief kunnen aflopen hoor!! Ik heb goede hoop!
Sikki gefeliciteerd met Yeti & Yeti! Geef ze maar lekker een warm nestje waar ze de komende 8,5 maand in mogen blijven zitten! Susan, het zou mooi zijn als dat écht zo is... durf daar eigenlijk niet op te hopen. Heb even het gesprek met de assistente nagelopen van vanmiddag en kon wel op veel dingen 'positief' antwoorden (als in: dat ik denk dat het geen overstimulatie is) Maar goed, als overstimulatie betekent dat ik wellicht zwanger ben is dat dan wel weer positiever dan een 'gewoon' virusje Ach ja, wacht het maar af, we zullen het morgen zien. Hopelijk valt het allemaal mee en is het gewoon uitzieken.. (maar dan wel met een zwangerschap ) Ondertussen lig ik lekker met laptop in bed en ga zo weer even een poging doen tot slapen.
jeetje sinja wat klote zeg!! nou maar hopen dat het positief is. en je gewoon hartstikke zwanger bent. Ben benieuwd wat de bloeduitslagen zeggen. in ieder geval lekker in bed blijven liggen en goed voor jezelf zorgen!! sikkie erug goed nieuws, hou ze vast die 2!!! ik hoop dat ze blijven plakken!!! veel zwangere meiden deze maand hoop ik op! saffie wat ontzettend klote zeg!! hou de moed erin he meid... ik hoop dat het toch te vroeg is geweest en dat het alsnog een extra streep bij komt. ingrid wat onzettend veel dan moeten er zeker ontzettend veel goede emmy´s tussen zitten!! succes morgen met de tp
en gaby, onzettend veel plezier morgen. Geniet van je dag en onthou elke seconde!!! ik vind hte gewoon bijna jammer dat ik morgen een overnachting heb in een hotel want dan kan ik niet de foto´s bekijken haha
ewven egomomentje ben zo nerveus ik heb echt buikpijn vandaag, van die ongesteldheidsbuikpijn en ik wil niet ongesteld worden!!
Hoi hoi, Saffie...NEEEEE...wat ontzettend verdrietig voor je! Dit is gewoon niet eerlijk. En natuurlijk zit je in de put, dat is ook logisch. Ik hoop dat je toch snel uitkomt en opkrabbelt! Je bent hier altijd welkom om van je af te kletsen! Huil lekker uit bij je mannetje! Sinja, doe je voorzichtig meisje! Wat schrikken was dat of niet?! Ben benieuwd wat eruit komt! Hoor wel positieve geluiden hier om me heen. Wie weet! Ik hoop het van harte voor je! Ingrid, jeetje, wat een goeie score zeg! Daar zullen vast wat toppertjes uitkomen! Ben benieuwd! En natuurlijk cryo's! Dat zou ook wel fijn zijn! Gaby, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier morgen! Geniet ervan! En als je foto's hebt, zet je die even op de gezamelijke hyves?!? Ben benieuwd! Jessy, kan me voorstellen dat je nerveus bent! Zo ineens kan je dat overvallen he! Het is gewoon erop of eronder, maar het feit is nu eenmaal dat we dit door moeten maken als we zwanger willen worden. Maar ja, dat snap je natuurlijk zelf ook wel. Ik ga ook heeeeeel hard voor je duimen meis! Jewel, hoe is het?!?! Nog geen nieuws?! Ik hou mijn telefoon goed in de gaten hoor! Majo, hoe is het met jou?!? Je klungelt nogal wat aan he?! Lijkt me ook niet fijn! Nog steeds spijt dat je niet weet wat het wordt of vind je dat nu ook wel spannend?! Kleintje, wat leuk dat je hier nog steeds zo vaak komt! Ben bij jou ook zo benieuwd. Hebben jullie al een naam vast staan?! En nog goed 2 weken he! En dan kan je lekker van je verlof genieten. Voel je je al meer thuis op je werk?! Sikkie, ik heb natuurlijk al op je gereageerd, maar hier nog een keer! Super zeg! Twee kleintjes die je weer mag koesteren. Lief voor zijn he?!? Ik heb vandaag een telefoontje vanuit dusseldorf gehad. Dokter en assistent lopen een beetje langs elkaar heen, maar was daar al voor gewaarschuwd. Bloed was op zich goed, iets aan de lage kant, maar moest me niet druk maken. Moet nu 3 dagen 300IE spuiten (cd 3 beginnen) en dan 2 dagen 225IE en dan op dag 5 eerste fm! Snel he?!?! En in Deventer moest ik 200IE spuiten, 1ste keer 16 eitjes, 2e keer 9 eitjes, dus wie weet wat het nu gaat worden met verhoogde puregon! Moet eind van de week/begin volgende week ongesteld worden, eerste tekenen zijn er al...en dan mogen we BEGINNEN!!! Meiden, Wie is de Mol?! komt zoooooo, dus ik ben weg! Nogmaals, Gaby, fijne dag morgen!!!!! Liefs
jeetje sikki wat goed nieuws, 2 cryootjes bij jou, en nu lekker ontspannen hé!!!! in hoeverre dat mogelijk is, knuff saffie meid, sorry, had zo positieve hoop gezien je maar niet ongi werd, en ja je nam progynova maar toch, ik dacht echt dat jij de volgende zw ging zijn... susan, je betaalt wel heeel veeeeel voor je creche, wij hebben voor 5 dagen 390 euro (moesten kiezen tss 2 en een half of 5 volledige dagen, normaal zullen we 3 dagen creche nodig hebben) majo, speciaal voor jou heb ik zonet een foto genomen en ik zal die zodadelijk online zetten gaby jij bent gewoonweg getrouwd vandaag, zalig, ik hoop dat de dag al schitterend verlopen is en de avond nog beter!! wij wachten op fotoos!! ingrid, jij hebt toch ook een tp achter de rug, tell us more!! sinja, jeetje wat is dat allemaal, nu hoop ik echt dat het allemaal positief afloopt!!! goed rusten en veel drinken!! en hou ons op de hoogte jessy die buikpijn betekent niets! bijna bijna bijna testen!! en majo ik voel onze meiden ook bewegen, zalig hé, ben nu veel geruster, iedere keer dat ik even zit op mijn werk spartelen ze even, zalig gewoon
Calani, gaby gaat morgen trouwen! Wat leuk dat je de meisjes voelt! Lijkt me zoooooooo heerlijk! Hoop echt dat ik dat moment ook ooit mee ga maken! Geniet er lekker van! En ben benieuwd naar de foto, zet je hem in je album of gewoon in het topic zelf?! Liefs!
ooo loesie bedankt om dat te laten weten gaby ik hoop dat je wat kan slapen vanavond, geniet van je dag morgen!!!! en loesie, de foto staat in mijn album, en ja het is heerlijk om ze te voelen, ik hoop echt dat jij en jullie het allemaal snel ook mogen meemaken!!!!!!!!!!!!!!
Saffie, wat ongeloofelijk kl*te meid! Andere woorden zijn er gewoon niet voor....Heel veel sterkte meid! Dikke knuff Sinja, jij bent belangrijker dan het werk hè. Jij gaat voor, dus lekker uitzieken! Ik hoop dat het positief uitvalt! Ik ga voor je duimen iig!! Sikkie, super zeg dat ze allebei zijn teruggeplaatst!! Nu begint het lange wachten weer....Maar ik ga heel hard voor je duimen! Loesie, whow jij mag ook al bijna beginnen!!! Heerlijk dat het in DD zo snel gaat!! Deze keer gaat het lukken! Dat moét gewoon! Calani, heerlijk he dat geschop. Voel je je goed verder, lukt het werken nog? Gaby, whaaw morgen trouwen!!!! Een hele fijne en mooie dag toegewenst!! Ik hoop dat je wat slapen kunt vanacht De rest ook succes met alles. Ik weet even niet meer wie allemaal waar is in de behandelingen, maar ik duim ook voor jullie! Hier rommelt het een beetje, maar het zet niet echt door. Controle was weer goed vandaag. Het blijft afwachten... Liefs
sikki: dus 2 emmies aan boord.. we gaan beginnen met duimen.. jessy: ik weet niet of t me lukt om dit weekend al foto's erop te zetten hoor.. maar k ga mijn best doen. enne niet ongi worden hoor!! loesie: kan ze wel op de gezamelijke hyves zetten hoor.. maar ze staan ook op mijn eigen hyves dan.. daar kan iedereen volgens mij gewoon op komen. ff op mijn naam klikken en dan naar de website gaan. enne alweer bijna beginnen.. spannend hoor calani: hahahaha k trouw morgen niet vandaag oh zie dat loesie t al zegt jewel: is het aan het rommelen :d jeetje spannend hoor.. misschien ga je wel op mijn trouwdag bevallen k ga zaterdag meteen kijken of er iets geboren is
Lieve lieve Saffie....Bah, kl*te, sh*t, en nog een heleboel meer. Had je zóóó veel meer gegund!! Logisch dat je even flink in de put zit!! Samen even flink uithuilen en er dan hopelijk weer sterk uitklimmen (ook al moet je daar nu even niet aan denken). Héle dikke knuffel voor jullie!! Liefs Majo
@Sikki: JAAA!!! HOERA!!! 2 Yeti's 'aan boord' bij jou!! En ook nog 2 cryo's over!! Maar die bewaar je maar voor een brusje ofzo, oké?! Het MÓET nu eens een keertje RAAK zijn!! You go girl!! @Sinja: Tjee....wat lees ik bij jou nu allemaal voor 'rare' verhalen?! Ik sluit me aan bij de optie van Susan, dat was ook het eerste wat ik dacht. Heeft één van de moderators dat toen ook niet gehad? Overstimulatie doordat ze zwanger bleek? Weet het ff niet precies meer. maar ga het zóóóóó verschrikkelijk hard voor je hopen!! Rust voor nu in elk geval maar goed uit en dan morgen dus een spannende dag!! @Ingrid: 10 bevruchtingen!! Súper zeg!! Hopelijk een flink aantal van goede kwaliteit voor cryo's!! Héél veel succes met de tp morgen. Worden het er trouwens 1 of 2? @Jessy: Spannend he...die wachtweken!! Nog een klein wekje, volhouden meid!! @Loesie: Zag wat je schreef over de puregon, maar begrijp ik nu goed dat je in DD dan geen deca hoeft te spuiten als je op cd 3 al met de puregon begint? En ook niet eerst de pil enzo? Heeft dat dan met kort en lang protocol te maken? Ik ken namelijk alleen het lange protocol van de 4x. @Calani: Heb direct naar je buikfoto gekeken. Had eerlijk gezegd verwacht dat je 'dikker' (qua buik dan he ) zou zijn!!! Volgens mij ben ik met mijn ene namelijk ongeveer net zo dik!! Manlief even laten kijken en die vond dat ook. Mijn laatste buikfoto's die bij mijn profiel staan zijn nu van 2 weken geleden geloof ik, weet niet of je ze gezien hebt? Maar nu schelen we écht niet veel volgens mij!! Hoor wel vaker om me heen dat ik al een aardig dikke buik heb, maar andere zeggen dan weer, mooi klein buikje....tsja....wat moet je nu geloven? @Jewel: Nog een weekje!!! @Gaby: Nogmaals een héle fijne dag toegewenst morgen!! Maar denk niet dat je dit nu nog leest? W.s. lig je nu al wel op één oor om morgen goed uitgeslapen te zijn!! Wij gaan zo onze logeerhonden (2 huskey's) maar eens uitlaten, ze zijn er weer gezellig 4 daagjes. Baasjes zijn weekendje weg omdat vriend van ons w.s. volgende week als marraschaussee naar Haiti moet, hoorde hij van de week.
Oooo lieffie! Wat een vreselijk rotnieuws! Ik wil je mijn digi schouder aanbieden en een enorm dikke knuffel geven.
Sinja, wat is dat schrikken. Doe je rustig aan? Jij bent het meest belangrijk en dan pas ergens werk. Sikki, super dat je nu 2 yeti's in je draag. Spannende wachtweken. Ingrid, wat een geweldige prestatie! 10 bevruchtingen is echt super! Vanmorgen op mijn knie gevallen dankzij de gladheid. Nu ik meer zit is het opstaan een probleem. Ben net een oude oma die (dankzij knie) bijna niet overeind kan komen. Zelfs uit de auto is bewust uitstappen.
hihi majo idd, heb snel even gepiept naar jouw buikfoto en die ziet er allessinds niet kleiner uit, de mensen zeggen me ook dat ik een kleine buik heb voor 2, zou zijn omdat ik groot ben (1m75) want mijn baarmoeder zit al op 2 cm van mijn borstbeen terwijl die voor deze zw termijn rond de navel zou moeten zitten zegt mijn gyn
loesie, leuk dat je het korte proocol krijgt, heb ik ook gehad en heb daar goed op gereageerd (enkel puregon en dan vanaf dag 8 ofzo orgalutran) ik hoop dat jij er net als ik op reageert met ook dikke buikfotoos als resultaat
hey .. hier redelijk gelslapen.. en nee ben nog steeds niet zenuwachtig haha// timon: balen dat je gevallen bent joh.. t is hier trouwens echt slecht weer.. veel regen....