timon: haha ja daarom.. uhm.. ik verwacht aankomende zondag mijn menstruatie, en dan mag ik op dag 5 beginnen met spuiten. en dan aan de hand van echo's een inseminatie.
mariek: oh nee hoor ik weet t eigenlijk niet, joey zou vandaag de donorbank bellen over hoe het nu precies zat, maar hij is nog werken.. en ik weet niet tot hoe laat dan kan, anders moet die dat maandag even doen.
Jeetje Gaby wat heftig dikke knuffel voor jou en je mamma... Ik vandaag wachten op de brief helaas niks, ik bellen naar het ziekenhuis waar nou me oproep bleef zegt ze ja secretaresse is ziek dus dat ligt stil misschien volgende week.. Ik baalde onwijs vond het ook raar dat niemand dan haar werk overneem dus weer een week verder en heel misschien volgende week.. beetje triest door weer langer op zich wacht
Mistery, ik ken je gevoel. Toen ik aan de beurt was bleek de secretaresse 3 weken ziek te zijn en niemand nam het over. Het voelde echt als weer een maand weg. *zucht* Heb geduld. Je krijgt vast snel de brief op de mat.
Ik vind dat echt slordig dat als zij ziek is alles blijft liggen toch en 3 weken dat is toch niet normaal!!!! Misschien een tip voor hun achteraf ja hoop dat ze er volgende week is...
Nou dat vind ik ook belachelijk zeg. Als iemand ziek is neemt een ander het toch over. Je kan mensen niet zo lang laten wachten op hun post Ris had jij nu ook al een eitje?? of alleen een goed bmsv Ja raar hè hoe je jezelf indekt Ik heb dan zoiets van de pijnlijke borsten worden minder dus het zal wel niet Heb wel besloten als er een volgende keer komt dat ik er 2 laat terugplaatsen om de kansen te vergroten Ik heb nog 1 topper en 2 zeer goede in de vriezer dus dan eerst de 2 zeer goede ontdooien en bij slechte ontdooing de perfecte ook en hopelijk dan 2 over en terugplaatsen
hallo meisjes, met mij gaat het weer goed,ik blijf nog wel onder controle want ze weten nog steeds niet wat er nu is gebeurt!! zo zie je maar de medische wetenschap weet ook niet alles. er zijn bij jullie ook wat ontwikkelingen aan de gang zie ik? ik zal dan ook stevig duimen voor jullie allemaal dat het allemaal positief uitwerkt. voor mezelf heb ik die wens natuurlijk ook,zo graag zou ik oma willen worden van mijn eerste kleinkind!! groetjes Diana
Diana... fijn dat het weer beter met je gaat! Ook goed dat ze je in de gaten blijven houden... konden ze maar oorzaak vinden. We gaan gewoon voor heel veel 2011-2012 mama's en natuurlijk ook oma's!
Wat fijn om weer iets van je te lezen! Jammer dat ze geen oorzaak hebben gevonden. Wel goed dat je onder controle blijft. Laten we gaan voor 2011 zwangeren en 2011 en 2012 mama's en natuurlijk ook oma's. Ingrid, ik ben er helemaal voor!
even ego... joey heeft net dusseldorf gebeld voor mijn bloeduitslag van de schildklier.. deze is niet goed en de waardes waren veel te hoog.. nu is de vraag ofdat we uberhaupt mogen starten met de behandeling.... vanmiddag belt de arts terug met wat we nu moeten doen... ik vind t niet leuk.. iedere keer is er wel weer wat.. en komt er weer iets bij...
nou weet je ik zat net een beetje op internet te zoeken.. en ik ben blij en niet blij blij omdat.. een te traag werkende schildklier als symptomen heeft, niet zwanger kunnen worden, een eitje dat zich niet kan innesstelen, depresief, stemmingswisselingen, slecht geheugen, koud hebben, neerslachtig zijn.. en dat soort dingetjes allemaal. en dit dus opgelost kan worden met medicijnen.. dus dat ik me zo rot voel de hele tijd, en dat de iui's niet lukken kan gewoon opgelost worden!!!!!! niet blij omdat we dan weer best lang moeten wachten, want dan zou ik pas kunnen starten als mijn waardes goed zijn.. dus afspraak huisarts.. die zal wel opnieuw bloed willen prikken.. uitslag afwachten.. afspraak ziekenhuis bla bla bla.. en daar gaat gewoon tijd in zitten.. maar ja.. we weten nu waar alles aan ligt.. en dat is eignlijk wel een grote opluchting..
Gaby, al zoveel moeten verstouwen en dan nu dit. Ik begrijp dat het ergens een opluchting is ('oorzaak' gevonden), nu nog iets aan laten gebeuren (minder leuk door de duur van dit proces) en dan KINDJE MAKEN! Komt goed! Dikke dikke knuffel!!!!
Ach lieve gaby nu dit weer Gelukkig is een schildklierafwijking goed met medicatie te behandelen. Stel je voor meis dat dit de rede is dat je iui-d niet gelukt is dan word je misschien toch nog mama Elk nadeel heb z'n voordeel, het gaat helemaal goedkomen meis Nu heb je wel genoeg ellende gehad dikke knuffel xxx Hier ook steeds spannender, nog 6 dgn en dan zullen we het weten Ik weet het echt niet het ene moment denk ik ja maar meestal denk ik nee ik voel gewoon weinig tot niks maar dat was de vorige zwangerschap ook Gewoon afwachten dus en mezelf niet gek maken Voor alle andere meiden een hele dikke knuffel xxx
mariek: spannend hoor.. die laatste dagen worden nog zwaar om de testdrang tegen te gaan, of heb jij daar niet zo last van..
Ja het begint te komen die testdrang Maar ik heb uitgerekend wanneer de extra pregnyl volgens berekening er uit zou zijn dus voor vrijdag hoef ik echt niks te testen Daarbij is het vreemt dat ik vorige keer 2 dgn langer moest wachten met testen Dus ik gok op een testje vrijdag en als die al omo wit is kan ik er vanuit gaan dat ik ongi word Als hij goed roze is dan ben ik nog in de race en word het spannend Ik heb een heel licht gevoel in mijn onderbuik en moet veel plassen Daarintegen geen mega gevoelige borsten meer mmmmmmm Dat bedoel ik met tegenstrijdig, ik moet gewoon wachten * ZUCHT* hahahahaha Humeur is wel goed in vergelijking met vorige keren hahaha Komt denk ik door de 3 eskimotjes in de vriezer