Morgen meiden Toch weer getest vanmorgen Vrijdag was het echt wit hoe ik hem ook draaide er kwam niks, ja als je nu kijkt maar dat is een indrooglijn Vanmorgen na 5 min op de kv 2 voor 5 gekeken en het was echt niet duidelijk, maar ik zag toch heeeel licht een streepje. Mijn man dacht het ook te zien Ik geef de moed dus nog niet op en ga het dinsdag nog een keer proberen (mits niet ongi) dat is 14 dgn na de tp Als ik reken dan zit de hcg ook nog niet hoger als 32 als het daar al is een dag of 8/9 na de innesteling. Het verdubbeld toch om de 2 dagen??? 2/4/8/16/32 = 10 dgn na innesteling OOOO wat een onzekerheid
mariek: jeeeeees eerst zegge omo wit,, en dan nu dit,,, wil je ons niet zo in die spanning zetten ja en idd.. over 2 dagen nog een keertje.. en dan knallen ermee hé!!
Nou dat bevestigd weer dat vroeg testen Nooit zo slim is. Maar is ook moeilijk je te bedwingen hè. Laten we hopen dat hij duidelijker wordt.
MAriek... wat spannend. Eerst OMO wit en nu een superlicht streepje! Duim heel hard voor je dat streep steeds duidelijker wordt! Toi toi toi!
Het is hier weer einde oefening Vanmorgen ongi geworden Verder even geen woorden ik ben zo verdrietig deze keer
Gaby, hoe is het met jullie? En hoe is het met je moeder? Ik ben vandaag weer op mijn werk geweest, maar dat viel wat tegen. Teveel lichamelijk bezig geweest en er was geen goede sfeer. Ik ben na 2 uur dan ook naar huis gegaan. Mijn lichaam was zo duidelijk.
timon: hier toch begonnen met spuiten, vandaag word de 3de keer en woensdag 1e fm in dusseldorf. met mama is alles goed. goed dat je naar huis bent gegaan dan, en dat die mogelijkheid er ook is.
okeej maar bij jou gaan ze voor een boel eitjes.. ik mag er niet meer dan 3 hebben geloof ik.. dus ben wel benieuwd hoe ik erop reageer..
Aha! Ik heb even gekeken en volgens mij spuit jij dan 75 eenheden. Wel heel spannend hoe je er dan op reageer.
ja op de puregon reageerde ik de eerste keer heeeeeeel goed met 20 folikels op 150E en de 2e icsi maar 5 folikels op 150E