haha ja das om dezelfde reden dat je er niet meer dan 2 embryo's terug mag plaatsen.. kans op meerlingen word dan groter..
Dank je wel meiden Gaby de laagste hoeveelheid Gonal F is 37,5 eh Die spoot ik ook bij de iui en meestal moest ik nog wat ophogen na 10 dgn naar 75 eh Ik hoop dat je net zo goed hierop reageerd als dat ik doe Timon goed gedaan hoor meis, luister vooral goed naar je lijf. Hier met de kliniek gebeld Ik moet nu weer een maand aan de pil en in rust stand Morgen ga ik mijn maagband laten opspuiten om nog wat kilo's kwijt te raken voor de volgende ronde. 10 jan een afspraak bij geertgen voor een evaluatie geprek en om te bespreken hoe nu verder We hebben nog 3 cryo's in de vriezer en hebben besloten dat als er 2 goed ontdooien we er deze keer 2 laten terugplaatsen en dat ik ipv pregnyl de ustroganbolletjes ga gebruiken als innestel ondersteuning. Het gaat nu wel weer een beetje, flink gehuilt
Mariek, je heb alweer de nodige beslissingen genomen. Goed uithuilen doet goed. Het is niet niets. Ik luister ook zeker wel.
Mariek... wat balen. Het is jullie allemaal zo gegund... en dan weer een ongi die om de hoek komt kijken. Bah! Gaby... jij dus aan het spuiten... succes meid! Timon... goed dat je naar je eigen lichaam hebt geluisterd. Meiden... dikke digi knuf!!!
Hier gister nog een beetje meer geschrokken Ik bloede veel meer als normaal Dus al 3x verschoont in een uur en de laatste keer zat er een soort van leeg zakje of mini placenta in het toilet (sorry voor de details) Ik was er helemaal verdrietig van, dit was de eerste keer dat ik dit heb gezien en meegemaakt en dat het besef er was dat het toch al wel iets was Aan de andere kant het lijf werkt wel en is weer schoon Vandaag gaat het weer beter Maagband dicht, afvallen en op naar de volgende ronde Ga in Mol ook bespreken hoe hun denken over een gastric bypass voor mij na een 2de zwangerschap of als de icsi pogingen op zijn HET LEVEN IS TE MOOI OM BIJ DE PAKKEN NEER TE ZITTEN VALLEN, HUILEN, OPSTAAN EN DOORGAAN
Mariek, wat heftig kan het bloeden zijn, he? Ik heb het met mijn vmk gehad. Eigenlijk klinkt jouw ervaring op de toilet hetzelfde als die van mij. Heb je afscheid genomen? Soms mag je heel even stilstaan om het moment te doorleven. Wat is dat voor een bypass?
Timon, Dat is geloof ik als ze een stuk van je maag en darmen afhalen. Als permantente oplossing....... Mariek, Wat een klote dag.......Lijkt me heel heftig om echt iets te zien... Gelukkig heb ik dat nooit mee hoeven maken.
De gastric bypass (maagverkleining en inkorten van de dunne darm) gaat pas komen na een eventuele zwangerschap of in ieder geval als we alles geprobeerd hebben Ik heb het er vandaag met de arts er over gehad en hij was het er mee eens Ik heb hem gezegt dat de operatie nu niet kan want ik kan me niet permiteren 18 maanden te wachten met icsi (dan ben ik 39) En dat snapte hij helemaal Het ene klokje tikt harder als de andere zullen we maar zeggen. Maar goed de band is bijgespoten dus ik kan weer wat naar beneden met mijn gewicht
Marieke, Dat is toch best heftig. Heeft het uitblijven van een zwangerschap ook te maken met je gewicht of zijn er andere redenen? Hopelijk wordt je snel zwanger en kan je ook snel die operatie!
Nee ons zwangerschapsprobleem ligt bij mijn man Ik krijg wel hormonen om dat ik niet een regelmatige cyclus heb maar ik maak hiermee voldoende eitjes aan en het bmslijmvlies was afgelopen keer min 10,3 Ook de eisprong vind plaats Ik heb ook al een dochter dus ik weet zeker dat ik zwanger kan raken en een baby kan voldragen
Mariek, Ow dat scheelt. Gelukkig maar! Wel fijn dat jullie al een dochter hebben! Wij zijn nu begonnen voor de tweede maar ik merk dat het allemaal veel minder heftig is dan bij de eerste. De angst om nooit moeder te worden heb ik nu niet meer.
Dat was bij mij in het begin ook zo Maar na elke mislukte poging word het verlangen groter Nu we met icsi aan de gang zijn zelfs nog meer Je moet er zoooo veel voor doen en laten en het vergt emotioneel zo veel van je en in verhouding krijg je er tot nu toe niks voor terug Ik heb net zoveel verlangen naar nummer 2 nu als toen met met onze dochter Als voor je gevoel je gezin niet compleet is het verlangen net zo groot of je er nu 1 of 10 hebt Als je nog geen kids hebt is het wel nog zwaarder
Klopt wat je tikt, Mariek. Als je al een kind heb dan ben je al gezegend, heb je nog geen kinderen dan moet je blijven hopen dat je een kindje mag krijgen. Maar het maakt niet uit... elk verlangen is groot. Mariek, prettig dat de arts het geheel met je eens is. Het lijk me wel een heftige operatie.
Het is zeker een heftige operatie, maar rond blijven lopen met dit gewicht is ook niet goed daarmee haal ik de 80 niet zullen we maar zeggen Ik ben met de maagband na de zwangerschap al 40 kilo afgevallen, maar ik moet nog een keer het zelfde kwijt en dat zal met de maagband nooit lukken Ik ga nu zorgen dat ik dit gewicht hou tot na een 2de zwangerschap (ga er vanuit dat het gaat lukken) en dan is het risico van de operatie al een stuk minder als de vorige operatie Ik heb gelukkig een gezond lijf
vanmorgen naar Dusseldorf geweest voor de 1e FM echo, zaten om 06.45 al in de auto... 8) maar in ieder geval blijft t bij de 1e FM echo .zitten namelijk 2 !! ja 2 eitjes te wachten 1'tje was 15 mm en de ander 16mm ik= dus blij moest nog even bloedprikken (ja alweer.. voel me ondertussen een speldenkussentje) voor de LH waarde. en die krijg ik vandaag nog te horen. en krijg ook te horen vandaag wanneer ik pregnyl moet spuiten en of de inseminatie vrijdag of zaterdag is.. echt super snel al. vind het echt mega spannend!! er is dus gewoon een kans op een 2-ling
mariek: dank je, vind het ook echt weer helemaal spannend, ook omdat het nu weer anders gaat dan anders.. met hormonen en pregnyl e.d