Direct beginnen met ICSI...zullen we elkaar steunen?! Deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sinja, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Gaby hoe gaat het nu met je? Heb je de insematie al gehad?

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

jessy: ja heb de inseminatie al gehad, zaterdag over 1 week mag ik testen, als ik durf en als t uberhaupt nodig is.. :)

hoe is t met de rest van de meiden hier?

3. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Ik ga voor je duimen hoor

4. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Gaby, je hoeft nog maar een week te wachten. Heel spannend. Mijn duimen draaien voor een mooie uitslag.

Mariek, ik lees nu pas jouw verhaal. Je bent al 40 kilo afgevallen. Da's knap! Hoeveel denk je nu nog met de maagband af te vallen? Misschien een vervelende vraag en natuurlijk hoef je geen antwoord t geven. Maar toen je zoveel afviel, had je geen last van overtallig vel? Ik zie dat weleens op tv.

5. gaby1986

hey, hoe lang duurt het voordat pregnyl 5000E uit je lichaam is.. ik wil eigenlijk geen dagen horen, want weer dat het ongeveer 10 dagen is, maar wil eigenlijk meer weten, in hoeverre per dag de pregnyl afzwakt enzo..

6. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Wauw Gaby!! Zou dit dan jullie kans zijn!! Ik ga héél hard voor jullie duimen!! Nu in elk geval dubbel kans :).

7. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Gaby bij mij was het al wel met 8 dagen uit je lichaam maar ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet hoeveel het per dag afzwakt. Ik had met 8 sagen een posi test en niet van de pregnyl

8. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Gaby, ik heb even gegoogled:
    Hier overigens nog een reactie van de fabrikant mbt. de afbraak van pregnyl:
    Hartelijk dank voor uw vraag over Pregnyl.
    Na een eenmalige intramusculaire of subcutane injectie worden de maximale hCG plasmaspiegels bij vrouwen na ongeveer 20 uur bereikt. Hoewel er grote variatie tussen de individuen bestaat, kan het verschil na injectie veroorzaakt worden door het verschil in vetophoping bij vrouwen. HCG wordt voor ongeveer 80 procent omgezet, voornamelijk in de nieren. De helft van het product zal in 33 uur uit het lichaam zijn verdwenen.
    Met andere woorden, als u 10.000 IU ingespoten krijgt onder de huid of in de spier zal er de dag erna geen 10.000 IU/L in het bloed terug te vinden zijn. Het middel zal in een omzet proces verkeren. Voor verdere vragen welke consequenties het voor u heeft verwijzen wij u naar de behandelend arts. Hij/zij kan het beste beoordelen welk effect Pregnyl heeft op uw lichaam.
    Wij danken u voor uw aanvraag en vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben, neemt u dan gerust contact op met de Medical Information afdeling van Schering-Plough Nederland via: medicalinfo.nl@spcorp.com (medicalinfo.nl@spcorp.com) of 0800-9999000 (gratis).

9. Mistery

Mistery Actief lid

17 sep 2007
    307
    0
    0
    Ben toch maar heel even online gekomen kijken hoe het bij jullie gaat. Ik ben nog erg verdrietig om het verlies maar heb gisteren heel hard gehuild en eindelijk een stukje van me gevoel blood gegeven aan me vriend en dat deed me wel goed. Voel me nog steeds erg verdrietig maar dacht ga even een update geven en kijken hoe het met jullie is. VOlgende week gaan wij voor het eerste gesprek en krijgen we medicatie mee en te horen wanneer de punctie is.
    Probeer daarom me schouders eronder te zetten zal wel moeten.

@ Gaby spannend hoop het eindelijk voor jullie..

@ Timo hoe is die met jou al veranderingen??

Hoe is het voor de rest met de meiden hiero?

Sorry maar ben nog niet heel erg bij doe me best..

Knuffels voor allemaal

10. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Mistery, fijn je weer even te zien. Neem de tijd om alles een plekje te geven. Dikke knuffel!

Hier nog geen veranderingen. Ik verwacht rond 27 feb ongi te worden en zal dan met de pil starten.

Wij hebben een nachtje bij mijn ouders geslapen, net als mijn neefje. Wat hebben wij vandaag van hem genoten! Zo'n heerlijk ventje van ruim 2, zijn spontane acties en uitspraken.

Hoe is het met iedereen?

11. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Ik ben benieuwd hoe het met gaby is. Ik hoop dat ze niet online is omdat er goed nieuws is!

12. gaby1986

ik weet nog niks hoor :) zaterdag is testdag

:D

13. carma

carma Niet meer actief

Dat hoop ik ook Jessie
    Geen nieuws goed nieuws is het meestal, maar op een forum is niet aanwezig vaak geen goed nieuws hè
    MMMMMMM, Afwachten maar

Hier verder even geen nieuws
    Waarschijnlijk rond de 25 starten met de medicatie voor de tp van (hoop ik) 2 cryo's
    Mijn nod zal dan rond 24 maart zijn
    We gaan er weer met volle moed tegenaan

14. carma

carma Niet meer actief

O hahahaha net te laat met mijn reactie zie ik
    Fijn dat je even wat laat horen
    Is die verwarring ook uit de lucht hahahahaha

15. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Haha Mariek ik zag het ook. Net te vroeg maar voor jou ook weer bijna een nieuwe ronde.

Gaby ik ga voor je duimen!!

16. gaby1986

alle duimen zijn van harte welkom :) vind het zelf ook gewoon TE spannend. pffff.. haha

17. Kimmie1984

Kimmie1984 Actief lid

14 feb 2011
    403
    0
    0
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik ben helemaal nieuw op deze site en ik ga nu beginnen met mijn eerste ICSI behandeling in Brugge.
    Ik heb vorige week mijn HSG onderzoek gehad (zo pijnlijk!), maar gelukkig alles helemaal in orde. (zaadkwaliteit van mijn vriend is helaas niet goed..vandaar de ICSI poging) Vandaag naar de vroetvrouw en 2 uur uitleg gekregen en ook alle spuitjes meegekregen. Zodra mijn menstruatie begint (waarschijnlijk eind volgende week) moet ik beginnen.. Ik vind het zo verschrikkelijk eng! Ik zie zo erg op tegen de punctie..pfff.....
    Kan iemand me wat geruststellen?

18. gaby1986

hey kimmie

welkom hier, je moet t allemaal maar op je af laten komen, als je heel erg veel erover na gaat denken word het alleen maar enger.
    over de punctie lekker nog even niet nadenken, en straks eerst maar eens beginnen met spuiten. dan kun je je ondertussen een beetje voorbereiden op wat komen gaat. ik weet niet of je in belgie helemaal onder narcose gaat of dat je alleen pijnstilling krijgt bij de punctie.. weet jij dat?

19. Kimmie1984

Kimmie1984 Actief lid

14 feb 2011
    403
    0
    0
    NULL
    Heeey Gaby,

Leuk dat je zo snel reageert!
    In Brugge krijg ik alleen pijnstilling d.m.v. een infuus... pfff..
    Ben er echt bang voor, maar ik doe mijn best om het inderdaad maar gewoon op me af te laten komen..
    Nu eerst maar wachten tot mijn menstruatie op gang komt...
    Hoe gaat het met jou?

20. carma

carma Niet meer actief

Hoi kimmie
    Welkom hier.
    Ik heb nu 2x een punctie gehad en 2x nergens last van gehad
    Mijn recept (of die van geertgen eigenlijk)
    2 paracetamol
    1 diclofinac 100mg
    4cc dormicum (heeeel prettig hahaha ik weet bijna niks meer)
    en daarna veel rust min 2 dgn
    Maar goed dat is mijn ervaring en ieder ervaart het anders

Deel Deze Pagina