Haha ik ga het ook maar niet vertellen. Maar ik kreeg maar een tablet als pijnstilling voor de rest niet. Dus een infuus is al wel erg lekker Maar zoiezo welkom kinmy. Heel veel succes met je behandeling. Ik wacht nu ook op me menstruatie en dan gaan wij voor een brusje. Dus ik mag ook opnieuw voor een punctie en het spuiten. Maar het is allemaal voor het goede doel! Er komen zo mooie wondertjes van. Woon je ook in de buurt van Brugge of heb je bewust voor Brugge gekozen.
Kimmie, welkom hier! Je heb geleerd hoe je straks junk mag worden. Hoe kom je bij Brugge. Mariek, als mijn eierstokken weer naast elkaar gaan liggen dan krijg ik ook dat roesje. Ben benieuwd hoe dat zal voelen. Sowieso moeten wij voor de punctie 2 zetpillen inbrengen. Gaby, deze week nog wachten. Mijn duimen blijven draaien!!! Jessy, wat spannend om binnenkort weer te starten.
Timon. Wat voor zetpillen moet je in brengen? Ik krijg er gewoon alleen 1 de ochtend van te voren. Zie er wel weer ontzettend tegen Ol
Ik had 1000mg paracetamol, een pilletje valium en een zetpil met een of andere pijnstiller (geen idee wat). Die heeft vriendlief op het toilet bij de IVF poli bij mij gezet ghihihi. Zelf durfde ik niet
Kimmie... Helaas welkom hier, net als vele andere meiden was het mooier geweest om op de natuurlijke manier zwanger te worden. Meid, ik zou zeggen, laat alles op je af komen. Maak je nog niet te veel druk over bepaalde dingen, afwachten. Hier 2 puncties gehad en ik vond het echt een eitje (wat een woordkeuze )... nee ze zijn mijn reuze meegevallen. Wens je heel veel succes met de behandeling, schrijf lekker mee. Als je ergens mee zit, altijd een luisterend oor hier!
Ik heb er nog maar 1 gehad en die was niet leuk door het doorsteken van de ene naar de andere eierstok. Ik hoop dat de volgende in april mee gaat vallen.
Hoi Mariek, Dank voor je reactie! Stelt me toch wel enigzins gerust... Ik zal je recept goed bewaren en zorgen dat ik het in huis heb.. Moet alleen uitkijken dat het recept en het ziekenhuis recept geen vreemde uitwerkingen op elkaar hebben.... Hoe ver ben jij?
Het recept van mij is wat ik bij geertgen kreeg net voor de punctie Thuis alleen paracetamol en rust Je kan vragen of je in het ziekenhuis dormicum kan krijgen Dan ben je relaxt, is een soort van roesje maar je bent niet helemaal weg Ik mocht kiezen tussen dormicum en morfine, maar morfine is alleen tegen de pijn en die viel bij mij wel mee Suc6 meis, het komt wel goed
Thanks las even mee en ga dat ook zeggen dan. WIj gaan woensdag voor het eerste gesprek wanneer we met de punctie gaan starten en medicijnen maar ben echt mega bang voor naalden dus ook voor de punctie maar ga je tip gebruiken. Hoe is die verder met je mariek? Ik ga even veder lezen op het forum hoe het met iedereen is maar las dit en dacht ga gelijk ff reageren xx
Zo meiden weer een beetje bij gelezen en probeer weer een beetje mee te lezen en positief te denken na alle gezeur en ellende.. ALs eerste!!! @ Ingrid en Kleintje voor ONS: GEFELICITEERD met jullie ZWANGERSCHAP Majo: gefeliciteerd ook en jij bent de derde die al zwanger is geeft weer positieve hoop !! Kimmie1984: Ik ben ook mega bang hoor voor de punctie maar zoals je ziet alle meiden hier hebben het gedaan en zoals je ziet aan de mooie berichten dat er veel zwanger zijn heb ik zoiets van het is dus het meer dan waard kop op meis Loesie: Dank je wel voor de condeleren sorry voor de late reactie maar ga nu proberen weer positief te denken en mee te kletsen op het forum. Woensdag gaan wij starten en hopen op eindelijk een leuk nieuw lichtpuntje en iets positiefs.. Nou meiden blij weer wat positieve berichten te lezen.. Digi knuffel voor allemaal
Mistery, Ik ben niet zwanger........ was dat maar zo . We gaan nu bezig met onze cryo's en mijn zoontje is al 11 maanden
Hihi...en ook hier dan een aantal maandjes te laat Mistery . ben inmiddels 8,5 mnd geleden bevallen na icsi . Jij heel veel succes, dat ook jij ons maar heel gauw mag volgen net als iedereen hier!!